Jump to content

Газ на 3,0 тфси А6 4G


Recommended Posts

Може ли да се сложи газ на този двигател и на каква цена, случайно има ли такова нещо правено в Бг?

Ако има, някой да е запознат с разхода на дълго, колата е куатро с чарджър (поне така ми обясниха), автомат? Има ли опция след като достигне работна температура да работи само и изцяло на газ (както е при 1,8Т 163 коня например), или заради умните дюзи трябва да впръсква и по малко бензин?

Марка на уредбата ако някой може да препоръча и майсторяга да извърши процедурата, евентуално и телефон. Без значение къде в Бг изискването е единствено да е КАЧЕСТВЕН монтажа. И цената е определяща разбира се.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Правят ги очевидно... но както и другите тфсита - работи на газ и бензин едновременно.  В клипчето пише 85 на 15 процента.

Ще излезе скъпо и не си заслужава според мен. Едно 3000 лева не ти мърдат.

И вместо 10/100 бензин (20лв) ще гори 9 газ и 2 бензин (13лв) грубо казано.

7лв на 100 икономия, трябва да караш 50 000км докато я избиеш тая газова....

Редактирано от Audi_FeN_1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е за мен, за едни френдове, които са пощурели да се местят от ДЕ в БГ и да слагат газ на колата. 1500 евро може да са им ОК, няма ли нещо по-марково, тия Заволи......................................, Ланди или LPG Tech например - там каква ли би била цената?

Тази на клипа е 4ф, аз питам за 4г и сигурно там двигателя може и да се различава конструктивно с този чарджър, поне така, както ми обясниха от нормалното тфси.

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ми предстои газификация точно на такъв двигател, 310 к.с. 2012 г.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цената предполагам че ще е между 2300-2500 лв.

Но първо трябва да го подкарам, защото няма никаква информация за този двигател в газовите среди.

Не е невъзможно, но си е предизвикателство.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има всичко и БРЦ и Фобос и Ловато, и разните полски ...

 

Проблема се увеличава обаче, когато решите да го засилвате... щото всички са фенове на 3.0тфси точно щото може да се засилва лесно с ремап и шайба...

Тогава вече става тегаво. Изпарител за 450 коня?? Дюзи? Насторйка?  Ще е доста скъпо тогава вече и малко хора/фирми ще могат да го направят както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 7 часа, NITRO1 написа:

Тази на клипа е 4ф, аз питам за 4г и сигурно там двигателя може и да се различава конструктивно с този чарджър, поне така, както ми обясниха от нормалното тфси.

 

И на 4ф и на 4г и на б8, 3.0тфси е с чарджър и може да се каже че е еднакъв мотор, с незначителни разлики.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 28/11/2017 at 9:17 PM, NITRO1 said:

... 1500 евро може да са им ОК, няма ли нещо по-марково, тия Заволи......................................, Ланди или LPG Tech например - там каква ли би била цената?...

 

Prins

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ICOM JTG HP, предполагам че могат да я подкарат, но трябва повече информация за помпата за високо налягане и версията на бензиновия компютър.

Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Като мотор да ся дали баш за 4G също става номера :nixweiss:

Ето ти темата която е за 4F с 3.0TFSI ... няколко реда под тази:

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • VBI locked this topic
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...