Jump to content

Ace 2.0 16v a6 c4 не иска да държи обороти,няма агу, не звучи много добре


djeilqn1233

Recommended Posts

Не знам дали те разбрах,но говориш за пластмасов щит,който е вътре в делкото под палеца ли?

Точно така,не е ли той О пръстена?Или не е

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без този щит.Не е проблем.Моето делко е така.О-пръстена,за който имах в предвид е в долната част на делкото,там където самото делко се вкарва в главата.Трябва да го има.Явно сме мислили за различни неща.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и без този щит.Не е проблем.Моето делко е така.О-пръстена,за който имах в предвид е в долната част на делкото,там където самото делко се вкарва в главата.Трябва да го има.Явно сме мислили за различни неща.

Да,ясно то е уплътнение

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Да,ясно то е уплътнениеИзпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

А колега,тая кола не е късала ангренаж ами долу демпферната шайба долу е разхлабила...гледам на другите снимки на шайбите и имат шпонка,на моята на коляновия вал има канала за шпонката а шайбата е напълно гладка,няма зъбче и няма следи от такова,нормално ли е и да не би да е на конус,затегнахме я много яко с ключ докъто е на скорост +лепило и контра с голяма гайка м/у двете шайби зас болта.

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултат с изображение за vw abf crankshaft poly
Това ти е шайбата на кояновия вал, шпонката е само фиксатор. 

Резултат с изображение за vw abf CAMSHAFT TIMING CAMBELT PULLEY

Това ти е на разпределителния със щонка на шайбата. Този мотор няма шайба която да е на конус.  

Не стягай разпределителен вал на скорост и спирачка, че филма с главата ще стане сериал. 

Редактирано от krisaleks
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички тези неща се стягат с динамометричен ключ и определени килограми(Nm).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип знам за динамометричния ключ,но за сега не успях да намеря тогава

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

s-l300.jpg

Това ти е шайбата на кояновия вал, шпонката е само фиксатор. 

027_111_16V_Sprocket.jpg

Това ти е на разпределителния със щонка на шайбата. Този мотор няма шайба която да е на конус.  

Не стягай разпределителен вал на скорост и спирачка, че филма с главата ще стане сериал. 

А на коляновия вал,щом шпонката е самл фиксатор,какво държи колелото да не превърта,само болта и якото стягане ли?

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,за сега долу ще е без шпонка,а на разпределителния има вече,утре ще я изпиля заварката и ще стане като шпонка...528fe0aadeb802b01388664654acd789.jpg

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Ето я от преди7faf0f9f71eb4d33be649afd663cdcae.jpg

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

 

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,центровахме всичко и запали вече,по-тиха е и звука вече е нормален,обаче има някакво тракане,което някой път не се чува и също като загрее започва да мени оборотите 700-1000 и гасне... От какво може да е?

Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тракането няма как да ти кажем,защото не можем да го чуем.За това,че мени оборотите и гасне възможна причина може да бъде температурният датчик за студен старт на мотора,стъпковият мотор.Може и самият инжекцион да има нужда от реглаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...