Jump to content

Няколко дразнещи и странни електрически проблеми с А6


bonevstiliyan

Recommended Posts

Здравейте, колеги! Имам няколко дразнещи проблема, на които нямам отговор и вече ми писна да ги търпя. Лятото колата имаше проблем с климатроника, а именно когато претовари системата, тоест в градски условия на жегата и пуснат климатик и започваше да се чува звук на реле, което му е прилошало, компресора спираше и трябваше да го включа в режим ЕКОН, за да спреда цъка релето. При извънградски условия не е имало проблем и не е правило тази драма. В последствие установих, че втората перка не работи и го карам само на виско перка. Не след дълго се появи и друг проблем, който е свързан с чистачките...не се включват, когато тръгна да мия стъклото, нямам най-бърза степен, а дори когато я включа и те изобщо не тръгват. Някъде бях чел че релето на за климатроника и чистачките било общо или съседни, не разбрах и аз кое е вярното, та ги смених и двете...пробвах с 4 различни оригинални втора ръка релета, но проблемите си бяха налице. Прегледах и моите релета, нямаха вид на такива, които да не работят коректно. Колата не е записвала никакви грешки и перката на климатика си работи, защото при директно подаден ток се включва. Та на кратко нека обобщя нещата

 

1. Неработещ климатроник 

2. Неработеща перка на климатика

3. Цъкащи релета

4. Неработещи чистачки

 

Освен това сменях дръжката на шофьорската врата и сега не ми се включва плафона при отварянето й, напомнянето за фаровете и не отчита че има отворена врата, като функцията за отворени врати изобщо не работи. Възможно ли е да е само от микрето и въпросната "нова" шофьорска врата да създава тея тъпотии.

При отваряне на шофьорската врата:

 

5. Неработещ плафон

6. Неработещо напомняне за фарове и ключ

7. Неработеща информация за отворени врати 

 

Колата е А6 AJL 99 г.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имах същия проблем с климатроника и се оказа изгорял бушон за втората перка. Намира се под кората под волана 40 амперов. Смених го и климатика си заработи перфектно. Дано съм бил полезен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5,6,7 са ти от микроключето в бравата.И аз имах такъв проблем.Взех ключе от ЕЛИМЕКС за 90ст и го смених и повече проблеми съм нямал ;) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@PLAMEN_79 дори съм взел цяла брава със сменено да пробваме с нея...ако не ще се сменя на моята и дано да е само от това

@ombri прекалено ми е хубаво, за да е истина :D ....но днес ще го пробвам...дано наистина е толкова просто

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега за чистачките и аз имах подобен проблем. По едно време отказаха всички степени и работеха само пръскалките за течност.

 

Почистих (без да разглабям) и напръсках обилно с VD 40 в механизма и ооо чудо след 1 вечер престой тръгнаха на всички степени. 

При мен явно са били запекли механизмите и сега вече 1 година всичко е Ок.

 

Надявам се и при теб да се окаже нещо толкова елементарно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Любомир Ватафов Ами при мен си работят първите две степени, но най-бързата не работи...даже направо си изключва. Силно се надявам да е няква тъпотия, че ми пИсна вече на уЙо :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Същия проблем имах. Всички механизми бяха спекли и клеясали. Сваляне, почистване, гресиране и вече 3-та година нямам подобни проблеми. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 @bonevstiliyan И при мен в началото само най-бързата степен не работеше впоследствие всичките спряха!

Така, че пробвай не коства някакво усилие, а проблема си е доста кофти. 

Даже сега като писа за проблема ще взема събота и неделя да направя едно превантивно почистване и смазване! :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, bonevstiliyan написа:

@PLAMEN_79 съм взел цяла брава със сменено да пробваме с нея...ако не ще се сменя на моята и дано да е само от това

@ombri

Разглоби микрето и го промий. Ако бутона му е много изтъркан го смени. 

При мен имаше студени спойки по платката на бравата и то точно във веригата на микрето. Наложи се направо неговите кабели да ги удължа и запоя към съответните кабели след буксата на бравата. Провери и под гумения маншон дали няма прекъснато. Имай предвид, че за да се извади бравата май се махаше и рамката на стъклото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ombri не е от бушона...свалих пластмасата под волана, купих нов 40 амперов (смених този, който е до 50 амперовия, а и честно казано друг 40 не видях). Интересното беше, че след като го сложих и веднага включих компресора да видим дали перката ще тръгне и пусна бързата степен на чистачките...степента проработи, но перката не...а не след дълго след поредното включване на чистачките, отново спря да работи...шах с пешката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам колега, при мен с този бушон се оправиха нещата. А климатика цъка и изключва, защото няма охлаждане на радиатора му, вдига високо налягане и пресостата спира принудително компресора. Като отчете, че е паднало налягането го включва отново. Ако откриеш защо не работи вентилатора и го оправиш, ще спре да цъка и ще заработи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На вентилатора на радиатора са му заминали четките, струват няколко левчета, но навсякъде ще ти кажат, че не се разглабя и се сменя цял срещу 2-300лв.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да ама виж какво е написал колегата в първия пост: "перката на климатика си работи, защото при директно подаден ток се включва."

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кое оправи и кое не че не става много ясно,сега гледам схеми на релетата и бушоните има реле за чистачките и бушон същото е и със перките май,да ти дам схемата и си гледай ако искаш?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно перката - при мен имаше проблем с таралежа. Перката не потръгваше на никоя степен. Вързах я директно на 12V, защото първо помислих, че четките са починали. Заработи. После премерих колко V идват до самата перка. Колкото и да си играх със степените седеше на 3V и нещо. За всеки случай отворих и проверих управлението на климатроника за студени спойки (C4ката това я ебаваше), но след като и то се оказа ОК, ходих до Спас, купих нов таралеж и всичко заработи. :) 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какъв е тоя таралеж...на кое му се вика таралеж @JusttRelaxx

Редактирано от bonevstiliyan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...