aby1 Публикувано 6 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 6 Декември 2017 Здравейте колеги! Проблемът се явява в това, че понякога (като захладня зачести) при опит за запалване на колата стартера сякаш сяца и се получава детонация. Колата се пали на бензин и след подгряване се прехвърля на газ. Детонацията я прави на бензин. На газ не съм пробвал защото захладня, Когато запали, не повтаря проблема до пълното изстиване на колата. Не го прави винаги, но зачестя. Чудя се дали стартера не е с износени втулки, колата да се нагъка с бензин и той като сецне и да гърми. Иначе днес за първи път след като гръмна чувах, че бобината на стартера върти, но не изхвърли бендикса. Дали тази детонация е от него или е нещо по бензиновата система. Свещи и капачката са нови. Запали ли работи нормално. Няма припукване и тресене на мотора. Няма степ мотор с кран е вместо него. Не мога да преценя дали детонацията блокира стартера или тя се появява в следствие на неговото блокиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 7 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Виж да не си сложил прекалено голямо предварение на запалването и затова да задържа стартера. Другото е втулки, слаб акумулатор, лоша "маса" между купето и двигателя. Щом си чул да върти стартера без да се върти двигателя значи скоро ще сменяш и бендикс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 7 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 Благодаря за отговора. Стартера е ясен че си отива За центровката си го мислех, но все си мисля, че ако беше от нея щеше по-начесто да сяца. Все пак ще започна от нея с едно регулиране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 7 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 7 Декември 2017 (Редактирано) Днес се посъветвах в автосервиз. Казаха ми, че проблемът бил от стартера. Понеже не можел да завърти както трябва, колата се нагъквала с бензин, който се самозапалвал от (не разбрах точно, май налягането). Имам достъп до газ анализатор, какви стойности трябва да дава на бензин, понеже искам да настроя бензиновата система? Редактирано 7 Декември 2017 от aby1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Това чудо с какъв мотор е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 8 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Проблемното АСЕ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Върни малко предварението на делкото.Центровката на инжекциона се прави с мултицет.Най-добре стрелкови. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 8 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 (Редактирано) Ако беше от центровката би трябвало постоянно да има детонации или греша? Съмнявам се в това понеже детонациите са винаги при студен старт. При загрял мотор ги няма. В неделя мисля да опитам да върна малко предварението за проба. Редактирано 8 Декември 2017 от aby1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Според мен има вариант бендикса(на стартера) да се базика, а ти да си мислиш че са детонации. Ако той изпуска( в судено време се изявява), двигателя спира да се върти за момент, затова имаш чувството, че връща от детонации. Оправи първо стартера преди да пипаш каквото и да било Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
caro Публикувано 9 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 9 Декември 2017 Според мен не ти бачка дюзата за студен старт.Споделям опит - преди години кога карах Компот реших да измеря налягането на горивото на студен мотор и по данни от нета закачих манометъра на изхода на дюзата за студен старт .Двигателя запали след няколко оборота ,но със страхотни детонации и яко тракане помислих си ,че ще излязат буталата.След 5 -10 сек. заработи нормално. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 11 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 11 Декември 2017 (Редактирано) Не съм правил центровка понеже тези дни не е думкала и съм го отхвърлил, като възможен проблем, поне за момента. Пали дет се вика от четвърт оборот в студеното време, така, че и от старт дюзата не мисля, че е. Забелязах, че стартера завърта и сяца и на следващото завъртане пали. Понякога точно като сецне и гърми в същия момент. Ще ремонтирам скоро стартера и ще пиша как вървят нещата. Редактирано 11 Декември 2017 от aby1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 12 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 12 Декември 2017 Колеги за сега проблемът излезе, че уж стартера е добре. След поредното мяукане на стартера сутрин, заредих акумулатора, пробвах го с товарна вилка, проверих за оттечка и за сега излиза, че акумулатора не се дозарежда. Зареден стартера върти като луд. На динамо и маса ми дава 13.9-14V с и без консуматори, но до акумулатора достигат 13.6V Остава да разбера къде се губи напрежението. Не е от масата, губи се от към плюса. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 (Редактирано) При 13.6В зареждане с консуматори няма проблем да върти стартера както трябва. Ако и с консуматори е над 13.6В търси проблема другаде. Реално от алтернатора до акумулатора под седалката кабела е много дълъг и може да има пад на напрежението 0.2-0.3В. Моята 100-ца навремето (карах я почти 10 години) също зареждаше 13.6В и акумулатора (Банер на над 7 години) още си е в кондиция. Просто си провери масите между купето и двигателя, зачисти клемите на акумулатора, огледай кабелната обувка на дебелия кабел на стартера. После пак замери какво отива до акумулатора при пуснати фарове и парно примерно при около 2500 оборота. Ако над 13.6В - всичко е наред. Редактирано 13 Декември 2017 от VBI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 13 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 Ще добавя и още нещо:да се измери напрежението на акумулатора при въртене на стартерна колко волта пада.Не трябва да пада под 10V. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 13 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 13 Декември 2017 (Редактирано) Ходих на сервиз при приятел автодиагностик. Замериха акумулатора с вилка, даде 8.53V. На вилката пишеше 9V за нови акумулатори и 8,5V за стари. Провериха ми потенциала между масите и казаха, че има разлика 0,04V, което било напълно нормално. Човека каза, че VAG по принцип, зареждали на 13,6V с консуматори, но не беше 100% убеден. След това заредихме акумулатора и стартера въртеше напълно нормално. От как го заредихме не ми е създавал ядове със студения старт. Акумулатора е на 11 месеца, по ниското напрежение което дадена вилката , човека каза, че най-вероятно е от това, че акумулатора е поизхабен. Консумаията на ток, без контакт беше 4мА. Което пак е в норма. Възможно е от това, че карам предимно на къси разстояния (6км в едната посока), да не сварва да се зареди акумулатора. При ПХ и високи обороти напрежението не мърда от 13,6V. Редактирано 13 Декември 2017 от aby1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 18 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 18 Декември 2017 Възможно е да не успява да се зареди както трябва за тези 6км. Зимата можеш да го дозареждаш с изправител от време на време. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aby1 Публикувано 19 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Да, от както го заредих, ядове не ми е създавал и детонациите при паленето изчезнаха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване