alexvan Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 Не се притеснявай. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 23 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 ОК, мерси за съвета. Весели празници. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 2 hours ago, NITRO1 said: Не съм сигурен дали зарядното ще му сработи защитата и ще изключи да не би да го презаредя, смао това ме притеснява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 (Редактирано) Имам лидълското (модела с дисплей). Някой ползвал ли го е да зарежда с него без да откача акумулатора от колата? Редактирано 23 Декември 2017 от Chitatelia Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 Зависи каква консумация има колата, може да бърка сметките на зарядното. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
alexvan Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 преди 50 минути, Chitatelia написа: Имам лидълското (модела с дисплей). Някой ползвал ли го е да зарежда с него без да откача акумулатора от колата? Аз винаги зареждам така на 4 коли у дома. В упътването си пише, че така се зарежда. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chitatelia Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 Мерси. Аз видях, че го има в упътването, но все пак исках някой пробвал да сподели Зависи каква консумация има колата, може да бърка сметките на зарядното. Не би трябвало да е по-голяма от нормалното щото и акумулатора ще пада бързо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 5 hours ago, Chitatelia said: Имам лидълското (модела с дисплей). Някой ползвал ли го е да зарежда с него без да откача акумулатора от колата? Десетки пъти..... никакъв проблем не съм имал. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 23 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 23 Декември 2017 (Редактирано) Ако има кан(CAN) може да се буди модулите и да създава консумация. Редактирано 23 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Ти пък какво разбираш от CAN та се писа умен? Няма как включването на зарядното да събуди ЕКУто или Хедюнита на толкова дърта кола. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 Ми явно повече от теб...щом съживих душегуб, а ти се предаде на един прост тръц.. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 На 22.12.2017 г. at 21:18, loshdancho написа: .... Може ли с крушка свързана успоредно, да се намали зареждащия ток. Ще падне ли зареждащото напрежение? И ще има ли ефект от целата галимация на тънкачество. Примерно имаме 14.4 V и 8А. A ни трябват 6А за 10% от Аh на акумулатора. Саа треа сметнеш кви ватове, колко ампера и ома да е круЖката, като предвидиш покачващото се съпротивление на акумулатора... Щото да не се окаже, че през 2-часа треа да купувам крушки. Чеки да те питам - с алтернатор 120А като се зарежда акумулатор кой му ограничава тока? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 CAN-ана ве, не знаеше ли.....все пак душегуб оунър е тВа. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 24 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 24 Декември 2017 (Редактирано) Преди 2 часа, grizzly написа: Чеки да те питам - с алтернатор 120А като се зарежда акумулатор кой му ограничава тока? Ами, в режим на зареждане акумулатора се явява консуматор, консумира ток според съпротивлението(а то се променя в зависимост от степента на зареждане) си имаше неква формула Ома и май се опитваш да ме хванеш с бастун. Зареждането на един изтощен акумулатор от работещ автомобил не е здравословно за самия акумулатор. Точно поради тая причина. Редактирано 24 Декември 2017 от loshdancho Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 А ти поне си мноу наясно какво ти е дереджето на акумулатора като запалиш и тръгнеш.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 На мен ми е по-интересно какво е това 20А зарядно? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 MeanWell имат такива зарядни. Водят се пак интелигентни с три режима и 300W изходна мощност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DLS Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Те май са захранвания, а не зарядни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 On 24.12.2017 г. at 9:24 PM, loshdancho said: ...неква формула Ома и май се опитваш да ме хванеш с бастун.... Не са формулки, закони са и са няколко, (което е особено важно по принцип, които се изразяват чрез формули), а и в общи линии демонстрираните познания според мен са придобити очевидно практически на проба / грешка. Не се заяждам, но когато Grizzly говори на тази тема, редно е да се мълчи в ъгъла. пИтъра е пригласяща струна, която в случая може да звъни, без да я натискат, има какво да каже, макар, че е лаладжия по принцип. Четох долу в D3 раздела едни щуротии точно по тази тема със зареждане на акумулатор и горещи клеми, редно е някой специалист да им светне лампата на ония момчета, преди да се изпозапалят в движение. От опит го казвам. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nedelcho_iliev Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 На 23.12.2017 г. at 18:39, alexvan написа: В упътването си пише, че така се зарежда. Моето зарядно също е лидълско, но от тези без дисплей. В упътването пише, че клемите трябва да се откачат. Аз имам друго питане. Става въпрос за А6 Ц4, където акумулатора се намира под задната седалка. Мога ли да включа зарядното директно на плюсовата клема в двигателния отсек? При 14,1 V измерени на алтернатора, на клемите на акумулатора имам 13,9 V, без значение от включените консуматори. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
grizzly Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Можеш разбира се. Така ги зареждат по сервизите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 (Редактирано) 12 hours ago, DLS said: Те май са захранвания, а не зарядни. Зарядни са, има с три режима и със седем. Редактирано 3 Януари 2018 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 Да се включа и аз малко в темата . Ако се използва захраване , което има възможност да се ограничава по тока няма никакво значение дали е на 14.. 14.3.. до 14.6волта. Като го подпреш примерно на 3А няма да кипне. Акумулаторите "кипват" когато се използва захранване (достатъчно мощно) и не ограничено по ток . В колите по-старите се регулира по напрежение на генератора и се разчита , че в ниските обороти няма достатъчно мощност алтернатора да тръгне да зарежда примерно с голям ток . Новите както сте писали по Can но там вече се знае пълния баланс на консумации и източника. P.s Щом е за инцидентно зареждане , зареждай с каквото имаш ако ще го държиш на подзаряд трябва да е читаво зарядното Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarpetkovv74 Публикувано 24 Март 2021 Доклад Share Публикувано 24 Март 2021 Полезна статия, благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване