Georgi A6 Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Здравейте колеги от скоро съм собственик на ауди а6 3.0тди 233кс. Притеснява ме това , че като карам градско си държи 90градуса температурата на водата , ни извън града ( когато спускам) пада на около 70градуса. За термостат ли съм според вас или е нормално, до сега съм карал около 10тина коли преди тази всичките дизели и като загреят си държат 90градуса не мърдат! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nikolay80 Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Определено термостат.Въпроса е да разбереш кой.Понеже са един основен и още един или два малки. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 АСБ има само един термостат. CDY/CAN имат два. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A6 Публикувано 4 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 А знаеш ли колега как може да се разбере или да сменям и двата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A6 Публикувано 4 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 преди 6 минути, kpematop написа: АСБ има само един термостат. CDY/CAN имат два. Казаха ми , че било нормално като спускам да пада малко температурата , но все пак да се допитам Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Не е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 тя е нормално да пада, но не и на таблото показанието, защото тя е закована на 90 градуса, което реално не е точно 90, а диапазон от/до нормални градуси... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A6 Публикувано 4 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Добре благодаря ви ще сменям термостат Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dan4ote Публикувано 4 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 4 Декември 2017 Е няма мотор да сменяш, не го мисли толкова. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Може и да е наред. Зависи колко се спускаш. Ако си пуснал отоплението, навън е студено и се пускаш без газ 15-20мин. е нормално да падне стрелката. КАто не гори нафта няма откъде да дойде топлина,. от триенето не е достатъчно.. Ти отнемаш постоянно топлина, а и от външния въздух се охлажда допълнително. Като за гасиш зимата и след 30мин запалиш стрелката е паднала. Като спускаш все едно си загасил. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Ако падне до 70 и остане там не продължи да пада значи термостата е затворил ... иначе ще продължи да изстива . Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A6 Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Пада на 70 но като дойде равно и започвам да давам гас се вдига пак на 90 и държи Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Ако това е след дълго спускане е нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Колеги, не знам дали е нормално, ама при мен стрелката като закове 90 и не мърда, нито зиме, нито лете, нито по нагорнища или надолнища Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 А колко е 90 е друг въпрос те и оборотите не мърдат ама като я закачиш на компа и виждаш , че не са константни Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Както е написал колегата по горе градусите се менят непрекъснато а стрелката е направена да не мърда в определен диапазон за да не разсейва водача. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Manniakk Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 като спусках 20км. дефилето от велинград стрелката на мръдна... колко по дълго да спускаш? Принципно и аз съм 100% сигурен че стрелката стигне ли 90 не трябва да пада Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Както писах зависи от много фактори. Най-крайна ситуация - спускаш без газ, даже натискаш спирачка, навън е -, вали, вътре ти се изпотяват стъклата и си пуснал на макс отоплението. И това го правиш 20 минути. Откъде да дойде топлина като не се пуска гориво. Ще изстине, естествено. Варианти много. Ако от време на време натискаш педала може и да не мръдне. Може термостатът само леко да остава отворен и при нормално каране да не се усеща, обаче при спускане се отразява бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
OvivO Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Моят опит е, че при VAG стрелката на мърда, все пак не спускаме Еверест Ако мърда, има проблем. При други марки - мърда и не е проблем Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lmbr Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Тази тема се възобновява с всеки нов зимен сезон. Ако спускането беше толкова дълго, че да е нормално да изстине автомобилът по табло, то предполагам, че този, който подновява темата, щеше да знае, че е спускал толкова твърде дълго път без да подава газ и щеше да го е посочил в обяснението на проблема си. Щом има съмнение, значи най-вероятно има и причина за него Както е написал @Georgi A6: извън града ( когато спускам) пада на около 70градуса Колега, ако не си сменял термостат - смени си го, да ти е мирно. Ако разчиташ, че някой тук ще напише толкова убедителен коментар с аргументи как това е нормално, че чак да ти е спокойно да си караш след това... надали. Редактирано 5 Декември 2017 от lmbr Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi A6 Публикувано 5 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Да колега благодаря ви за отговорите така и мисля да направя ще го сменя в най скоро време Редактирано 6 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Аз онзи ден видях как като засилих отоплението на макс и спусках ми спадна стрелката, даже ми направи впечатление колко бързо стана - 3-4 минути. Но едвам беше успяла да иде на 90, маслото беше още далеч под нормалното показание. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 (Редактирано) Батета, дори камиона изстива на 70-75градуса при спускане, ако няма горене. Въпреки, че е 13л мотор с 35л антифриз. Вие искате да държи градуси дизел 3.0. може ако се поддава от време на време по-малко нафтичка. Или ако се включи печката. Иначе самия вздух влизащ в цилиндрите го изстудява. Единствения начин да задържиш температура на дизел в нанадолно е като запушиш ауспуха или всмукателния колектор. Ма пък тогава почва да спира. При някои има тая екстра, при други има печка и тя работи под 80градуса... При трети си изстива и това е. Редактирано 5 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 Що не смениш термостата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobo Quattro Публикувано 5 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 5 Декември 2017 И при мен беше така на 3.0 мотор на Q7.В града държи 90,излизам на магистрала или по околовръстното и отиваше на 70.След смяна на термостата качва на 90 и това е,магистрали,градско,спускане-не мърда от 90. Смени си термостата колега.! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване