Jump to content

Recommended Posts

Да си кажа честно, нямам си ни най-малко понятие как би се случило. Аз си представям контрола от външният контролер, надявам се така да го програмират.
До колкото знам и съм чел, откритието с превключването на картите отдавна е на пазара като опция за Стоковото ME7.5
Дори повечето големи компании в Англия го предлагат и слагат по избор на клиента на коли които са Stage 1 или Stage 2 
Повечето са с по 5 карти, което за мен е абсолютно ненужно чак толкова. Същото правят и Гръцките компании.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, killfame said:

Да си кажа честно, нямам си ни най-малко понятие как би се случило. Аз си представям контрола от външният контролер, надявам се така да го програмират.
До колкото знам и съм чел, откритието с превключването на картите отдавна е на пазара като опция за Стоковото ME7.5
Дори повечето големи компании в Англия го предлагат и слагат по избор на клиента на коли които са Stage 1 или Stage 2 
Повечето са с по 5 карти, което за мен е абсолютно ненужно чак толкова. Същото правят и Гръцките компании.


За такава джажавка ли говориш или нещо друго?
https://www.onlyrevo.com/product-details/accessories/serial-port-switch-sps&engineid=18

Аз имам три карти и сменям през cruise control-a.(нищо общо с джаджата отгоре)

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)
5 hours ago, vermeer said:


За такава джажавка ли говориш или нещо друго?
https://www.onlyrevo.com/product-details/accessories/serial-port-switch-sps&engineid=18

Аз имам три карти и сменям през cruise control-a.(нищо общо с джаджата отгоре)

Не. Това за пръв път го виждам. Под 'външният контролер' имах предвид Greddy-то с което съм. Макар че за някой може да звучи нелогично, може и да греша. Това със смяната през cruise control-a, съм го виждал. 
Най-долу на страница пише - Компанията е RevLimit - Това е за Стоковото МЕ7.5 на модели след 2001
Този пост тук е от 2012 Също така, приятел, който има EVO, сменя картите от Boost Controller-a 
Но, активацията става след примигане на 'определен' индикатор след което се загася и запалва наново двигателя.

Редактирано от killfame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С бууст контролера можеш единствено да си играеш с налягането, което е далеч от смяна на картите. Нито се променя гориво, аванси и т.н.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, GTX3071R said:

С бууст контролера можеш единствено да си играеш с налягането, което е далеч от смяна на картите. Нито се променя гориво, аванси и т.н.

 

X2

 

Нищо общо с картите...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7 hours ago, GTX3071R said:

С бууст контролера можеш единствено да си играеш с налягането, което е далеч от смяна на картите. Нито се променя гориво, аванси и т.н.

:gut:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте.
След поредното ми затишие по-темата за колата, отново има какво да споделя относо. Тъй като бях в очакване на заминаващият си полет предните две седмици, направих с колата страхотни ободряващи разходки за пълната ми със бръмбари глава. Бях готов да заминавам. 
Но, уви.. Поредните шантави емоции се наслучиха едно след друго. Изпуснах полета, самолета излетя по-рано.. И аз не знам, какво точно се случи. На прибиране се разболях преждевременно но, това не ме отърва от колата. На следващият ден се качих, направих някой подобаващи разходки да се видя с близки с които не успях на време и вечерта отново бях в града. Излезнах да се разходя и качих познати да ги повозя които имаха голям мерак. Всичко вървеше нормално, докато след първите пържилки на ляв кормилен накрайник не почна да му се омаслява маншона, издавайки познатите на всички шантави пукащи звуци при леки маневри. Викам, окей - беше нов, 30лв божа работа. Обаче, качих аз вторият познат , тръгнахме да охлаждаме колата и тогава стана интересно. При круиз от скорост 60км/ч на 4-та предавка, натиснах последователно съединителя 3-пъти при 4-ият просто остана долу вечно и спрях. Вдигнах го със ръка и последва същата процедура 3 пъти, отворих капака... ВИДНО виждах нередно, разни измислени капки по щита на купето зад колектора и странно маслено петно на картера.. сълзи нямаше. Казах си, това сигурно е вода, до сега бях на мивката. (било е СПИРАЧНА ТЕЧНОСТ)
Затворих капака качихме се в колата, последва същият опит, но налягане в съединителя нямах. На 4-тото натискане, колата пропуши брутално из отпред, изгасих моментално и дръпнах ръчката на капака при отварянето на капака просто му дадох огромна глътка кислород и всичко пламна покрай турбото... Турбо,колектор с термолентите, даунпайпа и всичко останало там отзад каквото се сетите. Цялото горене продължи около 15-на секунди докато успея да реагирам да си изкарам пожарогасителя който седеше зад пасажерската седалка, потоших началният стадии на огъня.. Но моето натискане е пръскало, пръскало... 
През това време пристигнаха другите, услужиха ми с втори пожарогасител и две туби вода по - 10л. Потоших всичко което бе докоснато от огъня, включително и малоумната термо вата която много исках да премахнем по-време на проекта. Която вата е навряна зад металният заводски щит. След два часа умуване дали съм изгасил всичко напълно, издърпахме я до мястото от което не обича много да си тръгва, добре че беше наблизо. Видно колата цялата е в пожарогасителен прах, за интериора не ми се говори...........................................
Отпред всичко ще бъде огледано доста обстойно и това "СТОКОВО" гумено съединение изчезва. Което е карало след всяко по-голямо натоварване образуващо много топлина да завира спирачната течност и да губи налягане съединителя, може и помпите да са чао, всичко ще бъде погледнато. М/др във краката съм имал теч и го видях след пожара.


Позитивни спомени пред почти завършен вид.
IMG_4437JPGNH2C9SmLFRoNHpH47AaR152355566

IMG_4431JPGMigigecbRYIU0AGh2ZZP152355575
IMG_4438JPGo2412wERUoaLGZFF7rKN152355582
IMG_4444JPGFlkvKw1C63wH7JlLPUzO152355586
IMG_4458JPGC8tOl2vS2xdiY8LsFNyW152355592

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето го и причинителя на горе споменатия Пожарен Инцидент.
IMG_4475JPGVaqg6twr9C4gmFqx8vsI152396928
IMG_4476JPGKZC4r6XCTZm0PO4IqMl1152396967
Горната помпа на съединителя, изобщо не е издържала. Но, 17 години и 147хил. мили по-късно , след толкова много бой и жега... Много добре за оригинална част, която има неизбежна функция. Жалко, че не обърнах внимание на време. Още когато пропадна за пръв път, трябваше да го поправя и да избегна следните поражения..

Това е останала жива част от кабела на датчика на климатика.
IMG_4477JPGcOvPYZZL1puq2YOt2JPX152397004
IMG_4478JPGorSBiu13Gbnto7bbCWcG152397034
Тъкмо бях почнал да си подреждам коша, да придобие вид и сега, пак почвам наново. Всичко е в пожарогасителен прах, полепнал навсякъде. Водата с която поливах като за финал, така го е спекла по-повърхностите от жегата (понеже колата в момента седи на открито и е черна на цвят..), че ми е бедна фантазията. Смяната на термолентите на  (Колектора и Пайпа) отказах се, разобедиха ме. Така или иначе, видно нямат щети, няма и как да имат, реакцията ми беше прекално бърза. Даже в момента са един вид защитени :hilezh:, имат си противопожарен прах по тях, доста добре впит. Страхотни поражения, няма. Има съвсем леки поражения върху бързо запалителни повърхности, като 'опърлено'. Тук-там следи от масло по-термо щита, но и това ще мине.

Бъдещите планове за колата са, нови и по-големи Дюзи, нов рециркулиращ на TiAL QR 50mm и Настройка. Подобрение в охлаждането на коша, което от част, вече е измислено как да се направи.

Редактирано от killfame
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...