Jump to content

Грешки на вратите и багажника


foxy-the infant prodigy

Recommended Posts

Привет,

пускам само грешките от лога:

Address 05: Acc/Start Auth.        Labels: 4E0-910-131.lbl
   Part No SW: 4E0 910 131     HW: 4E0 907 181 A
   Component:     FBS AUDID3  H12 0200 
   Revision: 02005112    Serial number: AUX3Z0H3348377
   Coding: 0410624
   Shop #: WSC 02311 785 00200
   VCID: D8BFEEEB6BE630DE0C3-808D

   Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX
   Component: ELV                 XXXX

2 Faults Found:
00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136)
            001 - Upper Limit Exceeded
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100001
                    Fault Priority: 4
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 8
                    Mileage: 234400 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.12.20
                    Time: 17:19:44

00190 - Driver's Door Handle Touch Sensor (G415)
            007 - Short to Ground
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100111
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 8
                    Mileage: 234400 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.12.20
                    Time: 17:19:44

Address 72: Door, Rear Right        Labels: 4E0-910-802.lbl
   Part No SW: 4E0 910 802 A    HW: 4E0 959 802 D
   Component: Tьrsteuer.HR BRM005 0180 
   Coding: 0032737
   Shop #: WSC 02313 785 00200
   VCID: 1E3338F3C9420EEE86F-804B

1 Fault Found:
02126 - Central Locking Button; Exterior Door Handle
            008 - Implausible Signal
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01101000
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 0
                    Reset counter: 8
                    Mileage: 234400 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2017.12.20
                    Time: 17:16:38

 

 

Къде да търся въпросната антена на багажника - под бронята ли е или на самия капак. Намерих в нета картинки, изглежда ми да е като на капака?

Дръжките за смяна ли са или само бутоните?  И двата не потъват и съответно не заключват, иначе при допир се отключват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В бронята трябва да е. Не знам какъв капак визираш отзад :)

За дръжките трябва да каже някой който се е занимавал, и на мен ще ми е полезно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

https://i.imgur.com/yvUwI_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium

 

Виж на тая схема как е 

Редактирано от foxy-the infant prodigy
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, и аз сега това загледах. Странно е, че излиза на търсене за ауди. 

 

Може би някой с Елса или Етка да погледне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам ги и двете и нямам нужда да ти гледам за да ти кажа че се намира в задната броня :) От опита с моята кола не виждам къде другаде може да е набита. Със сигурност не е в кората на багажника - нея съм я свалял около 8 пъти вече :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, има ли достъп до него без да се сваля бронята? Според теб въпросната антена за смяна ли е или е друг проблема?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по мое скромно мнение 80% от проблемите с електрониката по колата са заради проводници или букси. Просто адски некачествени кабелчета ползват. Естествено, може и самата антена да е фира, но доколкото знам не е от скъпите части. Нямам точна идея как се стига до нея, може и да се сваля задната броня. Това е нещо кеото не съм правил, а ми се налага да го направя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам грешка от заключването на задна лява врата, не може да заключи , но при докосване си отключва.

когато паля колата , успоредно с паленето ми прави чек на стрелките на таблото и от скоро отчитам, че те спират наполовина докато запали и след това си довършват "чек-а" , което е признак на слаб акумулатор.

имам вързана камера (видеорегистратор) с моушън детектор, ама тя харчи ли толко, та да го бута тоя акумулатор бе дееба????

 

въпросната брава я купих дори и си стои в офиса ми, няма кога да я сменя , а плюс тва е и синя на цвят :steinigung:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Excessive said:

То по мое скромно мнение 80% от проблемите с електрониката по колата са заради проводници или букси. Просто адски некачествени кабелчета ползват. Естествено, може и самата антена да е фира, но доколкото знам не е от скъпите части. Нямам точна идея как се стига до нея, може и да се сваля задната броня. Това е нещо кеото не съм правил, а ми се налага да го направя :)

 Благодаря ти, ще търся още инфо. Ако трябва да свалям броня ще търся специализирана помощ, защото няма да се справя сама.

 

1 minute ago, yavor20v said:

имам грешка от заключването на задна лява врата....

Аз започвам да си мисля, че грешките на заключването не гасят KESSY модула и дава утечка. Аз също имам драми с акумулатора когато е студено. Паметта на седалките, отключване, заключване и всякакви комфорти се командват от въпросния модул.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен 3 от 4-те брави имат проблем. Нито имам време, нито други брави за да се занимавам да ги сменям, пък доколкото съм виждал си е занимавка. Проблем с акумулатора, който е сравнително нов (11 месеца) нямам. За мен бравичките не са причината за подобен проблем с падащ акумулатор :)

Редактирано от Excessive
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Open circuit са за двете антени, което за мен са си прекъснати кабели. Но аз като цяло не се притеснявам от антените. Самите брави повече ме тормозят, защото за тях нямам грешки пък бутоните им са на камък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен е друго описанието. Въпросната антена може ли да се повреди при удар? Преди няколко месеца една дама с Туинго спря в мен. Дали е възможно удара да го увреди?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бравите има две букси. През едната се захранва микроключето на бравата, а през другата антената на тъч сензора. Най-вероятно са извадени и двете букси за да не точат акумулатора. 

Редактирано от petarik
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти и засраните брави..... тая мойта въпросната, задна лява, по-скоро не работи, но от време на време заключва и се едно нищо не е било!? Така както единия път работи , следващият опит вече е неуспешен и колкото и да натискам, не иска да заключва!

Шофьорската се пълни с водица през бутона и като замръзне не работи (щото е твърдо и не мога да натисна) , като се стопи ледЪ, почва пак да си бачка безупречно :lol:

А кажете кво е тва безобразие???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 hours ago, yavor20v said:

къде се намира тая антена , че да я повреди? трябва да е под тонколоните ....?

 

 Аз имам предвид за антената на багажника, била някъде под задната броня.

 

Това твоето ми прилича на лоша връзка, която от влага работи, а от сухото не или обратно. Замръзването на бутоните е често срещано и няма връзка с пълнене на вода в самата дръжка.

40 minutes ago, petarik said:

На бравите има две букси. През едната се захранва микроключето на бравата, а през другата антената на тъч сензора. Най-вероятно са извадени и двете букси за да не точат акумулатора. 

 Това към мен ли е или към Зъбаря?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В началото съжалявах, че нямам keyless ама като чета какви болежки имате и започвам май да се радвам. Няма ли читави майстори за тези "проблемчета"... че така си е живо стреляне на посоки

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 27.12.2017 г. at 1:22 AM, yavor20v said:

 

имам вързана камера (видеорегистратор) с моушън детектор, ама тя харчи ли толко, та да го бута тоя акумулатор бе дееба????

 

 

Средна консумация на подобни устройства по време на запис около 1000mAh, а в режим на изчакване 300mAh. Смятате колко часа не се кара колата, ако записва постоянно регистратора, а вашият по спомен записва и ако акумулаторът не е първа младост, то той може и да кляка.

 

Ако например имаме консуматор, който употребява 3A (три ампера) ток, свързан към акумулатора, без да имаме работещ двигател и алтернатор, който да го зарежда, то минава време и напрежението на акумулатора спада до стойност, от която нататък е вредно да го разреждаме, това обаче при здрав и изправен  акумулатор не се изразява в 12 часа. Времето, за което акумулаторът е бил способен да захранва 3А консуматор е примерно 20 часа. Умножаваме едното по другото и получаваме капацитет от 60 амперчаса. Ако същия акумулатор го заредим и го натоварим с 2А консуматор, той ще го захранва 30 часа (60Ah / 2A = 30h). С 1А консуматор - 60 часа. С 10А консуматор - 6 часа. Изобщо, (капацитет, амперчасове) = (ток, ампери) X (време, часове), а ако смятаме обратно, (време) = (капацитет) / (ток).

 

Следователно, ако вашият акумулатор е 100 Ah, но вече е старичък, имаме консумация от 1А само от регистратора, без да броим останалата електроника на този автомобил, която и без това си черпи прилично. (Повече от последната здрава, това е сигурно), което значи, че приблизително около 1,5А изчезват на час от вашия акумулатор. Ако карате на кратки разстояния (алтернаторът няма необходимото време да възстанови изразходваното при паленето, което е около 2Аh на всеки опит) и имате включени прекомерно много консуматори (подгрев, парно, радио, фарове, радиомаяк, радар за нисколетящи голфове, минометен гранатомет с бутилки минерална вода и др.), в добавка - акумулаторът е стар, то нищо не пречи индикацията на стрелките да показва, че е време за нов акумулатор.

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сигурност е проблем. И без това са толкова бъгави тия китайски боклуци и моушъна им е 2/3 непредизвикан. А какво остава, ако е на улицата и си има наистина движение.

 

Някой път може и да не запалиш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...

Малко ъп на стара тема.

 

И аз имам подобни грешки и тепърва ще ги оправям.

 

Винаги съм на принципа, че си има хора за това и това. За съжаление попаднах няколко поредни пъти на некадърни "механици" и се наложи сам да се уча, кое как да фиксна/и с помощ на хора от този форум/, а то не е сложно, когато знаеш къде да четеш и да гледаш, а този клас кола не е само за чук и подмяна на нещо което е дало грешка. 

 

anyway

 

в следващ пост ще пусна грешките и техния фикс, но пиша предимно заради поста на autoasist

 

Ако вашата кола разполага със соларен люк: 

 

---

 

Тагове за търсачките: зареждане на акумулатора от соларния люк #audia8d3 #a8d3

 

Във видеото са показани стойностите, обяснено е да не очаквате чудеса, но в крайна сметка, може и да е в плюс за някого. 

 

Сложил съм си този ъпгрейд в wish листата и ще му дойде времето.

Редактирано от llinuxx
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...