Jump to content

Смяна обтегач на пистов ремък 2.5TDI


ZnaMC

Recommended Posts

Здравейте, предстои ми закупуване на А8 Д2, колата е от форума, много запазена и гледана ,но все пак стара кола (2000г)

При преглед преди закупуването се установи ,че обтегача на пистовия ремък не търпи отлагане и трбва да го сменя веднага.

Въпроса ми е, възможна ли е смяната му без разкчване на цялата маска, предница или няма начин?

Ако някой е извършвал операцията нека сподели, пък като го правя ще се опитам да наснимам операцията за да стане хубва и полезна темата. Малко е неподходящо времето за улични ремонти, но ако мога сам предпочитам да не го давам на друг "майстор".

Благодаря предварително.

Редактирано от ZnaMC
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво те притеснява- предницата се разглобява за 15-20 мин максимум?

Аз не бих се гърчил, макар, че според мен има място да се бръкне без да се разглобява- маха се само перката на виското.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 18 минути, Ivo_Dinkov написа:

Какво те притеснява- предницата се разглобява за 15-20 мин максимум?

 

Точно така е ако го разглобиш ще ти е много по лесно за смяна а и ще имаш много по добра видимост . Аз лично съм сменял този обтегач сам,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как е при 2.5тди, но на 2.8 майстора ми го смени за 30 минути без да разглабя нищо. И то с условието, че беше се счупил вече обтегача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това някаква нова мода в тънкачеството ли е?!?! Щото достигате невиждани висоти....

Не се занимавайте с щуротии а си направете целия ангренаж. Другите ролки и обтегачи не са на по-различни моточасове и състояние. Прави се всичко по ангренажа, кви са тия смени на парче?!?! Утре като изпусне обтегача на ангренажния ремък....ще има ОЛЕЛе, що не ми казахте. Отделно на тоя обтегач има едни бронзови втулки на самото рамо, като износят се изкривя рамото  и ремъка почва да трие в пласмасовия капак. Смятам си представяте какво следва като се скъса, а ако  го захапе ангренажния ремък забавлението ще стане пълно.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като, ангренажа е сменеб преди 17хил км, а сега се е разбил обтегача на пистовия ремък ,пак да сменя ангренажа а? Ако се разтропа биалетка, водната помпа да я сменям ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пурво пистовите ремъци са два.  Кво сте гледали.... На предния(за климатика) е обтяжана ролка. На задния за хидравликата и алтернатора е пружина с амортисьор избутващ рамо. Кое ще сменявате....:nixweiss:

Като съм го свалял поне 5-10пъти (докато стане така, че да ми хареса). 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажа беше на 20к километра. Айде по-спокойно с тона. В движение се счупи обтегача отпред и ремъка се усука. Спря да зарежда алтернатора и тн., пътна помощ до нас и така.

30 минути и отново в играта.

Ако счупя крак, да си гипсирам и двата освен по твоята логика?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...