djeilqn1233 Публикувано 25 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 25 Декември 2017 Здравейте,закупих а6 c4 с ударени клапани,смених глава и делко (в домашни условия) сега колата пали,обаче не си държи оборотите,звука и не ми се струва нормален и е шумна.Та въпроса ми е защо не държи оборотите,дали може да е от стъпково моторче или механичния инжекцион нещо?Колата няма АГУ.Благодаея ви предварително! Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Възможно е да не си зацепил правилно веригата между валовете. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Ами то на валовете си има две "0" които са една срещу друга,веригата какво значение има къде е точно,изглеждаше че са си точно едно срещу друго Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Блокирал повдигач? Шумна е много обширно понятие. Слагаш на белег коляновия вал (0- на маховика) и белега на разпределителния вал (реската да съвпада с горната част на главата), и трябва 2те 0ли на разпределителните валове да са едни срещо други. Ако не е настроено предварението, може леко да претриса и да се колебаят оборотите. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Белега на колелото на ангренажа е на белега,и нулите се разминават малко на снимката се вижда Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 това не е малко Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Валовете не са центровани и имаш нарушено газоразпределение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Обаче когато двете нули са точно една срещу друга,белега на ангренажа не е къдрто трябва.Дали при удара е възможно колелото с белега да е превъртяло малко и сега белега да е неточен? Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Нулите трябва да са една срещо друга. Една срещо друга значи да са на нивото на главата, на нивото на главата значи и белега на вала (ремъчната шайба) да е на едно ниво с главата, а тя щом е на едно ниво с главата, маховика трябва да е на 0. Тогава мотора ти е на белези. Така известен с 3 зъба всмукателен вал в предварение, има шанс да удариш клапаните. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Предполагам,че нулите трябва да са точно така една с/у друга,а в това положение белега на ангренажа не съвпада с този на капака...а май трябва Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Белези пост №2 с 4те снимки. ПП- имаш белег от вътрешната страна на шайбата и не е нужно да слагаш капака, дари е по точен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Колегата в горният пост е дал линк със снимки.От това по-ясно не може да се обясни.Сложи коляновият вал на белег.Виж къде идва шайбата на разпределителния вал.Ако не е на белег има вероятност да е превъртяла в шпонката,но трябва да се развие и да се погледне.Когато се докарат на белези двете шайби се гледат белезите на зъбните колела отзад.Ако не съвпадат веригата се презацепва наново. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Намерих проблема,шпонката се е счупила на зъбното колело и е малко превъртяло било... Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Така както е извадено ангренажното колело,ако семерингата не е сменяна сега е момента да се направи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Добре колега,ще потърся колело и като центроваме всичко и я сглобим ще пиша по темата,благодаря Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Стегни хубаво, аз стягам с 50+см рамо, че да не се рязхлаби пак и да я скасаш/разбиеш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Белези пост №2 с 4те снимки. ПП- имаш белег от вътрешната страна на шайбата и не е нужно да слагаш капака, дари е по точен. Мерси,много точно са ги описали и снимали Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Just now, djeilqn1233 написа: Добре колега,ще потърся колело Имах в предвид семерингата зад колелото.Обаче,ако шпонъчният канал на колелото е разбит ще трябва и колелото да се смени. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Ами то колелото е със счупена шпонка и мв става а семеринга е здрав Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 27 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Здравейте колеги,да попитам има един о-пръстен в делкото,може ли и без него и за какво е,защото в старото делко с което е карана нямаше такъв...а тоя се счупи,да търся ли друг? Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Ако го няма О-пръстена ще тече масло.Старият се е счупил,защото е прегорял с годините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Ясно,но като я взехме на нейното делко го нямаше,има го на това делко дето сега сме го сложили,обаче е счупено едното краченце... Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Кое краченце е счупено?На делкото ухото с което се завива към главата ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 (Редактирано) Не не,делкото е здраво,този пръстен смисъл О пръстена не е ли отзад един пластмасов с 2 малки крачета влиза в палчето на делкото? Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Не знам дали те разбрах,но говориш за пластмасов щит,който е вътре в делкото под палеца ли? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване