Jump to content

Какъв газов инжекцион да сложа ?


Recommended Posts

Зависи какъв бюджет си определил. Мен ако питаш го завиши максимално. Аз лично съм с Ланди Ренцо и з аблизо 25к. съм супер доволен с изключение на едни млаки настройки в началото. Други колеги с абсолютно същия мотор пак са с Ланди. Не казвам, че е най-доброто но според мен си върши работата. След време получих оферта за ЛПГ Тех на 1200 лева, а тя позволявала доста повече опции за настройки, но вече бях сложил тази. Фобос-а не е ли към 900 пари?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло сигурно е писано 100-тина пъти ,може би е време за важна тема газ за тръцките.Накратко ако е 150 кс (нямаш чип и не е 180 кс версията) вероятноста да имаш драми с каквото и да е е много малка ,ако не е калпав монтажа де. Другото което е че това което си написал е електроника,изпарителя е много важен (трябва да е със значително по -голяма мощност от 200 кс ако си с чип) рейката също ако е от по-висок клас колата върви по мазно и е по лесна за настройка. Иначе като марки в по ценово насочените  LPG Tech-a за мен е най ,фобуса също не е лош. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото и аз съм проучвал и разпитвал,Ланди Ренцо са добър избор.Слагали са ГИ на доста А3ки и С3ки с чипове.

Все още нямам ГИ,но до няколко месеца ще слагам и ще заложа на тях :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Fobosa имат различни комбинации, като главно разликите са в инжекторите, изпарителя и гаранцията. Аз съм с най-високия клас с комбинация изпарител shark и инжектори баракуда. Доколкото проучвах нямаше недоволен от баракудите. С майсторите бяхме на едно мнение за това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита Коледа :) Баракуда не. Пo добре LPG TECH YETI. Компа е Fobos 5 OBD. Изпарител Tomaseto At 013. Тръба от бутилката ф8 Това е комбинацията на един приятел на 1.8Т и вече работи нормално. Преди беше с баракуда но за 30к се скапа и спря да работи

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 25.12.2017 г. at 8:58, bob4o написа:

Честита Коледа :) Баракуда не. Пo добре LPG TECH YETI. Компа е Fobos 5 OBD. Изпарител Tomaseto At 013. Тръба от бутилката ф8 Това е комбинацията на един приятел на 1.8Т и вече работи нормално. Преди беше с баракуда но за 30к се скапа и спря да работи

 

Само от любопитство - с какви тръби е приятеля ти медни или пластмасови?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Беше ф6 медна но я подменихме с ф8 пластмаса. То общо взето цялата уредба подменихме едно по едно. Комп,рейка,изпарител,тръба всичко. Само бутилката си остана от първоначалното монтиране. И на моите две коли са пластмасови тръбите. 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Аз съм привърженик на по-голямата инвестиция първоначално,с оглед на това в бъдеще да няма проблем,което също се влияе от монтажа и настройката.Но много важно е да се прецени преди монтирането на газта какво се търси от самата система-ефикасност за в бъдеще или икономия на пари.За мен двете неща са коренно различни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едното е свързано с другото, едва ли уредба за 900 лева е качествена и надеждна като компоненти с такава за 1600 лева примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да се похваля ,не ги разбирам!

Моята газова комп. Алех обд2 ,дюзи заволи буренца, изпарител ас р01 на 8мм тръба пвс и 35000км.За конете незнам, държи зимата 1 бар (не съм пробвал повече) с 073 турбо.Почна да изгърва амбреажа?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 10 часа, Муцев написа:

На късмет е работата с Баракудите.

Хм, а на мен какви дюзи ще ми паснат, можете ли да препоръчате?

 

В момента съм с rail blackbody и върви ок до 5000 оборота, нагоре няма сила. Настройвах всякак, не можах да ги докарам да изкарат вървеж.

 

Изпарителя е NIGS R-uno, до 200 коня, колата е 2.0 атмосферка около 180 коня, прекъсвача е на 7560 оборота... Търся дюзи дето поне до 6500 оборота да се справят без нужда от бензин.

И ако може да не се налага да ги сменям/ремонтирам през 30 000 км.

 

Компа е некво дърто бардолини ако има значение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така през нета няма как да се уцели точната формула. Трябва си диагностика в реално време за да се види какво кара колата да умира след петицата на оборотомера и чак тогава да се вземат решения за смяна на каквото и да е било.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Te моите са на 50 000км, в книжката пише да се ремонтират на 60 000, но аз направо мисля да ги изхвърля.

Казаха ми, че дюзите не са достатъчно бързи за тея обороти които гоня, и ми препоръчаха баракуда, та затова се сетих да питам тук, щото ги споменахте.

 

Това ми е картата.  Всичко съм настроил както трябва, адаптивните параметри си стоят в норма, колата си върви супер до 5000, после умира на газ, и да увеличавам коефициентите няма разлика, явно остават отворени и не могат да пуснат повече.

Screenshot (26).jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 18 часа, NITRO1 написа:

Едното е свързано с другото, едва ли уредба за 900 лева е качествена и надеждна като компоненти с такава за 1600 лева примерно.

 

 

Oпределено !
Особенно ако знаеш, че компонентите, които са ти заболи в Ловеч са доста далеч от цената, която са ти взели.
Друго си е а си живееш в заблудата, че щом се справят за 150 коня са върха на сладоледа, при условие, че и газов инжекцион за 350- 400 лева се справя перфектно.
Чакаме драмите... ако сложиш чип

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, Audi_FeN_1 написа:

 

 

Хм, а на мен какви дюзи ще ми паснат, можете ли да препоръчате?

 

В момента съм с rail blackbody и върви ок до 5000 оборота, нагоре няма сила. Настройвах всякак, не можах да ги докарам да изкарат вървеж.

 

Изпарителя е NIGS R-uno, до 200 коня, колата е 2.0 атмосферка около 180 коня, прекъсвача е на 7560 оборота... Търся дюзи дето поне до 6500 оборота да се справят без нужда от бензин.

И ако може да не се налага да ги сменям/ремонтирам през 30 000 км.

 

Компа е некво дърто бардолини ако има значение.

 

Има доста колеги с напомпани коли, които са с баракуди и лпж йети

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блек бодито се чисти и калибрира на всеки 20000 км по спецификация на Rail. Що не пробваш да свалиш коефицентите във високите и да пробваш? Не че Бардолинито може да работи под 1-ца, основният му проблем който ме отказа от него.

С какъв двигател си между другото?

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aлфа 2.0 туинспарк цф2.   С генерация, интейк, ремап, откачени балансиращи валове и т.н....

 

Блекбодито както викаш се чисти и калибрира на 20к км, но на 60к също трябва и да се рециклира мисля? - https://www.alo.bg/5067485

В тоя ред на мисли, вместо да давам пари за ремонтния комплект и да търся някой да ми я калибрира, не е ли по-добре направо да си взема нова рейка? Те си идват калибрирани предполагам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, аз не съм някакъв супер разбирач, ама на това Бардолини картата му като е до 6000 оборота, как очакваш да пуска след тях?

Относно дюзите - може да са с малък диаметър, щом колкото и да обогатяваш няма ефект. Може да трябва да се разпробият.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...