killfame Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Първа срещаДве седмици по-късно, (сключихме), официално подписахме брак. Последва и́ първото ни приключение заедно. Това се случи след покупката, по-път за вкъщи. Старите ни обуща не бяха подходящи така или иначе. Falken, официално се предаде. Тук, официално позираме за първата брачна "нощ" - мръсни (Държа да отбележа, автомобила беше без грам външна и вътрешна забележка и доста интересни компоненти се криеха под опаковката!) Беше (имаше) всичко което исках (очаквах) за начален стадий. ПП: Изключвам състоянието на джантите, не бяха фактор за мен, залъгваха ми нуждите за момента. Все пак са, BBS RS II класика в жанра.Тук мръзнейки.. присвила уши.., чака... потвръждение от автовоза... Ще бъде ли отдведена в новият си дом?! След дълга седмица в неясно пътешествие и още една дълга в несвяст от липсата, (две седмици по-късно, общо) се срещнахме у дома. Показва дупе, както винаги. (Отново мърсувала)Направихме първото ни обслужване заедно, сложихме новите обуща които закупих на супер цена, чисто нови (Евала на момчето от Ямбол за цената 550лв с доставката) (Pirelli Cinturato P7 225x40x18, вече втора година сме с тях, зима-лято-зима-лято-зима) всичко бе проверено и потеглихме смело. Тук сме на първото ни пътешествие с първият ни общ приятел. (Някъде по-пътя за Сини Връх-Белинташ, навръщане)След няколко хубави пътешествия заедно и разходки напред-назад, последва кратка пауза от няколко месеца.. (понеже 'живея'-'работя' извън страната) Преждевременно, Страшни мухи ми бръмнаха в главата, че искам хриле. Купих новите токчета, подаракът и́ за лятото, бе готов прибрах се.. и моментално е обух. често задаван ВЪПРОС в интернет когато познати качват снимки на колата ми, каква марка са джантите ( XXR 527 ) ( 18x8.75J ET35 5x100 5x114.3 Centre Bore 57.1 ) Накарах двама приятели (докато ме нямаше) да свалят ГРИМА от лицето и́... Заварих е така... Така се разхождахме за кратък период ОТ ЕДНА ГОДИНА.. (Докато намеря правилният човек за изработката на хрилете и запълването на номера.) През този период, ту я слагах, ту я свалях... чесно да си кажа, без грим по си ми харесва, чужди мнения не ме интересуват. Изядох страшно много коментари от близки, също така коментари и́ покрай новите токчетата.Тук първа и последна разходка с най-добрата и́ приятелка (Току-що се бяха запознали) След кратко време заедно, отново се наложи да се разделим за неопределен период от време... Потеглихме към София, ии по-пътя, видяхме друга красавица която (ПРЕДПОЛАГАМ) прибираха от състезание.С пристигането ни в София и след като стигнахме крайната дестинация, взехме последно чао... за следващите няколко месеца... Оставих е в доверeни ръце, да я приберат. След завръщането ми, за коледа и спретнах подарък.. Тя самата беше такъв. Дълги две вечери в гаража и много гърч, ПРИЯТЕЛ който ми помага...беше подлудял с мен. Венци, сигурно на бъдни вечер ще си спомниш бахъра във ръцете ти. Малко по-късно същият месец паднаха големите снегове и се позабавлявахме подобавщо (почти всяка вечер) Една люта, наистина много люта вечер след многократният бой който изяде, бе решила.. че, аз и приятел който бе с мен няма да вечеряме в 02:00 полунощ-сутрин... На колелото на централна гара (Пловдив) при влизане в кръговото с пълната газ, изплю едното съединение което влиза в горивният филтър (Всъщност беше, счупено от буците лед-сняг които е хвърляла при донътите... едва се е държало и просто е чакало точният момент) Благодарихме, че не бях навил волана все още и колата изгасна (напълно) преди това, щяхме да се отзовем на кръговото отгоре, което бе, доста високичко... Благодаря и на господата полицай които ни помогнаха да е избутаме встрани, за да е намеря цяла. Взехме един друг звяр (щар по шар) и отидохме да си е приберем, да обаче, превъзбудените господа(ние) не вързаха въжето като хората и сложиха клещи м/ду възела на теглищата кола... При което се случи следното, когато... аз-професионалиста... скочих на спирачките и откъснах въжето последвано от въпросните клещи и полета се отзова в бронята ми.. Посмяхме се в еуфорията от звука който се ЧУ при удара, независимо колко ни беше тъпо, че се е случило.. ТАКА или иначе вечерта беше тръгнала накриво, не бяха фаровете или прозореца след което следвах, аз... След като се случиха въпросните последователни леки инциденти се взех в ръце и твърдо реших да се обадя на въпросният човек за бронята (беше време), на когото имах телефоният номер близо 3 месеца... Последва прогрес, бях наистина удовлетворен от това което виждам, с малко импровизация от страна на майстора, взеха формата на бронята и заприлича на 'акула'. След дълга пауза, която си е периодичен цикъл в зависимост от това кога съм извън страната, поради посочените вече причини.. Сложихме най-накрая желаните фланци отзад през новата година(25mm старите 16мм които си бяха на колата отидоха отпред, Ковани и удължени болтове навсякъде) обаче бронята, не. Тя си седеше и събираше прах в гаража месеци наред, готова.. искаше само боя. Липа и́ той. При следващото ми завръщане, имах леко случайна и неприятна среща с господата полицай (сигми, бе въпрос на време) след дълъг диалог и много лъжи стигнахме до консенсус. Получих фиш за неправилно поставена табела на автомобила(Тъй като нямам броня), която табела по закон трябва задължително да бъде поставена напречно отпред на автомобила. (Също така от скоро има нов закон, че въпросната табела трябва и да е на обозначеното място! АЗ НЯМАМ ТАКОВА) Няколко седмици по-късно след кратка пауза, запазих час при бояджията да се решим с "проблема ми" най-накрая, а и колата да е доволна. Преждевременно си карах, така като обстрелван. Няколко дена по-късно... voilà, родихме се и придобихме що-годе нормален вид от дълго време насам. Няколко седмици по-късно дойде време за второто ни обслужване. Тъй като още от самото начало щормуваха бръмбарите и се бях решил окончателно какво искам от автомобила след година и половина, реших че е време да обслужим мотора напълно и всичко останало(отново) и да подковем от към биели. (Така или иначе заминавах) Оставих е, преждевременно си очаквах Дисплея (Colour MFA), който бях поръчал няколко месеца по-рано. Оказа се, че когато се завърнах, колата не бе все още готова и за мой късмет дисплеят пристигна през това време. Възползвах се от времето и разкачих километража с малко помощ отстрана на баща ми (бивш- жичкаджия) постигнах желаното Накрая на месеца си получих автомобила и се втурнах за разработката, почнаха и безразборните разходки (не че е имало пълноценни до сега де)Тук, на връщане от София, постигаме желаните километри, че даже ги надвишихмеТук, напълно свежи с разработен двигател и новото масло с вече монтиран лип (Благодарение на Секу от 4Rings и видиите закупени от Практикер ) Отведох е на лека разходка преди да си кажем чао, за известно време, отново. Хижа Здравец (Пловдивска област)Не след дълго, отново се завърнах, този път... имаше ред причини. Регистрацията на автомобила, бе една от тях. След много мъки, сменяне на четери модела фарове и връщане от КАТ, поне седем пъти.. (заради обратните фаровете) УСПЯХ! най-накрая успях да си измъкна малкият талон от тези гадове. Успокойх се, малко от малко.. и последваха големите разходки. Исках да навъртя възможно най-много километри за кратък период от време, за да се стигнe до следващото обслужване, да започна замисленото и да е оставя преди да замина. (ГЛАВНАТА ПРИЧИНА ПОРАДИ КОЯТО СЪМ Е ЗАКУПИЛ) Яврово-Лясково (Асеновградска Област)Павелско (Смолянска Област)Спирам до тук, прикалявам с празните приказки. Ще спестя за момента какво има в двигателя. (какво сме слагали като компоненти) подробна информация, след празниците. Ще споделя леко загатващ снимков материал. Проекта е в процес на работа, всичко необходимо е налично. Спестих доста от преживяното с автомобила, доста инфомация която би била полезна на/за много хора от това което съм научил за последните две години. Мисля, че е време да си лягам. Надявам се, не съм ви отегчил. Айде, до нови срещи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 8 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 Интересното тепърва предстои. Браво за желанието и инвестираните време, средства и т.н. в колата колега! Като гледам фланеца на изпускателния колектор ми се струва, че сетъпа, който подготвяш ще се гради около някоя TD05-ца или се бъркам. Ако е така, предполагам целите ще са около 400 к.с. на мотор, но пак много зависи коя точно разновидност ще е въпросното TD05... Успех и скорошно завършване на проекта. Ще следя с интерес развитието на колата. Преди 4 часа, killfame написа: Kупих новите токчета, подаракът и́ за лятото, бе готов прибрах се.. и моментално е обух. Заварих е така... Оставих е в доверeни ръце, да я приберат. п.п. Надявам се да не го приемеш лично, но винаги ми е било интересно използването на "е" вместо "я" и т.н. Не че е кой знае какво, но лично на мен доста ми се набива в очите, а е доста често срещано явление... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 8 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 8 Декември 2017 (Редактирано) 4 hours ago, GTX3071R said: Интересното тепърва предстои. Браво за желанието и инвестираните време, средства и т.н. в колата колега! Като гледам фланеца на изпускателния колектор ми се струва, че сетъпа, който подготвяш ще се гради около някоя TD05-ца или се бъркам. Ако е така, предполагам целите ще са около 400 к.с. на мотор, но пак много зависи коя точно разновидност ще е въпросното TD05... Успех и скорошно завършване на проекта. Ще следя с интерес развитието на колата. п.п. Надявам се да не го приемеш лично, но винаги ми е било интересно използването на "е" вместо "я" и т.н. Не че е кой знае какво, но лично на мен доста ми се набива в очите, а е доста често срещано явление... Благодаря! ЕВО 9 'Цифрите' така да се изразя.. на които се надявам са доста по-ниски. Нека стане всичко, да се накефя 'надявам се' по-нататък ще го мисля. Вече веднъж изпуснах едно на FP - Red на супер цена. С което спокойно се стигаха посочините числа от теб, че и отгоре. Абсурд, грешката е моя. Може би, диалекта допринася (невнимание), аз така си го обяснявам на моменти в бързината. Извинявам се, за което. И честно да си кажа, понеже.. никога не съм внимавал в училище. Доколкото си спомням, аз също се зачудих по едно време но, явно не съм го поправил. Редактирано 8 Декември 2017 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Здравейте. За съжаление обещаното (за/до) коледа няма да го бъде (причини ще спестя...досещайте се), по-колата има още 'доста' неща да се свършат при което времето не спира тук, напротив. Остана да си взема гарнитури за Фланеца на турбото и Пайпа, за да се постави турбото и да се нагласят линиите. Преждевременно докато двигателят е долу ще се сложи и 6-ест лъчовата керамика с олекотен махових и подсилен притискател. След което почва да се гради пайп, при който пайп гейта няма да е рециркулиран в него, ще е с отделна тръба 'външно-дъмп пайп' После се прави всмука плюс щит, който щит е готов, само трябва да се позиционира според обстановката. Слагаме и 'кеч-кен' задължително, който също няма търпение да влезе в действие. За финал ще остане най-сладкото, помпа, дюзи, уредите и генерацията предполагам, която "генерация" е чисто 3 инчово стрелбище с крайно от JS-Design Общо и просто, това е до момента. Само да попитам, ако има по-компетентни, че нещо четенето и информацията от нета не ми стигат този път. Хаузинг за дебитомера от 2.7, нали така? ако не се лъжа. Специално поздравявам Жоро от (4Rings) за изпълнението, страхотните идей и усилия които влага в колата! Много добра изработка като за първи колектор! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Един съвет от мен... обърнете повечко внимание на кеч кен-а за картерната вентилация, понеже аз страдах с един. Явно дойде прекалено малък и ми вдигна до такава степен картерното налягане, че чисто нов Гарет протече през студената част. След махането на кен-а и пускане на вентилацията в атмосферата няма и помен от този проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 @GTX3071R Понеже още не съм решил какво да правя с мойта картерна вентилация да те питам теб кой е най-добрия вариянт ? Да я пусна в атмосферата ли ? Така няма ли да мирише,защото ако мерише най-добре да я сложа в дупката на кутията на въздушния филтър, която остана след премахване на SAI Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Варианти колкото искаш за картерната. С добре изчислен съд не би трябвало да има проблем. Ако се пуска в амосферата също има варианти къде точно да се отведе - от вариант някъде под мотора да се пуснат, до такъв да се откарат някъде назад около задните гуми/гърне... Общо взето от теб си зависи @Marto7777 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 22 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 22 Декември 2017 Как ще е най-добре ми е въпроса.Така, че да не мирише и да нямам ядове.Ако зависи от мен бих си оставил оригиналното, но може ли ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 23 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 12 hours ago, Marto7777 said: Как ще е най-добре ми е въпроса.Така, че да не мирише и да нямам ядове.Ако зависи от мен бих си оставил оригиналното, но може ли ? Взимаш кеч с отвори на 19мм, обем 0,5 или Литър със атмосферен филтър. Моят е този модел, само че, аз го везех за 10 паунда с доставката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 На 23/12/2017 at 1:36, Marto7777 написа: Как ще е най-добре ми е въпроса.Така, че да не мирише и да нямам ядове.Ако зависи от мен бих си оставил оригиналното, но може ли ? Най-важното е Ф-то на щуцерите му да са с/или по-голями от Ф-то на оригиналния маркуч/тръба. Колкото по-голям толкова по-добре ще хваща маслените пари и по- рядко се чисти. Хубаво е да има и стоманена вата ,тя помага за хващането на парите. Режеш оригиналния маркуч/тръба и наставяш кена, не цапа не мирише и не се чудиш каде да изкарваш разни маркучи. А може и да вземеш с малки щуцери( ако си харесал такъв модел) и да си ги направиш по-голями. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 10 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 (Редактирано) Съжалявам за изчезналите снимки, изглежда сайтът който използвах, има някакъв проблем. Малко актуализация на обстоятелствата. Пайпа в процес на изработка. 'J пайп-а' готов да влезе в действие. Голям, дебел филтър. (некъв китаец) Кулера, маската и още куб неща, чакат, да се върнат на мястото си. Забележка: Не обръщайта внимание на двигателят и останалите компоненти детайлно. Колата седеше почти 3 месеца с полу отворен капак в не много добри условия на открито широко пространство докато дойде редът ѝ. Ако се питате, защо разпънката от първата снимка е крива, дълга история. Вече има нова, подобрена в изпълнението си, силно се надявам да не я сгъна отново, в бъдеще. Редактирано 10 Януари 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 12 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 12 Януари 2018 (Редактирано) Скоро ще се върти ключа, Даун-пайпа е завършен Общо взето от даун-пайпа тръгва на 63mm и след меката връзка продължаваме генерацията на 76mm и завършваме със крайно от JS-Design Редактирано 12 Януари 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 15 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 (Редактирано) Двигателят се прибра обратно, останаха още някой неща да бъдат закачени,подредени и скоро елхата ще светне. Закачването на даунпайпа за турбото не представляваше трудност за майстора, поставянето на гарнитурата помежду им също. Обаче, поставянето и затягането на 4 болта заедно с 1 гайка на една прибрана шпилка зад единият от ъглите, бе голямо предизвикателство за майстора. Добре, че имаше един специално ръчно изработен инструмент и нали е Дрифт кинг-а на гайките, та взе че стана. Редактирано 15 Януари 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 17 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2018 1.8 - 125к.с. Утре поставяме помпата. Но, дали ще запалим със 650цц-тата Или ще се мъкнем на платформа до Настройката. Също, нямам търпение да си е взема и да си оправя комбинацията от цветовете под капака. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 23 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Голямо умуване бе, колата дали ще запали с тези дюзи без да има файл и да е адаптиран компютъра, но уви. Врътна ключа, запали от първият път без грам да се замисли със 650cc. Всичко се държи в рамките на нормалното за момента, да се надявам занапред да продължава да го бъде така. Явно ще успея да и раздвижа кокалите до Настройката, която не е никак далечна дестинация - 10км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 И моята си запали без грам да се замисли със 800cc дюзи и ремап за K04... Големите дюзи ги метнахме направо на диното, а преди това си разработвах със стоковите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 23 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 С какви електроники сте ? С 800цц дюзи колата без адаптация е запалила и е имала нормален свободен ход ли ? При С3йката от клипа ми се струва че работи на нормални обороти и има добър свободен ход.Аз съм взел дюзи Бош 630цц на Форд Моторспорт (На няколко места на проекти като моя на 1.8Т с К04-064 слагат точно такива), и единия от маперите с които говорих каза че ще са адски големи и ще имам голям проблем с свободния ход, а може би и с паленето. @killfame Предна дясна гума ти е мека, почти на джанта е поне така изглежда на клипа Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 23 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 (Редактирано) 4 hours ago, Marto7777 said: С какви електроники сте ? С 800цц дюзи колата без адаптация е запалила и е имала нормален свободен ход ли ? При С3йката от клипа ми се струва че работи на нормални обороти и има добър свободен ход.Аз съм взел дюзи Бош 630цц на Форд Моторспорт (На няколко места на проекти като моя на 1.8Т с К04-064 слагат точно такива), и единия от маперите с които говорих каза че ще са адски големи и ще имам голям проблем с свободния ход, а може би и с паленето. @killfame Предна дясна гума ти е мека, почти на джанта е поне така изглежда на клипа Знам, и 4те спадат, преди да е преместим вече бе с напомпени гуми. А причината за това е следната При продажбата на златистите, слагах тези сивите, нещастниците от "Гуми Медина Мед" намиращи се на (бул.Кукленско Шосе - гр.Пловдив) грам не си свършиха работата. Опитваха се, да ми обясняват и убеждават, че джантите които слагаме на гумите (Сивият ББС) били в окаяно състояние и били менте. За състоянието им си знам, за това че са реплика, доста бързо им обясних на разбирачите, че не са. Съжалявам, че ми се наложи да отида в последният момент. Нямаше как да си оставя колата на подемника тогава. Това че на тях не им се работише точно накрая на работното им време (Това не е мой проблем, имат късмет че, не направих рекламация. Цял живот щяха безплатно да ме обслужват.) Изобщо не са ми почистили бордовете, камо ли да сложат лепило. Разбира се, това го видяхме ден по-късно. Редактирано 23 Януари 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 27 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Спестявам видеото от студеният старт, понеже е прекалено дълго. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) Така, дойде и дългоочакваният ден... Излезнахме да е поразтъпчим и след първото тестово кръгче на (0.5) останах без думи, не намирах такива с които да изкажа благодарността си към майстора изобщо като цяло. Колата е всичко което съм искал и представял. Както и да е.. Покарах си аз, обаче измеждудругото 'майстора' си играеше с бууст контролера и аз съответно получавах само команди, кога, какво и как. По-едно време стигнахме до (БАР) колата просто превъртя игрите и надмина всякакви очаквания и от двама ни, естествено и двамата се кефим.. приятел който бе с мен, и се возише отзад, запази мълчание. След което получих следният въпрос дали да вдигаме налягането още, при което отказах, разбира се.. без настройка достатъчно си поиграхме на руска рулетка. Върнахме се, всичко бе до огледано, колата бе върната на 0.7 след което бях отпратен по следният начин Бяха два дълги работни месеца и половина от негова страна и още два преди това... в нетърпение да започне да работи по колата. Никога няма да забравя с какъв кеф я започна и с какъв кеф и 'вълнение' ми е предаде! Просто казах 'БЛАГОДАРЯ' и му стиснах ръката. По колата има още няколко неща да се конфигурират което ще се случи, утре. A, преди това ще мина през Мапера да видим, какво ще каже и той. Нещо поотпуснах Колата ми бе връчена с предупреждение да не прекалявам. Обаче, уви. на 0.7 толкова. Еуфорията е на ниво, едва ще спя спокойно. Хората се къпят в Неделя, ние пък в Сряда на четери месеца. Редактирано 1 Февруари 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 8 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 8 Февруари 2018 (Редактирано) Редактирано 8 Февруари 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 Колега след толкова хвърлени средства, труд, желание и т.н. защо реши да се разделяш с колата Ремапвай бързо и покарай малко, за да ти се избият от главата тези мисли... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 15 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 (Редактирано) 11 hours ago, GTX3071R said: Колега след толкова хвърлени средства, труд, желание и т.н. защо реши да се разделяш с колата Ремапвай бързо и покарай малко, за да ти се избият от главата тези мисли... Здрасти, скоро не бях влизал. Много неща спестих по темата с колата в този форум, повече споделих в темата която има в английският форум. На вторият ден от както я взех, претърпях катастрофа с нея (нелепа случка) от личното ми невнимание. Слава богу, никому бе невредим от нас които бяхме вътре, освен колата. Последствията по нея на пръв поглед не бяха страшни, но когато я огледахме по обстойно на подемника, нещата не бяха никак розови. Както и да е, моментално се втурнах да коригирам случилото се. Открих всичко необходимо на супер цени както и самата реакция на майсторите бе светкавична. Буквално! В рамките на по-малко от седмица частите се събраха и се поправиха поправимите (Броня,Калник,Праг,Джанта) колата влезна обратно в движение точно седмица по-късно. Разбира се, това обърка плануваното и настройката леко се отложи. Наложи се и още някой корекции да се направят на разни неща което означаваше още пари,пари,пари. Майната му, казвах. Играем хорото до край, краят се вижда (макар че, реално не е така). За да продължа в бъдеще, в даден момент трябва следното... (Окачване,Джанти,Гуми,Данък,Застраховка и т.н т.н т.н т.н т.н списъкът ми край няма, перфекционист съм. Нямам идея как прежалвам боята все още) В бъдеще, не се виждам вече. Всички ми казват че съм луд да влагам толкова много пари. Поглеждам назад и виждам цялата вложена детска мечта и емоция, но не мога. В последствие се оказа и че Дюзите които закупих... са проблемни, за съжаление и след ултразвук на ASNU няма голямо подобрение. Дюзи намерих, бях пред купуване при което преждевременно проведох разговор които разговор не очаквах да проведа чак толкова скоро (Вчера). Трябва да сме реалисти. Та, след шокиращата случка.. Мой приятел с когото са ни давали кърмата заедно, бе по-време на инцидента и каза - Тази кола на части не отива (АЗ И ЕДИН БОЛТ НЯМА ДА СВАЛЯ ОТ ТАЗИ КОЛА) Той много ми помогна с светкавичното и завръщане на пътя. Тогава му казах, карам го до край - ' Така те искам ' Ами, да ама не. Парите вървят... Само се разправям, наляво, надясно. Взимам я, на следващият ден - Оп следващото. Не става. Аз съм си мазохист, обаче този път разума ми не го побира и позволява след въпросният проведен разговор. Пак казвам, колата не я продавам поради тази причина, че постоянно се налива, от самото начало ми е ясна цялата работа.. На лична основа е, и така. Даже в момента е пак в бокса за релокация на обраното масло, ръчно изработен полиуретанов тампон на кокала и още един 'силиконов' тройник на всмукателния колектор който бе пред издъхване. От нерви и постоянните препятствия, не ми е останало време да я измия и изчистя като хората.. Моята кола и кочина? НИКОГА. Сега в Петък, чакам с нетърпения да я взема и да и се накефя. Стига времето да го позволи. Редактирано 15 Март 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
killfame Публикувано 22 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 (Редактирано) Здравейте, реших да споделя малко изминала информация. След "лекият" споменат инцидент който ми коства цяла нова предница и много други.. през изминалият месец. Преден Мост Носачи + Шарнири Аксиални напречни накрайници (Кормилни накрайници) Полуоски + Вътрешни, Външни Карета Шенкели и Главини + Лагери Биалети Макферсоните бяха сменени с излизането от проект. Сменят се на около 4-5хил. рутинно.. с тези наши пътища... Както и да карам мачкат се. Нов и специално ръчно изработен подсилен тампон на Кокала. Направих ѝ нещо като подарък на колата. Бе ми в мислите, но не го бях планувал на този етап. Решението се взе много спонтанно, докато оставях бронята за ремонт. Както и да е, останах изумяващо впечатлен. За щастие, един от най-скъпите консумативи (Двигателят) бе непокътнат, както и компонентите към него. Но, бронята която е една от най-скъпите визуални части по колата, бе участник. Поздравявам майстора, че отново свърши страхотна работа! Дясното хрило си стоеше на мястото, сякаш нищо не се беше случило и не се наложи да се прави наново. Въпросният нож се прави,изработва изцяло ръчно по-броня на място от Хората. Доста хора вече ми зададоха въпроса къде съм го правил, за това ще оставя номера на човека - 0894682070 Любо / Гр. Пловдив на Карловско Шосе - Силно препоръчвам за каквото и оптично подобрение да става въпрос и не само! Държа да отбележа - колата бе адаптирана към дюзите от Жоро Касапа - Full Throttle Motorsport Адаптацията е временна за да може да се предвижвам от т.А до т.Б и колата да се чувства добре. Без да ангажирам излишно приятели и познати. Колата ще бъде настроена след като се закупят нови Дюзи понеже, въпросните AUS 650cc 61/lb 3bar EV6 (USCAR) с които колата е в момента, няма да ги бъде. Закупих ги от друг проект пак на S3 Но.. от личното ми безхаберие се надцаках сам. Когато ги взех не ги проверих на стенд, доверих се на сляпо. Добре че, мапера каза 'я ги свали да ги пуснем на стенда, ВСЕ ПАК' минах ги на ултразвук ASNU обаче подобрението е минимално. Временно колата ще бъде паркирана обратно в гаража, ще се работи по въпроса с Дюзите и чак тогава, ще се настройва. Това което ще изискам както и вече е обсъдено с мапера. 3 мап карти, ежедневно каране и не ежедневно и една извънредна. Ту степ,Лънч контрол който няма да представлява ни най-малка трудност. Бърз рев лимитър. Ще има и флат шифт за който казах, че мога и без него да мина. Умея да ръчкам достатъчно. Ще се похваля и с това, че успях да изкарам колата в сняг Еуфорията бе на ниво! Може с писането си да не ви впечатлявам, но се надявам поне с това което правя по - колата. Поздрави! Редактирано 22 Март 2018 от killfame Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Ако не се бъркам колата е със стоковото ECU и в този ред на мисли ми е интересно как ще стане номера с 3-те карти, защото доколкото ми е известно стоковият МЕ 7.5 няма тази опция... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване