Jump to content

Мига реотанчето


Lightning Mcqueen

Recommended Posts

Честит Никулден!

Хайде сега да видим жена ми Николина какъв "подарък" си спечели тази вечер.

Малко след потеглянето започнал да мига реотана. След рестарт лампата угасва. 5 км. градско и пак запалване - без проблем.

Много или малко ракия трябва да изпия за да преглътна буцата заседнала в гърлото?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте , колеги

И аз имам такъв проблем. От време на време светва и изгасва и то засега само когато карам от 100 км- 130 км

Ако някой имал такъв проблем нека да пише. Дават го подгревни свещи, това ли е. Сутрин пали лесно. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Диагностиката не показа никаква друга грешка освен съществуващата вече за проблем в дроселната клапа. Колегата не изключва хипотезата светкането на реотанчето да е свързано с дросела. Тази седмица най-накрая се надявам да се случи почистването му, като за начало...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги

Ако може някой да помага.

Направих диагностика и това показа . Сигурно някой сензор си отива :)

Някой да знае какво следва :) 

и дали е много важен :) Колата за сега върви отлично, никаква загуба на мощност. Само от време на време мига за подгряването и после изчезва

и го прави само в движение

IMG_20171211_105141.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е температурния датчик, който се намира на турбината. Струва около 300 лева в Порше. Сменяй го и ще спре да ти се появява реотанчето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еш па тоя как го бламират за стотинки:

 

https://www.obd-codes.com/p0544

 

:hilezh:

 

п.п. Резистор тунинг е голема сила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Lightning Mcqueen написа:

И колко ти струваше? - да съм подготвен :)

С отстъпката 250лвПри мен на диагностиката ми излизаше грешка на дросел клапата

Редактирано от bondo77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да се изчака смяната на този сензор ( температурния датчик на турбото ) до  напролет :) или е важен.

Ще повлияе ли да други неща. Някакво мнение. или да си запазвам час

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Днес, и на мен започна да ми примигва реотанчето. Предишния ден сипах от дизела на Еко - Авиото. До сега съм нямал подобен проблем. Посъветвах се с нашите шофьори, които карат само по скъпи коли и те ми обясниха, че поради голямото количество сяра на СКЪПОТО гориво, колата се опитва да го разкара от нея и се вкарва в регенериращ режим, и за това започва да мига реотанчето... След някой друг километър спира, но според тях е добре да се изкра малко на дълъг път и да се продуха DPF-а - да се кара на по-ниска предавка с повече обороти. Мигането на реотанчето се появявало, ако колата се кара с ниска скорост и на 1-ва, 2-ра, 3-та за кратки разстояния... Не знам до колко е така, но съм склонен да им вярвам... 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 15 часа, congo написа:

Какви са другите две грешки ?
Това е само първата.

здрасти колега

Едната за акумулатора , защото го сменях

а втората е за airbag централа ( компа) , испушка и я смених

Тези според мене нямат общо с мигащата лампа на реотанчето , затова не съм ги споменал

Но ако имат общо някой да каже.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , Momchilus

Направи една диагностика , да видим какво ще покаже

Моята грешка както по горе съм снимал е Р0544. Да видим еднаква ли е

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 11.12.2017 г. at 12:37, bsdnikolov написа:

Това е температурния датчик, който се намира на турбината. Струва около 300 лева в Порше. Сменяй го и ще спре да ти се появява реотанчето.

Тея сензори дали ги не правят в нашия завод в Ботевград?! :hilezh: Да се евем у производителите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...
Здравейте,
 
Днес, и на мен започна да ми примигва реотанчето. Предишния ден сипах от дизела на Еко - Авиото. До сега съм нямал подобен проблем. Посъветвах се с нашите шофьори, които карат само по скъпи коли и те ми обясниха, че поради голямото количество сяра на СКЪПОТО гориво, колата се опитва да го разкара от нея и се вкарва в регенериращ режим, и за това започва да мига реотанчето... След някой друг километър спира, но според тях е добре да се изкра малко на дълъг път и да се продуха DPF-а - да се кара на по-ниска предавка с повече обороти. Мигането на реотанчето се появявало, ако колата се кара с ниска скорост и на 1-ва, 2-ра, 3-та за кратки разстояния... Не знам до колко е така, но съм склонен да им вярвам... 

Здравей колега. Разреши ли проблема при теб и как? При мен по същия начин вчера започна да ми мига реотанчето в движение, след като заредих 20 литра дизел авио на ЕКО в Гърция


Sent from my iPhone using Tapatalk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...