tzwete Публикувано 17 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 17 Декември 2017 Тази сутрин ми се включи алармата. Изключих я и запалих колата, поработи малко и като завъртях ключа и го извадих, колата продължи да работи. Дадох на задна скорост при ниски обороти и угасна, повторих процедурата и същото. На загасен двигател и ключ извън таблото, започват да светят лампи по таблото и да издава различни звуци. Извадих клемите на акумулатора и след известно време ги закачих отново, същия проблем. Тъй, като валя цяла нощ имам съмнение, че е дала накъсо някъде, моля някой да ми помогне, къде може да е станало това. Само да кажа, че при извадена букса на клемореда, прави същия проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 Аз залагам на клеморед и това с валенето е просто съвпадение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 19 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 19 Декември 2017 и аз Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
orlin_emilianov Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Клеморед. Другия вариант е ако си бъзикал нещо по кабели... без да знаеш къде, какво... Аз така на времето като сменях табло бях разменил едни кабели на други пинове на буксите (не помня кои) и колата не пожела да угасне. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maverick_13 Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 +1 за клемореда. Карах на приятел същия кораб и не пожела да ми огасне като завъртях ключа. Мина през електричар и го отремонтираха. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 На 17.12.2017 г. at 13:02, tzwete написа: Само да кажа, че при извадена букса на клемореда, прави същия проблем. Защо всички се хванахте за този клеморед? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
buzzi Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Имах такъв проблем с една 1.8 т на С5,побърка ме тая кола,случайно отворих задната врата и колата изгасна,имаше оголени кабели, изолирах, и проблема изчезна.Нямам обяснение,а със сигурност има такова.Лампите също светеха на изваден ключ. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Shubert Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 преди 26 минути, nedelcho_iliev написа: Защо всички се хванахте за този клеморед? Аз лично съм пропуснал последното изречение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
topssi Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 При Avant-а има едни маншончета на 5тата врата, които губят еластичност и късат кабелите. Ето ти причина при задна да изгасне - от там минават кабелите за стоповете. Там може да е дала на късо и ако бушона също е окъсил - ето ти други бели. Ето точно за какво иде реч: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване