NITRO1 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Може ли да се сложи газ на този двигател и на каква цена, случайно има ли такова нещо правено в Бг? Ако има, някой да е запознат с разхода на дълго, колата е куатро с чарджър (поне така ми обясниха), автомат? Има ли опция след като достигне работна температура да работи само и изцяло на газ (както е при 1,8Т 163 коня например), или заради умните дюзи трябва да впръсква и по малко бензин? Марка на уредбата ако някой може да препоръча и майсторяга да извърши процедурата, евентуално и телефон. Без значение къде в Бг изискването е единствено да е КАЧЕСТВЕН монтажа. И цената е определяща разбира се. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Правят ги очевидно... но както и другите тфсита - работи на газ и бензин едновременно. В клипчето пише 85 на 15 процента. Ще излезе скъпо и не си заслужава според мен. Едно 3000 лева не ти мърдат. И вместо 10/100 бензин (20лв) ще гори 9 газ и 2 бензин (13лв) грубо казано. 7лв на 100 икономия, трябва да караш 50 000км докато я избиеш тая газова.... Редактирано 28 Ноември 2017 от Audi_FeN_1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Не е за мен, за едни френдове, които са пощурели да се местят от ДЕ в БГ и да слагат газ на колата. 1500 евро може да са им ОК, няма ли нещо по-марково, тия Заволи......................................, Ланди или LPG Tech например - там каква ли би била цената? Тази на клипа е 4ф, аз питам за 4г и сигурно там двигателя може и да се различава конструктивно с този чарджър, поне така, както ми обясниха от нормалното тфси. Редактирано 28 Ноември 2017 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Скоро ми предстои газификация точно на такъв двигател, 310 к.с. 2012 г. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Редактирано 1 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 28 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Цена? Имаш ли оферта или не си мислил по въпроса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 (Редактирано) Цената предполагам че ще е между 2300-2500 лв. Но първо трябва да го подкарам, защото няма никаква информация за този двигател в газовите среди. Не е невъзможно, но си е предизвикателство. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Редактирано 1 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 28 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Ноември 2017 Има всичко и БРЦ и Фобос и Ловато, и разните полски ... Проблема се увеличава обаче, когато решите да го засилвате... щото всички са фенове на 3.0тфси точно щото може да се засилва лесно с ремап и шайба... Тогава вече става тегаво. Изпарител за 450 коня?? Дюзи? Насторйка? Ще е доста скъпо тогава вече и малко хора/фирми ще могат да го направят както трябва. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 Преди 7 часа, NITRO1 написа: Тази на клипа е 4ф, аз питам за 4г и сигурно там двигателя може и да се различава конструктивно с този чарджър, поне така, както ми обясниха от нормалното тфси. И на 4ф и на 4г и на б8, 3.0тфси е с чарджър и може да се каже че е еднакъв мотор, с незначителни разлики. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 29 Ноември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Ноември 2017 On 28/11/2017 at 9:17 PM, NITRO1 said: ... 1500 евро може да са им ОК, няма ли нещо по-марково, тия Заволи......................................, Ланди или LPG Tech например - там каква ли би била цената?... Prins Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 30 Ноември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Ноември 2017 Това ли е най-доброто? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Най-доброто е Vialle. Течна фаза, директно впръскване, гори само газ, без бензин. Не искаш да знаеш колко струва Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manoleo Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Нито Vialle, нито Prins имат система за 3.0TFSI... или поне аз не можах да открия в каталозите им. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Lenkov Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 (Редактирано) ICOM JTG HP, предполагам че могат да я подкарат, но трябва повече информация за помпата за високо налягане и версията на бензиновия компютър. Изпратено от моят Redmi Note 3 с помощта на Tapatalk Редактирано 1 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KDebian Публикувано 16 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 16 Септември 2020 Някой подкара ли го на газ този мотор? Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
P_PETKOV Публикувано 17 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 17 Септември 2020 Като мотор да ся дали баш за 4G също става номера Ето ти темата която е за 4F с 3.0TFSI ... няколко реда под тази: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts