djeilqn1233 Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Не знам дали те разбрах,но говориш за пластмасов щит,който е вътре в делкото под палеца ли? Точно така,не е ли той О пръстена?Или не е Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Може и без този щит.Не е проблем.Моето делко е така.О-пръстена,за който имах в предвид е в долната част на делкото,там където самото делко се вкарва в главата.Трябва да го има.Явно сме мислили за различни неща. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 28 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Може и без този щит.Не е проблем.Моето делко е така.О-пръстена,за който имах в предвид е в долната част на делкото,там където самото делко се вкарва в главата.Трябва да го има.Явно сме мислили за различни неща. Да,ясно то е уплътнение Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Да,ясно то е уплътнениеИзпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk А колега,тая кола не е късала ангренаж ами долу демпферната шайба долу е разхлабила...гледам на другите снимки на шайбите и имат шпонка,на моята на коляновия вал има канала за шпонката а шайбата е напълно гладка,няма зъбче и няма следи от такова,нормално ли е и да не би да е на конус,затегнахме я много яко с ключ докъто е на скорост +лепило и контра с голяма гайка м/у двете шайби зас болта. Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 (Редактирано) Това ти е шайбата на кояновия вал, шпонката е само фиксатор. Това ти е на разпределителния със щонка на шайбата. Този мотор няма шайба която да е на конус. Не стягай разпределителен вал на скорост и спирачка, че филма с главата ще стане сериал. Редактирано 29 Декември 2017 от krisaleks Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Всички тези неща се стягат с динамометричен ключ и определени килограми(Nm). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 29 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 (Редактирано) По принцип знам за динамометричния ключ,но за сега не успях да намеря тогава Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 29 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Това ти е шайбата на кояновия вал, шпонката е само фиксатор. Това ти е на разпределителния със щонка на шайбата. Този мотор няма шайба която да е на конус. Не стягай разпределителен вал на скорост и спирачка, че филма с главата ще стане сериал. А на коляновия вал,щом шпонката е самл фиксатор,какво държи колелото да не превърта,само болта и якото стягане ли? Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krisaleks Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 То и шпонката на разпределителния е фиксираща, да триещата площ ти държи да не превърти. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 29 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 (Редактирано) Добре,за сега долу ще е без шпонка,а на разпределителния има вече,утре ще я изпиля заварката и ще стане като шпонка... Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Ето я от преди Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djeilqn1233 Публикувано 30 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 Здравейте,центровахме всичко и запали вече,по-тиха е и звука вече е нормален,обаче има някакво тракане,което някой път не се чува и също като загрее започва да мени оборотите 700-1000 и гасне... От какво може да е? Изпратено от моят 6037Y с помощта на Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 30 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 30 Декември 2017 За тракането няма как да ти кажем,защото не можем да го чуем.За това,че мени оборотите и гасне възможна причина може да бъде температурният датчик за студен старт на мотора,стъпковият мотор.Може и самият инжекцион да има нужда от реглаж. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване