Jump to content

Температура


Georgi A6

Recommended Posts

Здравейте колеги от скоро съм собственик на ауди а6 3.0тди 233кс. Притеснява ме това , че като карам градско си държи 90градуса температурата на водата , ни извън града ( когато спускам) пада на около 70градуса. За термостат ли съм според вас или е нормално, до сега съм карал около 10тина коли преди тази всичките дизели и като загреят си държат 90градуса не мърдат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 58
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

преди 6 минути, kpematop написа:

АСБ има само един термостат. CDY/CAN имат два.

Казаха ми , че било нормално като спускам да пада малко температурата , но все пак да се допитам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя е нормално да пада, но не и на таблото показанието, защото тя е закована на 90 градуса, което реално не е точно 90, а диапазон от/до нормални градуси...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да е наред.

Зависи колко се спускаш.

Ако си пуснал отоплението, навън е студено и се пускаш без газ 15-20мин. е нормално да падне стрелката. КАто не гори нафта няма откъде да дойде топлина,. от триенето не е достатъчно.. Ти отнемаш постоянно топлина, а и от външния въздух се охлажда допълнително. Като за гасиш зимата и след 30мин запалиш стрелката е паднала. Като спускаш все едно си загасил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако падне до 70 и остане там не продължи да  пада значи термостата е затворил ... иначе ще  продължи да изстива .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не знам дали е нормално, ама при мен стрелката като закове 90 и не мърда, нито зиме, нито лете, нито по нагорнища или надолнища :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А колко е 90 е друг въпрос  те и оборотите не мърдат ама като я закачиш на компа и виждаш , че не са константни ;)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както е написал колегата по горе градусите се менят непрекъснато а стрелката е направена да не мърда в определен диапазон за да не разсейва водача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като спусках 20км. дефилето от велинград стрелката на мръдна... колко по дълго да спускаш? Принципно и аз съм 100% сигурен че стрелката стигне ли 90 не трябва да пада

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както писах зависи от много фактори.

Най-крайна ситуация - спускаш без газ, даже натискаш спирачка, навън е -, вали, вътре ти се изпотяват стъклата и си пуснал на макс отоплението.

И това го правиш 20 минути. Откъде да дойде топлина като не се пуска гориво. Ще изстине, естествено.

 

Варианти много. 

Ако от време на време натискаш педала може и да не мръдне. 

Може термостатът само леко да остава отворен и при нормално каране да не се усеща, обаче при спускане се отразява бързо.

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят опит е, че при VAG стрелката на мърда, все пак не спускаме Еверест :)  

Ако мърда, има проблем. При други марки - мърда и не е проблем

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема се възобновява с всеки нов зимен сезон. 

Ако спускането беше толкова дълго, че да е нормално да изстине автомобилът по табло, то предполагам, че този, който подновява темата, щеше да знае, че е спускал толкова твърде дълго път без да подава газ и щеше да го е посочил в обяснението на проблема си. Щом има съмнение, значи най-вероятно има и причина за него

 

Както е написал @Georgi A6:

извън града ( когато спускам) пада на около 70градуса

 

Колега, ако не си сменял термостат - смени си го, да ти е мирно. Ако разчиташ, че някой тук ще напише толкова убедителен коментар с аргументи как това е нормално, че чак да ти е спокойно да си караш след това... надали.

Редактирано от lmbr
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега благодаря ви за отговорите така и мисля да направя ще го сменя в най скоро време

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз онзи ден видях как като засилих отоплението на макс и спусках ми спадна стрелката, даже ми направи впечатление колко бързо стана - 3-4 минути.

 

Но едвам беше успяла да иде на 90, маслото беше още далеч под нормалното показание.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батета, дори камиона изстива на 70-75градуса при спускане, ако няма горене.  Въпреки, че  е 13л мотор с 35л антифриз. Вие искате да държи градуси дизел 3.0. може ако се поддава от време на време по-малко  нафтичка. Или ако се включи печката. Иначе самия вздух влизащ в цилиндрите го изстудява.

Единствения начин да задържиш температура на дизел в нанадолно е като запушиш ауспуха или всмукателния колектор. Ма пък тогава почва да спира.

При някои има тая екстра, при други има печка и тя работи под 80градуса... При трети си изстива и това е. 

 

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен беше така на 3.0 мотор на Q7.В града държи 90,излизам на магистрала или по околовръстното и отиваше на 70.След смяна на термостата качва на 90 и това е,магистрали,градско,спускане-не мърда от 90.

Смени си термостата колега.!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...