Jump to content

A4 2002 1.8TQ


Recommended Posts

  • Отговори 73
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ама наистина ли смятате, че стойността на 16-годишен, сравнително масов модел автомобил (било то и 1.8Т), нов внос, е 9000 лева? Бензиново комби от ниския клас на премиум марка? И аз оглеждам същите, но не мисля, че ще се разделя с 9 бонбона, за да придобия такъв екземпляр.

 

П.П.:

 

1 hour ago, Misho 82 said:

Този BEX щях да го взимам аз...

 

Удрян ли е или така ми се струва на мен? Вижда ми се, че има луфт между предния капак и калника ... не съм го гледал на живо. :lupe:

Редактирано от darknessevil
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам представа но стои доста клекнал..

Нещо като цяло дори на снимки не ми харесва незнам защо а оборудването си е ОК от всякъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, JusttRelaxx said:

изискай фактури и снимки на самото обслужване, дет' се вика как наливат маслото в мотора и как слагат новите филтри. :D

 

А филмче как търкалят гумите за да се види че не са криви искаш лЕ....:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако имаш голямо доверие на джамбаз , който твърди че кола над 10годишна е на 40к и е карана от 26 набор, ще ти я обслужи съвестно с хубави части и флуиди... :D

Sent from my SM-A700F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, MAPTO7007 написа:

Искам дефиниция на понятието - читава В7-ца?

Мерси.

В добро техническо състояние, поддържана от съвестен шофер...то е ясно че на 10+ години кола амортизацията си я има, каквото и да правиш, ама все пак има разлика дали си пазиш колата или я караш на умирачка. Пак казвам - не съм никакъв разбирач, просто харесвам Ауди и бих искал да си взема такава кола, не искам да влизам в излишни спорове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега всичко би било хубаво както си го представяш,но читавите коли навън струват маса пари.За Б7 която да не е съсипана от каране имам предвид.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше колега, който го е гледал ... общо взето каза, че е пълна с дребни, но доста грешки, който ще биха били времеемки за отстраняване. Продавачът не е особено склонен към коментар. Това е, което помня.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е моя ,колегата който я гледа не се сети че при смяна на акумулатора се появяват доста грешки.Може да бъде закарана в компетентен сервиз ,и тогава да говорим за състоянието и .

Цената за форума е друга разбира се 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега виждам темата, ако искаш да постна утре снимка на конзолата на 4ката на жена ми б6 1.8тк на 246к км ,аз си я докарах от Швейцария, по сервизните книжки километрите ми излизат,мисълта ми е че нейната конзола и всяко копче е сякаш ново с минимаааални изтривания, автомобила от обявата няма как да е на тия километри ,а човека който го продава трябва да се засрами

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия бутони не са фактор. Лесно се нарушава покритието при една автомивка и кофти почистващ препарат. На сегашната ни кочина, бутоните бяха перфектни, докато не ги изчистих лятото с един препарат, премахващ силно замърсяване. Сега почти нищо не остана по тях. Както и почти всичко по интериора, се дере при по силен натиск и малко невнимание. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 6.12.2017 г. at 7:46 PM, batgeorgi1 said:

добре де, аз, че съм гол в тая област е ясно, ама почти 9 бона за кола на тези години? като се има предвид, че трябва да се регистрира и обслужи, евентуално и гуми ...тя отива на 11? не е ли по-добре тогава да се търси читава Б7-ца за тези пари?

Чисто с информативен характер- аз сипах почти 10 000, за да си направя иначе читава Б7-ца така, както на мен ми харесва (8 нови гуми, втори комплект джанти, ревизия мотор, окачване, спирачки). Да кажем ,че 5 000 от тях бяха належащ разход, другото  е в графа 'имал съм, дал съм'.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евтино и хубаво няма и тия изтъркани лафове за баби и дядовци и тем подобни,една кола и гледаш годините и смяташ по 20000-30000км на сезон и получаваш км,важно е как я е подържал предния собственик,цената ниска ли е се предполага че е за ремонт колата и то сериозен и затова продавача гледа да се отърве от нея,никой не продава гледана кола за без пари те така да прави подарък на бъдещия купувач,така че опичайте си акъла при избор на кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 4 часа, silkosam написа:

Евтино и хубаво няма и тия изтъркани лафове за баби и дядовци и тем подобни,една кола и гледаш годините и смяташ по 20000-30000км на сезон и получаваш км,важно е как я е подържал предния собственик,цената ниска ли е се предполага че е за ремонт колата и то сериозен и затова продавача гледа да се отърве от нея,никой не продава гледана кола за без пари те така да прави подарък на бъдещия купувач,така че опичайте си акъла при избор на кола

 

това е ясно, затова не се хвърлям на първата, ще оглеждам яко

Преди 5 часа, empy написа:

Чисто с информативен характер- аз сипах почти 10 000, за да си направя иначе читава Б7-ца така, както на мен ми харесва (8 нови гуми, втори комплект джанти, ревизия мотор, окачване, спирачки). Да кажем ,че 5 000 от тях бяха належащ разход, другото  е в графа 'имал съм, дал съм'.

 

ако не е тайна да кажеш тия 5к належащ разход какво покриха? благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 1.8T мотора към който си се ориентирал,има няколко по-скъпи неща-ел.обтегач на веригата между двата вала,турбо,дебитомер.

Гледам,че в обявата за Б6-цата са писали обслужване.Дано е вярно,че заради някои спестени процедури и консумативи,може да има рев накрая.Евтино и хубаво са две несъвместими неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3 hours ago, batgeorgi1 said:

 

това е ясно, затова не се хвърлям на първата, ще оглеждам яко

 

ако не е тайна да кажеш тия 5к належащ разход какво покриха? благодаря предварително!

мотор 2.0 ТФСИ- цялата картерна вентилация + клапана с все корпуса на масления филтър,  бобини,  свещи, гарнитура капак клапани, ангренажна група,  водна помпа, термостат, бързи връзки маркучи към радиатора, маркучи по климатичната инсталация, дехидрататор, верига маслена помпа,  рециклаж стартер и генератор, всички флуиди, разширителен съд антифриз,  разни маншони, по предницата нещата бяха на кантар- всичко беше здраво, но с луфтове- на края на живота си- смених всичко, отзад- амортисьори и пружини, дискове, накладки, маркучи и жила (отново бяха функционални, но  им предстоеше смяна в рамките на 10- 15 000км), почистване турбина, някакви тампони по генерацията. 

Като цяло, колата можеше да и се смени само масло и ангренаж и да се кара, но ми беше 4-та кола, за кеф и  не ми трябваше спешно,  добутах си я до състояние, което ме кефи. Предполагам, ще и се порадвам година и ще я продам- бързо ми омръзват колите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Да ползвам темата, че един приятел ме подпита за тоя BEX - https://www.mobile.bg/11509977031834816

Някой да го е гледал ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Quote

..има и средна част на турбо за смяна, няма загуба на мощност! Дясната страна на колата е пребоядисана по каско в доверен сервиз!

Най-вероятно блъскана и с турбо за ремонт.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май ще излезе форумна, ама няма сонственикът не списва много тука...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...