Метко Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 (Редактирано) 1.9 тди колата я карах със смачкан картер и не качваше помпата масло при високи обороти светваше лампата ? от известно време започна да чука или трака пали си и върви нормално но тракането дразни дайте мнение . Редактирано 27 Ноември 2017 от Метко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Ако става въпрос за 1,9тди АФН или АВГ отвори капака на клапаните и провери повдигачите.Помпата прегледахте ли я при смяната на картера или поне някой от лагерите? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vincenzo Nibali Публикувано 27 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Ноември 2017 Колега картера смени ли? Най вероятно е лагер. Все пак направи една проверка да не трака някоя дюза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Метко Публикувано 28 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Благодаря ви за отзоваването☺ картера го свалих изправих го . Чукането е от към буталата но какво точно може да е ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Ти се ебаваш с нас.Той я карал без масло и сега пита какво тропа. Редактирано 28 Ноември 2017 от Passi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Ами като свалиш картера се свалят и капачките на лагерите,ако нямаш ключ да ги стегнеш после,можеше поне с една отверка да ги напънеш и да ги пробваш за луфт.Най-вероятно са ти заминали лагерите на 1ви цилиндър,той е най-отдалечен от помпата,но това няма никакво значение понеже в най-благоприятния случай ще се сменят всичките,в по неблагоприятния сваляне на скоростна кутия,сваляне на колянов вал,шлайф на вала и ако има задрали буталата и шлайф на блока. П.С Поне кажи кода на мотора дотук знаeм само,че е с железен картер,освен ако не си успял да изчукаш алуминиевия Редактирано 28 Ноември 2017 от Gostrex Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Метко Публикувано 28 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 преди 15 минути, Gostrex написа: Ами като свалиш картера се свалят и капачките на лагерите,ако нямаш ключ да ги стегнеш после,можеше поне с една отверка да ги напънеш и да ги пробваш за луфт.Най-вероятно са ти заминали лагерите на 1ви цилиндър,той е най-отдалечен от помпата,но това няма никакво значение понеже в най-благоприятния случай ще се сменят всичките,в по неблагоприятния сваляне на скоростна кутия,сваляне на колянов вал,шлайф на вала и ако има задрали буталата и шлайф на блока. П.С Поне кажи кода на мотора дотук знаeм само,че е с железен картер,освен ако не си успял да изчукаш алуминиевия Преди 1 час, Passi написа: Ти се ебаваш с нас.Той я карал без масло и сега пита какво тропа. Just now, Метко написа: Двигателя е 1.9 афн мисля да го карам така докато издържи иначе.ремонта ще ми излезне през носа ???? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Ако си за шлайф на блока и коляновия вал направо търси двгиател втора ръка само буталата и сегментите минават 600лв,около 200лв за шлайф,труд,лагери на коляновия вал,гарнитури,ремък,други дреболии дето ще излязат по време на ремонта,абе 1500лв в най-оптимистичния случай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Метко Публикувано 28 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 И аз съм решил или нов двигател или карам докато може след това ще му мисля благодаря ви за отзивите ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Ако караш докато може въобще не го отваряй след това,последствията могат да се гледат само с образователна цел,стойноста на ремонта ще надхвърли всякакви разумни граници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Метко Публикувано 13 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Открихме проблема !бутален болт на 3ти цилиндър ?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bobitur Публикувано 14 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 И как го оправихте? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Метко Публикувано 17 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Друг двигател ☺ за 200 лв дано да е читав само тия дни ще се слага Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Е по твоя двигател единствено буталния болт ли беше поражението?При това,което си описал трябва и лагерите да са се споминали. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Метко Публикувано 18 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Ами неса и ние доста се учудихме но това е 1.9 TDI AFN . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Пенков Пенко Публикувано 10 Май 2023 Доклад Share Публикувано 10 Май 2023 Здравейте имам същия проблем ако може някой да помогне със снимки за кой болт става въпрос неразбираем може на Вайбър да ми прати човека с проблема който решил 0890510891 благодаря предварително спешно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване