Jump to content

Ace 2.0 16v a6 c4 не иска да държи обороти,няма агу, не звучи много добре


djeilqn1233

Recommended Posts

Здравейте,закупих а6 c4 с ударени клапани,смених глава и делко (в домашни условия) сега колата пали,обаче не си държи оборотите,звука и не ми се струва нормален и е шумна.Та въпроса ми е защо не държи оборотите,дали може да е от стъпково моторче или механичния инжекцион нещо?Колата няма АГУ.Благодаея ви предварително!

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то на валовете си има две "0" които са една срещу друга,веригата какво значение има къде е точно,изглеждаше че са си точно едно срещу друго

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блокирал повдигач? Шумна е много обширно понятие.
Слагаш на белег коляновия вал (0- на маховика) и белега на разпределителния вал (реската да съвпада с горната част на главата), и трябва 2те 0ли на разпределителните валове да са едни срещо други.
Ако не е настроено предварението, може леко да претриса и да се колебаят оборотите. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белега на колелото на ангренажа е на белега,и нулите се разминават малко на снимката се вижда705f6d805241231d3e626f37cdf5e2d4.jpg

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче когато двете нули са точно една срещу друга,белега на ангренажа не е къдрто трябва.Дали при удара е възможно колелото с белега да е превъртяло малко и сега белега да е неточен?

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нулите трябва да са една срещо друга. Една срещо друга значи  да са на нивото на главата, на нивото на главата значи и белега на вала (ремъчната шайба) да е на едно ниво с главата, а тя щом е на едно ниво с главата, маховика трябва да е на 0. Тогава мотора ти е на белези.
Така известен с 3 зъба всмукателен вал в предварение, има шанс да удариш клапаните.  

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам,че нулите трябва да са точно така една с/у друга,а в това положение белега на ангренажа не съвпада с този на капака...а май трябваfe832315b5cad0ae13e436b035bb837d.jpg91af8ca085c7f25b52752bf911976731.jpg

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белези
пост №2 с 4те снимки. 
ПП- имаш белег от вътрешната страна на шайбата и не е нужно да слагаш капака, дари е по точен. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата в горният пост е дал линк със снимки.От това по-ясно не може да се обясни.Сложи коляновият вал на белег.Виж къде идва шайбата на разпределителния вал.Ако не е на белег има вероятност да е превъртяла в шпонката,но трябва да се развие и да се погледне.Когато се докарат на белези двете шайби се гледат белезите на зъбните колела отзад.Ако не съвпадат веригата се презацепва наново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих проблема,шпонката се е счупила на зъбното колело и е малко превъртяло било...707c861687ed344ab7a5df9004a1a234.jpgc6a8d76940ee554361c426ec366be6f6.jpg

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както е извадено ангренажното колело,ако семерингата не е сменяна сега е момента да се направи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре колега,ще потърся колело и като центроваме всичко и я сглобим ще пиша по темата,благодаря

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белези

пост №2 с 4те снимки. 

ПП- имаш белег от вътрешната страна на шайбата и не е нужно да слагаш капака, дари е по точен. 

Мерси,много точно са ги описали и снимали

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, djeilqn1233 написа:

Добре колега,ще потърся колело 

Имах в предвид семерингата зад колелото.Обаче,ако шпонъчният канал на колелото е разбит ще трябва и колелото да се смени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то колелото е със счупена шпонка и мв става а семеринга е здрав

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,да попитам има един о-пръстен в делкото,може ли и без него и за какво е,защото в старото делко с което е карана нямаше такъв...а тоя се счупи,да търся ли друг?

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако го няма О-пръстена ще тече масло.Старият се е счупил,защото е прегорял с годините.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,но като я взехме на нейното делко го нямаше,има го на това делко дето сега сме го сложили,обаче е счупено едното краченце...

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кое краченце е счупено?На делкото ухото с което се завива към главата ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не не,делкото е здраво,този пръстен смисъл О пръстена не е ли отзад един пластмасов с 2 малки крачета влиза в палчето на делкото?

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали те разбрах,но говориш за пластмасов щит,който е вътре в делкото под палеца ли?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...