Nikolaudi_89 Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Здравейте. драги собственици на Ауди А4. Преди месец имах проблем с бензиновата помпа и горивния регулатор на рейката, та ги смених и двата с чисто нови. Карах колата един месец без никакви проблеми и без никакви симптоми. И така докато миналия уикенд при пътуване от Плевен до Пловдив, след Беклемето, малко преди Кърнаре ми засветна лампичката за авариен остатък на бензин в резервоара. Малко след това си угасна. Спрях на Кърнаре до едно магазичне и после като се качих и завъртях ключа, стартера си върти ли върти,но колата не искаше и не искаше да запали. Чудейки се какво да правя, включих аварийките и я пуснах по нанадолнището (за късмет бях в началото на Кърнаре) като успях да я запаля от скорост. Карах така известно време (колата си върви супер, не прекъсва, държи обороти и ниски, и високи). И си решавам, че може би е добре все пак да сипя малко бензин в резервоара. Спрях на Лукойла на изхода на Сопот, сипах бензин, и като завъртях ключа същата работа - не ще и не ще да запали Обадих се на познати в района, дойдоха хората закачихме въже и ме дръпнаха. Пробвах в движение да запаля от скорост и стана. Отбихме, откачихме въжето и без да гася колата се прибрах до Пловдив без никакви проблеми. Паркирах колата пред блока и все пак пробвах след това да запаля - не ще и не ще. На следващия ден пробвах студена да я запаля - не ще. Пробвах директно на газ да я запаля - пак не ще. За сведение предпазителите на горивната помпа и на запалването са здрави. Разкачих маркуча, подаващ гориво към рейката и на контакт, и най-вече на стартер гориво изобщо не идва (преди като беше тръгнала да заминава старата помпа излизаше много слабо налягане). Нито в колата, нито около нея мирише на бензин. Горивната помпа е чисто нова и то за съжаление не от най-евтините, както повечето правят. Когато сменяхме старата помпа газаджията ми направи ключето за газта да взема плюс от кабела към бобината, за да обръщам на газ още на контакт. Общо взето това е описанието на проблема. Има няколко варианта, но нито един не обяснява като че ли как колата запалва с бутане и върви без проблеми. Възможно ли е компютъра да прави проблеми или пък някой датчик да бърка работата на компютъра? Възможно ли е ключето за газовата уредба да не работи коректно и да не подава сигнали за подаване на бензин или газ когато трябва? Странна работа. Колата е Audi A4 B5, 1999, 20V, 125hp, ADR, 1.8 quattro. Ще съм много благодарен за всеки съвет или насока. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gostrex Публикувано 2 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 Най-вероятно проблема е в клемореда,докато въртиш на стартер не подава искра.Намери помощник и провери дали има искра докато въртиш на стартер.Другия вариант е няколко пъти да завъртиш на стартер и рязко да пуснеш ключа към положение контакт,ако припали или запали работата е ясна. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nikolaudi_89 Публикувано 2 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 2 Декември 2017 (Редактирано) В действителност този клеморед е нов, смених го също преди около месец, понеже старият не връщаше ключа към контакт. Ще пробвам с рязкото пускане на ключа. Благодаря за коментара. Редактирано 4 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hondo Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Аз имах подобен проблем с газовата превключваше на газ щом подам на контакт и при завъртане на ключа превключваше пак на бензин по този начин мисля че нещо се задавяше и не искаше да пали Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване