Jump to content

температура на маслото


pace

Recommended Posts

От известно време спря да ми отчита темп. на маслото,смених датчика-нищо,забелязах,че стрелката си показва 60* дори и при откачен датчик....друго което е на 51-ви канал на климата сутрин не отчита правилно и там,никога не е показал минусова температура а при запалване започва да покачва с по един градус на равни интервало 'около 2 сек.' стига до 50* и не мърда докато реално не загрее до 50*,после на горе е вярно със стрелката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С климатроника всичко е наред, така е фабрично. При мен на малкото табло има една букса, която е само с един пин (буксата е за четири пина, но трите са празни). Та този въпросният пин при мен мърдаше и след като го размърдах, термометъра за маслото започна да отчита. Нямам идея дали пина трябва да е запоен за платката на таблото или контактува по друг начин. Принципно свалях таблото за подмяна на изгорели крушки и установих, че пинът се мърда. Не ми се занимаваше да разглобявам повече, подмених крушките и монтирах таблото. После установих, че започна да отчита температурата на маслото. От доста време уреда си стоеше на 60 градуса, както при теб.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Като дадеш на контакт не мърда ли малко надясно?

 

C320010VTGaugePanelInUrS4Cluster_Trial_W

 

На снимката се вижда букса с два пина за налягането и температурата на маслото. При мен е само с един пин, защото нямам уред за налягане. Та въпросният пин при мен мърдаше в буксата. Явно там се губеше връзката. Нямам представа, дали трябва да е запоен към платката на таблото или контактува на някаква пружинна връзка, но след случайното му размърдване, уреда за температура започна да отчита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мърдат и двата уреда малко в дясно,за температурата и за налягането 'камбанката не ми работи' като откача тази малката синя букса със 6-те пина темп. пада на 0.Двата кабела от черната гледам,че ги дават за темп. и налягане....демек са за камбанката но при мен там кафяв-черен е закачен за Т датчика а на камбанката са черно-бял и един син...ако има някой с ACE ако може да снима кой кабел къде е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че уредите мърдат леко надясно, когато дадеш контакт, означава, че работят и получават захранване. Когато откачиш синята букса не мърдат, защото нямат захранване. Това на снимката по-горе е табло от Ауди 200.

При теб таблото би трябвало да изглежда така:

3104794059_23af4a6af8_b.jpg

 

При мен изглежда така:

Audi-A6-4A-C4-Speedometer-Instrument-Clu

 

От тук си правя извод, че първият пин е за налягането, а вторият е за температурата.

Ако ти се занимава, можеш да прозвъниш кабела от датчика до буксата. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...