Jump to content

Зареждане на акумулатор Exide Premium EA640


Recommended Posts

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

2 hours ago, NITRO1 said:

Не съм сигурен дали зарядното ще му сработи защитата и ще изключи да не би да го презаредя, смао това ме притеснява.

:steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам лидълското (модела с дисплей). Някой ползвал ли го е да зарежда с него без да откача акумулатора от колата?

Редактирано от Chitatelia
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 50 минути, Chitatelia написа:

Имам лидълското (модела с дисплей). Някой ползвал ли го е да зарежда с него без да откача акумулатора от колата?

Аз винаги зареждам така на 4 коли у дома.

В упътването си пише, че така се зарежда.
 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси.

Аз видях, че го има в упътването, но все пак исках някой пробвал да сподели :)

Зависи каква консумация има колата, може да бърка сметките на зарядното.

Не би трябвало да е по-голяма от нормалното щото и акумулатора ще пада бързо.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5 hours ago, Chitatelia said:

Имам лидълското (модела с дисплей). Някой ползвал ли го е да зарежда с него без да откача акумулатора от колата?

Десетки пъти..... никакъв проблем не съм имал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако има кан(CAN) може да се буди модулите и да създава консумация.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти пък какво разбираш от CAN та се писа умен?

 

Няма как включването на зарядното да събуди ЕКУто или Хедюнита на толкова дърта кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми явно повече от теб...щом съживих душегуб, а ти се предаде на един прост тръц..:flipoff:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 22.12.2017 г. at 21:18, loshdancho написа:

....

Може ли с крушка  свързана успоредно, да се намали зареждащия ток. Ще падне ли  зареждащото напрежение? И ще има ли ефект от целата галимация на тънкачество.

 Примерно имаме 14.4 V и 8А. A  ни трябват 6А за 10%  от Аh на акумулатора.

Саа треа сметнеш кви ватове, колко ампера и ома да е круЖката, като предвидиш  покачващото се съпротивление на акумулатора... Щото да не се окаже, че през 2-часа треа да купувам крушки.

Чеки да те питам - с алтернатор 120А като се зарежда акумулатор кой му ограничава тока?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, grizzly написа:

Чеки да те питам - с алтернатор 120А като се зарежда акумулатор кой му ограничава тока?

Ами, в режим на зареждане акумулатора се явява консуматор, консумира ток според съпротивлението(а то се променя в зависимост от степента на зареждане) си имаше неква формула Ома и май се опитваш да ме хванеш с бастун.:flipoff:

Зареждането на един изтощен акумулатор от работещ автомобил не е здравословно за самия акумулатор. Точно поради тая причина.

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 24.12.2017 г. at 9:24 PM, loshdancho said:

...неква формула Ома и май се опитваш да ме хванеш с бастун.:flipoff:...

Не са формулки, закони са и са няколко, (което е особено важно по принцип, които се изразяват чрез формули), а и в общи линии демонстрираните познания според мен са придобити очевидно практически на проба / грешка.

 

Не се заяждам, но когато Grizzly говори на тази тема, редно е да се мълчи в ъгъла. пИтъра е пригласяща струна, която в случая може да звъни, без да я натискат, има какво да каже, макар, че е лаладжия по принцип.

 

Четох долу в D3 раздела едни щуротии точно по тази тема със зареждане на акумулатор и горещи клеми, редно е някой специалист да им светне лампата на ония момчета, преди да се изпозапалят в движение. От опит го казвам. :hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 23.12.2017 г. at 18:39, alexvan написа:

В упътването си пише, че така се зарежда.

Моето зарядно също е лидълско, но от тези без дисплей. В упътването пише, че клемите трябва да се откачат. 

 

Аз имам друго питане. Става въпрос за А6 Ц4, където акумулатора се намира под задната седалка. Мога ли да включа зарядното директно на плюсовата клема в двигателния отсек? При 14,1 V измерени на алтернатора, на клемите на акумулатора имам 13,9 V, без значение от включените консуматори.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

12 hours ago, DLS said:

Те май са захранвания, а не зарядни.

Зарядни са, има с три режима и със седем.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да се включа и аз малко в темата .  Ако се използва захраване   , което има възможност да се ограничава по тока  няма никакво значение дали е на 14.. 14.3.. до 14.6волта. Като го подпреш примерно на  3А  няма да кипне. Акумулаторите  "кипват" когато се използва захранване  (достатъчно мощно)  и не ограничено по ток .  В колите  по-старите се регулира по напрежение на генератора и се разчита , че в ниските обороти  няма достатъчно мощност алтернатора да тръгне да зарежда примерно  с голям ток . Новите както сте писали по Can   но там вече се знае пълния баланс на консумации и  източника.

P.s  Щом  е за инцидентно зареждане , зареждай с каквото имаш ако ще го държиш на подзаряд трябва да е читаво зарядното :)

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...