Jump to content

A5A5A5

Recommended Posts

Здравейте, имам проблем с вкарване на 1-ва и 2-ра и ми се струва, че започна да се случва в последно време, когато стана по-студено. Другите скорости си влизат нормално. При 1-ва и 2-ра доста пъти влизат също нормално, но понякога заяжда доста. Тук има примерно видео на проблема, като този очевидно подхожда агресивно.

 

 

Четох теми за подобни проблеми и не малко хора ми се стори, че казват как след смяна на съединил и/или маховик проблемът си остава. Някои в чужди форуми казват, че на студено е нормално да влиза по-трудно, други казват, че със смяна на масло се оправя или пък смяна на синхронизатор. Мнения доста.

 

Някакви съвети? И препоръки къде мога да я закарам в Пловдив/София да я погледнат/оправят, като избягвам майстори от типа "офф тая кутия много трудно се работи" :). Има ли сервиз където разбират доста ръчните кутии, защото съм чел тук, че в София могат да оправят отлично автоматичните, но за ръчна не си спомням да съм чел. Не ми е проблем да я оправя, просто не искам да отида да ремонтират нещо за 3к и след това да трябва да губя още време и пари да оправям нещото, за което първо съм бил.

 

Колата е A5 8T3 3.0 TDI Quattro 240 конски сили, модел 2008.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах същия проблем с друг автомобил преди време - зимата трудно нацелвах трета, докато не загрееше колата - лостът стоеше леко в ляво. Има едни пинове с пружини, които се намират на корпуса на кутията, сменят се и нещата се оправят. (аз трябваше да сменя само този, който е за трета предавка)

 

Може да е аналогично с твоя проблем :)

A8B06E55-4684-403E-A638-1BCA3941062C.jpeg

Редактирано от drk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за съвета! :) Може ли малко повече инфо какво да им обясня да гледат в някой сервиз и колко време им отне да го оправят при теб?

Редактирано от A5A5A5
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В моя случай я оправиха за 1 ден - по принцип се сваля цялата кутия (ако пиновете не са от достъпната страна), подменят се за няколко минути и се качва обратно кутията. Мисля, че към 100 лв. излизаше комплекта, ако сменяш за всички предавки + труд според ситуацията. Ето едно примерно видео, нищо че е на ZF кутия на друга марка:

 

Но пак казвам, че само гадая, твоята кутия може да работи на съвсем различен принцип и кучето да е заровено някъде другаде. Най-добре да каже човек, който е наясно.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...