niko72 Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Здравейте, нов съм във форума и моля за извинение, ако има такава тема , а аз не съм я открил. Бихте ли ми казала каква е разликата при 2-то варианта на климатроника. Благодаря ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stuttgy Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Само визуална разлика. Изпратено от моят SM-J320F с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MaKaTa Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Едното има цифров дисплей където ти показва на коя позиция е вентилатора, клапите и градусите. На ММИ ги показва тези неща такаче не е кой знае какво..... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Emillion Публикувано 26 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 (Редактирано) Климатик:- стандартен- комфортен плюси двата вида са с автоматично, двузонално управление. Поддържана температура от +16 до +28 градуса и крайни позиции "low" и "high" при които работи максимално. Бутон за подгряване на задното стъкло със самоизключване.Стандартния климатроник разполага с четири контролера, по една за температурата за всяко едно място, една за посоката на обдухване и една за регулиране на силата на вентилатора. Автоматичен режим за посоката и силата на вентилатора. Функция бързо обдухване против запотяване на стъклата. Икономичен режим (без компресор). Бутон за спиране на притока на въздух извън купето. Индиректно обдухване. 19 аератора за въздушната струя. Три степенно управление на подгряването на предните седалки.Комфортен климатроник плюс разполага със стилен дизайн, два мултифункционални кръгли контролери и два монохромни дисплея за показанията на температурата. Като допълнение към функциите на стандартната версия комфорт плюс има възможност за прецизно настройване на температурата с точност до 0,5 градуса; два бутона за автоматичен режим (за всяка зона); повече възможности на обдухване, индивидуална настройка на вентилатора и посоката на обдухване за всяко едно от предните места. Финно 12-степенно регулиране на силата на вентилатора. Два допълнителни централни аератора в горната част на таблото и два на страничните колонки между стъклата за задните места с индивидуална настройка на въздушния поток - общо 23 за цялото купе. Функция синхронизиране - възможност за управление и на двете предни зони с един контролер. Функция за контролиране на въздуха от централната клапа - 7 степенно от студено до топло. Шест степенно управление на подгряването на предните седалки. Функция автоматично затваряне на притока на постъпващ въздух отвън - сензор, който разпознава висока концентрация на въглероден двуокис и затваря притока му.Бутон "Setup" за допълнителни настройки. П.С. От прочетеното във форума съм останал с впечатлението,че можеш да смениш панелите,но много трудно ще подкараш допълнителните функции на комфортния климатроник. При всяко положение,частта има и защита,която легално се премахва в Порше БГ. Редактирано 27 Ноември 2017 от Emillion Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niko72 Публикувано 26 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Ноември 2017 Благодаря много за бързите отговори ! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 "Функция автоматично затваряне на притока на постъпващ въздух отвън - сензор, който разпознава висока концентрация на въглероден двуокис и затваря притока му." Това , честно ли го има и как се включва ако да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kainy Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Ако не се лъжа трябва "Auto Recirculation" в Setup на климатроника трябва да е включено и съответно сензора да ти работи Мисля че беше G238 сензора и трябва да е някъде след въздушния филтър. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Auto Recirculation това съм го виждал но мислех , че да избира кога сама да си включва външна вътрешна циркулация примерно ако е много горещо на вън Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване