NITRO1 Публикувано 20 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Много благодаря. Железни сте. Аз повече въпроси нямам по темата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Ти повече въпроси може и да нямаш по темата, но robobug има към теб. Ще му отговориш ли или да му отговоря аз? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 20 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Just now, robobug said: От цялата тема не разбрах защо искаш да унищожиш акумулатора. Мерил ли си го, някакъв проблем ли има...какво те кара да го съсипеш? Да го унищожа е последното, което искам да направя. На свален от колата акумулатор, разкачен от полюсите показва 12 Волта, освен това окото е черно, което според легендата залепена отгоре на акумулатора казва, че трябва да се зареди, ако цвета е черен. Дори и това око да не показва вярно бих искал да го заредя защото досега за 6 години е зареждан само 1 път преди 3 години, а и колата няма да се кара в близкия месец. Кое те навежда на мисълта, че искам да го унищожа? Just now, nickgaidarov said: Ти повече въпроси може и да нямаш по темата, но robobug има към теб. Ще му отговориш ли или да му отговоря аз? Дай и ти някакво становище да не объркам нещата пък с това зареждане? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Съвсем правилно му отговаряш. Мога само да допълня, че при зареден акумулатор в неработещо състояние той трябва да показва 12,2 - 12,6 V, което е допълнителна причина този конкретен акумулатор да се зареди. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 20 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) Би било интересно да споделиш и твоята гледна точка............................Да не би аз и Ник да бъркаме, нямам претенциЙ да разбирам от всичко. Редактирано 21 Декември 2017 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Пробвай и после сподели резултата. Аз съм споделял достатъчно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Ще направя едно мижаво предположение - когато преди време на robobug му се е наложило да си зареди акумулатора, той наистина е пробвал със зарядно, но е разменил полюсите на зарядното и акумулатора и след този случай вече в подобни случаи предпочита някой да бута колата, докато той запали на скорост и да зареди акумулатора в движение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 (Редактирано) общо взето тая тема всеки чете и пише за негови си работи.....както и да е свикнал съм. Ето ти отговор на въпросите. Най-добре е да ползваш въпросното лидълско зарядно, с него няма нужда да се опитваш да отваряш акумулатора. Дори максималния ток на зарядното е далеч от необходимия за да кипне акумулатора. Твоето зарядно обаче е друга бира, там малко да мръдне напреженовата стабилизация от 13.3 да отиде на 13.5V и ти гарантирам че ще заври акумулатора. Правил съм си много експерименти с подобен тип стабилизирано захранване и се това е бил резултата. Както ти казаха има модели които могат да се отлУпат има и такива които не могат. Ако е от първия вид един преглед за нивото на електролита не би било лошо да се направи. Като цяло идеята на този тип акумулатори е капачките да служат за кондензатор на водната пара и същата да се откапва обратно в акумулатора и затова да няма нужда от поддръжа.....уж. Ма тая идея не работи особенно добре доста често и затова се налага чат пат по-грубички интервенции за доливане на загубената вода. Писах ти и в другата тема малко да вземеш да си спретнеш едно секуро щото с това премиум гуми за Ауди-цето премиум акумулатор пак за него почваш да звучиш.........е сещаш се как. Бахти това робуване на пълнолетен уонаби премиум. Редактирано 20 Декември 2017 от PESHO OT MARS Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 20 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 20 Декември 2017 Това, че колегата се стреми към най-доброто, е по-скоро похвално. Стига да може да си го позволи, аз не познавам някого, който да не се стреми към същото. А за гумите си има тема... Иначе по тази тема - нищо ново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Кажетв за крушката вееее... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Ами когато акумулаторът се зареди светва една крушка, че вече е зареден и зареждането може да спре. Тъй като зареждането се прави с минимален заряден ток , не е необходимо човек непрекъснато да виси до зареждащия се акумулатор и да следи това, тъй като минимално презареждане не е фатално. Това при по-елементарните зарядни, дето масово ги ползваме ние. При професионалните такива след достигане на необходимия заряд зарядното се изключва автоматично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 8 hours ago, nickgaidarov said: Ще направя едно мижаво предположение Ако ми беше чел мненията можеше да предположиш, че имам същия акумулатор, също купен от Диди @PESHO OT MARS Това е акумулатора, за който ти казах, че не знам дали е на 8 или 9 години и няма признаци на умора Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Това не променя факта че ако не се кара е по-лошо да е на колата. Твоя си го търкаляш всеки ден...... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Преди 2 часа, nickgaidarov написа: Ами когато акумулаторът се зареди светва една крушка, че вече е зареден и зареждането може да спре. Тъй като зареждането се прави с минимален заряден ток , не е необходимо човек непрекъснато да виси до зареждащия се акумулатор и да следи това, тъй като минимално презареждане не е фатално. Това при по-елементарните зарядни, дето масово ги ползваме ние. При професионалните такива след достигане на необходимия заряд зарядното се изключва автоматично. На мен ли ми отговаряш?!?!? Оправдаваш максимата: -Не е важно какво казваш, важното е да звучи умно.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 (Редактирано) Пешо, разбрах ти намека за моя уона би премиум и честно да ти кажа това не променя философията ми за нещата, ама никак. И на Реното наливам най-добрите чести, дори го обслужвам в офиц. сервиз а не е премиум, дори е далеч от премиум. Докато работех в Англия единия от мениджърите казваше една поговорка, която мисля англичаните са я измислили, че не е толкова богат за да си купува евтини неща. Вярно не винаги най- скъпото е най- добро но пък в повечето случай има защо да е по-скъпо не мислиш ли? И друго - разбрах вече, че моята кола не е премиум, доста яростно вече за пореден път ми го натякваш. А твоята каква е да знам поне с какво се " сравнявам"? Пък и мисля е мой проблем какви части ще влагам в премиума си?Нали така? Редактирано 21 Декември 2017 от NITRO1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Зареди ли го вече акумулатора или чакаш зарядно устройство? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Нямам време да ида да го взема, ане искам да ангажирам човека да ми го носи. Ще пиша какво е станало. А да и към Пешо пак: Пешо, на тоя Ексайд модела му се казва Премиум, аз не съм го взел защото пише, че е премиум а защото по доста мнения тогава, това беше най-доброто, ако беше Бош или нещо друго щях да взема него. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Какво ви е мнението за това зариадно?: https://www.home-max.bg/zaryadno-ustrojstvo-hecht-2012/ Може ли да замести лидълското? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Не. Много по-умряло е това. С 1 ампер трябва да си зареждаш акумулатора 3 дни без прекъсване Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 А това лидълското някой знае ли всъщност с какъв ток зарежда или то е от умните и в началото е по-голям и после на 80% от пълно зареждане го намалява? А дали има функция след, като е заредило акумулатора само да поддържа заряда и примерно да стои включено в мрежата 2 седмици? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NITRO1 Публикувано 21 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 Мерси. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 1 hour ago, Audi_FeN_1 said: Не. Много по-умряло е това. С 1 ампер трябва да си зареждаш акумулатора 3 дни без прекъсване Ами аз го имам, за 1 вечер зарежда. Идеята е да подава малко ток т.е. стабилизирано е по-ток до колкото разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SpeedyMan Публикувано 21 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 21 Декември 2017 1 hour ago, Audi_FeN_1 said: Не. Много по-умряло е това. С 1 ампер трябва да си зареждаш акумулатора 3 дни без прекъсване Ами аз го имам, за 1 вечер зарежда. Идеята е да подава малко ток т.е. стабилизирано е по-ток до колкото разбрах. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване