cvetan80 Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Здравейте колеги надявам се някой да даде идея по проблема с паленето на 1.9 тди афн.110 к.с.Значи проблема идва от там ,че когато се застудя лампата за подгрева се включваше много рядко На 10 проби веднъж и ако не светне и да се чуе рекето не пали.Без значение ,дали е _5 или 7 ,8. Градуса.Смених релето за подгрева 202,но без промяна.Инъче включи ли се и пали отраз.Проблема е ,че вече не се включва:( Пробвах и като изключа темп.датчик,но няма промяна.Дали ще запали на дърпане да я закарам на майстор? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Тази кола трябва да пали без проблем дори и без подгрев и според мен проблема ти не е в това,че не подгряват свещите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 1 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 И аз така мисля.Нямам обяснение.ECU ме съмнява слаба спойка на чипове .Четох из форумите и има няколко такива случая Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 1 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 Несветенето на лампата за подгрева (и съпътстващо непалене) индикира проблем с реле 109. Под какъв номер е точно в тази кола, не знам. Поне така съм чел... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 1 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 1 Декември 2017 219на.ира се в кутията на ECUто веднага отивам да го търся.Благодаря Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 2 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Смених го,но пак нищо.:( Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Не знам кой за какво говори, аз лично не ви разбирам. Там горе дето пише 109 сигурно се има предвид N109. Това е клапан, а не реле и е с този код във всички коли с такъв двигател: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01237 Намира се на самата помпа. Ако чукнеш в Гугалат има снимки как изглежда и безброй теми за проблеми с него. Като не работи той, също не светва лампата за подгрева и не пали. Вместо да сменяш налево-надесно на база хрумки и предположения, вземи я прочети за грешки някъде. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nicoldy Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 http://forum.vwclub.bg/viewtopic.php?t=240628 http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=199038 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 3 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 3 Декември 2017 ОК, сега разбирам, извинявам се. Написаното от мен остава валидно. Първо четене на грешки и тогава смяна на каквото и да е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Колата е в сервиз.Ще чакам отговор скоро. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
cvetan80 Публикувано 14 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 14 Декември 2017 Оказало се,че нещо по електрониката на помпата.След като са я сменили са обучили ключа или имобилайзера.Колата е поправена.Пали си безпроблемно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване