Jump to content

Зареждане на акумулатор Exide Premium EA640


Recommended Posts

  • Отговори 98
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Just now, robobug said:

От цялата тема не разбрах защо искаш да унищожиш акумулатора.

Мерил ли си го, някакъв проблем ли има...какво те кара да го съсипеш?

Да го унищожа е последното, което искам да направя. На свален от колата акумулатор, разкачен от полюсите показва 12 Волта, освен това окото е черно, което според легендата залепена отгоре на акумулатора казва, че трябва да се зареди, ако цвета е черен. Дори и това око да не показва вярно бих искал да го заредя защото досега за 6 години е зареждан само 1 път преди 3 години, а и колата няма да се кара в близкия месец. Кое те навежда на мисълта, че искам да го унищожа?

Just now, nickgaidarov said:

Ти повече въпроси може и да нямаш по темата, но robobug има към теб.

Ще му отговориш ли или да му отговоря аз?

Дай и ти някакво становище да не объркам нещата пък с това зареждане?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем правилно му отговаряш. Мога само да допълня, че при зареден акумулатор в неработещо състояние той трябва да показва 12,2 - 12,6 V, което е допълнителна причина този конкретен акумулатор да се зареди.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би било интересно да споделиш и твоята гледна точка............................Да не би аз и Ник да бъркаме, нямам претенциЙ да разбирам от всичко.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя едно мижаво предположение - когато преди време на robobug му се е наложило да си зареди акумулатора, той наистина е пробвал със зарядно, но е разменил полюсите на зарядното и акумулатора и след този случай вече в подобни случаи предпочита някой да бута колата, докато той запали на скорост и да зареди акумулатора в движение...:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

общо взето тая тема всеки чете и пише за негови си работи.....както и да е свикнал съм.

 

Ето ти отговор на въпросите.

Най-добре е да ползваш въпросното лидълско зарядно, с него няма нужда да се опитваш да отваряш акумулатора. Дори максималния ток на зарядното е далеч от необходимия за да кипне акумулатора. Твоето зарядно обаче е друга бира, там малко да мръдне напреженовата стабилизация от 13.3 да отиде на 13.5V и ти гарантирам че ще заври акумулатора. Правил съм си много експерименти с подобен тип стабилизирано захранване и се това е бил резултата. 

 

Както ти казаха има модели които могат да се отлУпат има и такива които не могат. Ако е от първия вид един преглед за нивото на електролита не би било лошо да се направи. Като цяло идеята на този тип акумулатори е капачките да служат за кондензатор на водната пара и същата да се откапва обратно в акумулатора и затова да няма нужда от поддръжа.....уж. Ма тая идея не работи особенно добре доста често и затова се налага чат пат по-грубички интервенции за доливане на загубената вода.

 

Писах ти и в другата тема малко да вземеш да си спретнеш едно секуро щото с това премиум гуми за Ауди-цето премиум акумулатор пак за него почваш да звучиш.........е сещаш се как.

Бахти това робуване на пълнолетен уонаби премиум.

Редактирано от PESHO OT MARS
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че колегата се стреми към най-доброто, е по-скоро похвално.

Стига да може да си го позволи, аз не познавам някого, който да не се стреми към същото.

А за гумите си има тема...

Иначе по тази тема - нищо ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами когато акумулаторът се зареди светва една крушка, че вече е зареден и зареждането може да спре.

Тъй като зареждането се прави с минимален заряден ток , не е необходимо човек непрекъснато да виси до зареждащия се акумулатор и да следи това, тъй като минимално презареждане не е фатално. Това при по-елементарните зарядни, дето масово ги ползваме ние. При професионалните такива след достигане на необходимия заряд зарядното се изключва автоматично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

8 hours ago, nickgaidarov said:

Ще направя едно мижаво предположение

Ако ми беше чел мненията можеше да предположиш, че имам същия акумулатор, също купен от Диди :)

 

@PESHO OT MARS Това е акумулатора, за който ти казах, че не знам дали е на 8 или 9 години и няма признаци на умора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 часа, nickgaidarov написа:

Ами когато акумулаторът се зареди светва една крушка, че вече е зареден и зареждането може да спре.

Тъй като зареждането се прави с минимален заряден ток , не е необходимо човек непрекъснато да виси до зареждащия се акумулатор и да следи това, тъй като минимално презареждане не е фатално. Това при по-елементарните зарядни, дето масово ги ползваме ние. При професионалните такива след достигане на необходимия заряд зарядното се изключва автоматично.

На мен ли ми отговаряш?!?!?

Оправдаваш максимата:

-Не е важно какво казваш, важното е да звучи умно....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пешо, разбрах ти намека за моя уона би премиум и честно да ти кажа това не променя философията ми за нещата, ама никак. И на Реното наливам най-добрите чести, дори го обслужвам в офиц. сервиз а не е премиум, дори е далеч от премиум. Докато работех в Англия единия от мениджърите казваше една поговорка, която мисля англичаните са я измислили, че не е толкова богат за да си купува евтини неща. Вярно не винаги най- скъпото е най- добро но пък в повечето случай има защо да е по-скъпо не мислиш ли?

И друго - разбрах вече, че моята кола не е премиум, доста яростно вече за пореден път ми го натякваш. А твоята каква е да знам поне с какво се " сравнявам"? Пък и мисля е мой проблем какви части ще влагам в премиума си?Нали така?

Редактирано от NITRO1
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам време да ида да го взема, ане искам да ангажирам човека да ми го носи. Ще пиша какво е станало.

А да и към Пешо пак: Пешо, на тоя Ексайд модела му се казва Премиум, аз не съм го взел защото пише, че е премиум а защото по доста мнения тогава, това беше най-доброто, ако беше Бош или нещо друго щях да взема него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ви е мнението за това зариадно?: https://www.home-max.bg/zaryadno-ustrojstvo-hecht-2012/

Може ли да замести лидълското?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А това лидълското някой знае ли всъщност с какъв ток зарежда или то е от умните и в началото е по-голям и после на 80% от пълно зареждане го намалява? А дали има функция след, като е заредило акумулатора само да поддържа заряда и примерно да стои включено в мрежата 2 седмици?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Audi_FeN_1 said:

Не. Много по-умряло е това. 

С 1 ампер трябва да си зареждаш акумулатора 3 дни без прекъсване :hilezh:

Ами аз го имам, за 1 вечер зарежда. Идеята е да подава малко ток т.е. стабилизирано е по-ток до колкото разбрах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, Audi_FeN_1 said:

Не. Много по-умряло е това. 

С 1 ампер трябва да си зареждаш акумулатора 3 дни без прекъсване :hilezh:

Ами аз го имам, за 1 вечер зарежда. Идеята е да подава малко ток т.е. стабилизирано е по-ток до колкото разбрах.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...