Jump to content

потенциометър


pace

Recommended Posts

Знаете ли дали потенциометрите на 2.0 и на 2.0 16v са еднакви,разликата им е само в една цифра?

2,0 AAD F026 T03 025 -200лв

2,0 16vACE  F026 T03 024-400лв

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Различни са заради по-голямата игла на главата на ace-то. По -голям ход има клапата за въздухът при него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
На 16.01.2018 г. at 21:05, pace написа:

Мисля да опитам с този от линка по горе на колегата....17$ не са драма.

Не забравяй да споделиш резултата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес реших да замеря потенциометъра,показанията на бензин са 0,55 когато работи добре и от 0,5 до 0,7 когато играят...на газ показва 1,3...тези дни трябва да пристигне китаеца да видя с него как ще е...бих дал и 300лв за бош само да заработи нормално.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На газ няма да заработи както трябва само с потенциометъра (винаги ще е над 1В) - дъвкано е многократно защо и какво може да се направи по случая.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя на газ си работи добре,на бензин играят леко ниските иначе общите проблеми ''и на двете горива'' са или ги държи на 400об или на 1800 и в много редки случаи гасне сама.....от време на време ги кове и 800об :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
Публикувано (Редактирано)

Така, днес смених потенциометъра...за сега колата заработи добре 950 об/м на бензин и газ,на бензин явно трябва да се регулира малко сместа,че от време на време работи като на 3 цилиндъра до около 2000-2500об/м и първото палене е малко със зор...то и дюзите са зле но бензина е за в краен случай...не мога да кача снимките явно са големички

 

Редактирано от pace
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Китаеца умря,за два месеца му се изтърка пистата повече от на оригиналния за 26 години,сложих си пак оригиналния на 0.55в,нямаше никакви ниски обороти но врътнах малко реглажния винт за бензина и държи 1000об/м...екстра е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не,само реглажния винт около половин оборот на дясно,сутринта запали от раз и си държи обороти,студена-топла работи стабилно,до сега палеше от 7-8 път 'на бензин' и то трудно а сега е супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, 

Направи си схемата с мап сензор от Опел от тема на vbi(Вальо). Аз съм с такава схема за ниските. Колата става по жива и забравяш за ниските обороти. Аз съм и с инжекцион и си върви доволно почти, като на бензин. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...