AudiLover1 Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Здравейте,колеги! Много се извинявам за може би глупавата тема,но имам нужда от компетентно мнение,щото не мога да се похваля с много знания в тази област. Става въпрос са Audi a6 2.7TDI от 2007 година. Както си карах и просто колата започна да намалява сама,аз съответно отбих и тя просто си спря. Не последваха никакви шумове. Колата върти и при въртене на ключа се вижда от капачката за сипване на масло,че разпределителния вал върти. Колата е на 270к километра и мисля,че никога не е сменяна верига. Човека от пътната помощ ми е каал,че скъсах верига,но един приятел махна някакък капак с още 10 неща отзад и видяхме,че веригата си е на място,но беше хлабава. (1 седмица колата си стоя така в двора) При опит да се запали и веригата си се стегна и даже не е хлабава в момента,но колата не иска да пали. Извинявам се пак ако въпроса ми ще е глупав,но дали има някаква истина в думите на пътната помощ и ако не,може ли да ми дадете някакъв съвет какво да проверя? Колата не е издавала никакви шумове преди да спре,работеше си напълно нормално до последно и просто спря без някакви съпроводени шумове. Благодаря предварително! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Най-напред трябва да се види с компютър за грешки. Може изобщо да не е от веригата. А това, че е там не значи, че не ев прескочила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiLover1 Публикувано 23 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 Прочетена е и не е показала никакви проблеми. Пък и ако е прескочила не трябва ли да е разбила всичко и съответно да не се върти разпределителния и да се опитва да запали,но да не може,все едно няма гориво в колата. Като спря не издаде никакъв шум също така.. Дали има вероятност да е от нещо в горивната система? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 Не вярвам да няма грешки. Ако е от гориво би трябвало да има грешка за ниско налягане. Ако е ударила клапани може и да не запише грешки, не знам. Като няма грешки намирисва на вериги. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Denyo Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Дали няма да е нещо със горивната система А и тези коли са умни на компютъра трябва да си казва болката със малко тестове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiLover1 Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Така е. Точно това много ме обърква. От една страна не виждам ологика да е верига или да е прескочила,щото нямаше шумове,колата си върти нормално и даже разпределителния си се върти и веригата си е на място. От друга страна трябваше да си покаже при диагностиката,но нищо не показа.. Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Като не излизат грешки се гледат живи данни. Там излизат отклонения в синхронизацията на валове, налягане на горивото и всякакви такива интересни неща. Там би си проличало и дали изобщо достига гориво до двигателя. От това, което си написал дотук ми звучи като да няма подаване на гориво, но дали компютъра не подава или то просто не достига до мотора е съвсем друг въпрос. Сменяш ли горивен филтър при обслужване? Сипваш ли евтино гориво на далавера от неизвестни места? Гледани ли са всички модули в колата за грешки освен този на мотора? Ще трябва да намериш майстор, който има знанията, търпението и желанието да се занимава с такъв странен проблем, очевидно този, който я е гледал не е такъв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Ако няма гориво ще има грешка за ниско налягане. Къде се гледа синхронизация на валовете, на кои канали? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Buddah Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Не съм наясно, презумпцията ми е, че след като на 1.9 и 2.0 тди, които са по-стари го има, трябва да има нещо подобно и на този мотор. Казах ги по-скоро примерно, иначе щях да съм казал конкретно какво знам. Идеята ми е, че на живи данни се виждат десетки/стотици показатели, по които могат да се хванат междинни състояния, които не предизвикват грешка и в същото време прецакват работата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 Аз питам, защото и аз съм чувал за това, но не знам къде е. При мен няма лейбъл файл за мотора и чета по разни други места кое какво е. Сега погледнах, че имам информация за някакъв 3.0 на А4 канал 32 има нещо такова. Амо 1 и 2 дали са 2-те глави, какви трябва да са стойностите, за да е в норма? 3) Camshaft edge 1[°CA]4) Camshaft edge 2[°CA] Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Георги 55 Публикувано 29 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 29 Юли 2021 Здравейте да ви попитам карам 2.7 2009 а6 както си карах и изведнъж натискам педала за газ и тягата която я имаше преди вече я нямаше и като намаля колата се тресе много какво бихте казали вие благодаря предварително Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване