foxy-the infant prodigy Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Привет, пускам само грешките от лога: Address 05: Acc/Start Auth. Labels: 4E0-910-131.lbl Part No SW: 4E0 910 131 HW: 4E0 907 181 A Component: FBS AUDID3 H12 0200 Revision: 02005112 Serial number: AUX3Z0H3348377 Coding: 0410624 Shop #: WSC 02311 785 00200 VCID: D8BFEEEB6BE630DE0C3-808D Subsystem 1 - Part No: XXXXXXXXXXX Component: ELV XXXX 2 Faults Found: 00181 - Access/Start Authorization Antenna (in Rear bumper) (R136) 001 - Upper Limit Exceeded Freeze Frame: Fault Status: 01100001 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 0 Reset counter: 8 Mileage: 234400 km Time Indication: 0 Date: 2017.12.20 Time: 17:19:44 00190 - Driver's Door Handle Touch Sensor (G415) 007 - Short to Ground Freeze Frame: Fault Status: 01100111 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 0 Reset counter: 8 Mileage: 234400 km Time Indication: 0 Date: 2017.12.20 Time: 17:19:44 Address 72: Door, Rear Right Labels: 4E0-910-802.lbl Part No SW: 4E0 910 802 A HW: 4E0 959 802 D Component: Tьrsteuer.HR BRM005 0180 Coding: 0032737 Shop #: WSC 02313 785 00200 VCID: 1E3338F3C9420EEE86F-804B 1 Fault Found: 02126 - Central Locking Button; Exterior Door Handle 008 - Implausible Signal Freeze Frame: Fault Status: 01101000 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 0 Reset counter: 8 Mileage: 234400 km Time Indication: 0 Date: 2017.12.20 Time: 17:16:38 Къде да търся въпросната антена на багажника - под бронята ли е или на самия капак. Намерих в нета картинки, изглежда ми да е като на капака? Дръжките за смяна ли са или само бутоните? И двата не потъват и съответно не заключват, иначе при допир се отключват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 В бронята трябва да е. Не знам какъв капак визираш отзад За дръжките трябва да каже някой който се е занимавал, и на мен ще ми е полезно. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) https://i.imgur.com/yvUwI_d.jpg?maxwidth=640&shape=thumb&fidelity=medium Виж на тая схема как е Редактирано 26 Декември 2017 от foxy-the infant prodigy Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 На тази схема автомобила е VW Phaeton Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Мда, и аз сега това загледах. Странно е, че излиза на търсене за ауди. Може би някой с Елса или Етка да погледне... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Имам ги и двете и нямам нужда да ти гледам за да ти кажа че се намира в задната броня От опита с моята кола не виждам къде другаде може да е набита. Със сигурност не е в кората на багажника - нея съм я свалял около 8 пъти вече Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) Ясно, има ли достъп до него без да се сваля бронята? Според теб въпросната антена за смяна ли е или е друг проблема? Редактирано 2 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 То по мое скромно мнение 80% от проблемите с електрониката по колата са заради проводници или букси. Просто адски некачествени кабелчета ползват. Естествено, може и самата антена да е фира, но доколкото знам не е от скъпите части. Нямам точна идея как се стига до нея, може и да се сваля задната броня. Това е нещо кеото не съм правил, а ми се налага да го направя Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 имам грешка от заключването на задна лява врата, не може да заключи , но при докосване си отключва. когато паля колата , успоредно с паленето ми прави чек на стрелките на таблото и от скоро отчитам, че те спират наполовина докато запали и след това си довършват "чек-а" , което е признак на слаб акумулатор. имам вързана камера (видеорегистратор) с моушън детектор, ама тя харчи ли толко, та да го бута тоя акумулатор бе дееба???? въпросната брава я купих дори и си стои в офиса ми, няма кога да я сменя , а плюс тва е и синя на цвят Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 26 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 Just now, Excessive said: То по мое скромно мнение 80% от проблемите с електрониката по колата са заради проводници или букси. Просто адски некачествени кабелчета ползват. Естествено, може и самата антена да е фира, но доколкото знам не е от скъпите части. Нямам точна идея как се стига до нея, може и да се сваля задната броня. Това е нещо кеото не съм правил, а ми се налага да го направя Благодаря ти, ще търся още инфо. Ако трябва да свалям броня ще търся специализирана помощ, защото няма да се справя сама. 1 minute ago, yavor20v said: имам грешка от заключването на задна лява врата.... Аз започвам да си мисля, че грешките на заключването не гасят KESSY модула и дава утечка. Аз също имам драми с акумулатора когато е студено. Паметта на седалките, отключване, заключване и всякакви комфорти се командват от въпросния модул. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 26 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 26 Декември 2017 (Редактирано) При мен 3 от 4-те брави имат проблем. Нито имам време, нито други брави за да се занимавам да ги сменям, пък доколкото съм виждал си е занимавка. Проблем с акумулатора, който е сравнително нов (11 месеца) нямам. За мен бравичките не са причината за подобен проблем с падащ акумулатор Редактирано 27 Декември 2017 от Excessive Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 27 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Я пусни един лог да видя грешките, според мен има значение... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Excessive Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Open circuit са за двете антени, което за мен са си прекъснати кабели. Но аз като цяло не се притеснявам от антените. Самите брави повече ме тормозят, защото за тях нямам грешки пък бутоните им са на камък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 27 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 При мен е друго описанието. Въпросната антена може ли да се повреди при удар? Преди няколко месеца една дама с Туинго спря в мен. Дали е възможно удара да го увреди? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 къде се намира тая антена , че да я повреди? трябва да е под тонколоните ....? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
petarik Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 (Редактирано) На бравите има две букси. През едната се захранва микроключето на бравата, а през другата антената на тъч сензора. Най-вероятно са извадени и двете букси за да не точат акумулатора. Редактирано 27 Декември 2017 от petarik Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 27 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 Бахти и засраните брави..... тая мойта въпросната, задна лява, по-скоро не работи, но от време на време заключва и се едно нищо не е било!? Така както единия път работи , следващият опит вече е неуспешен и колкото и да натискам, не иска да заключва! Шофьорската се пълни с водица през бутона и като замръзне не работи (щото е твърдо и не мога да натисна) , като се стопи ледЪ, почва пак да си бачка безупречно А кажете кво е тва безобразие??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
foxy-the infant prodigy Публикувано 27 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 27 Декември 2017 2 hours ago, yavor20v said: къде се намира тая антена , че да я повреди? трябва да е под тонколоните ....? Аз имам предвид за антената на багажника, била някъде под задната броня. Това твоето ми прилича на лоша връзка, която от влага работи, а от сухото не или обратно. Замръзването на бутоните е често срещано и няма връзка с пълнене на вода в самата дръжка. 40 minutes ago, petarik said: На бравите има две букси. През едната се захранва микроключето на бравата, а през другата антената на тъч сензора. Най-вероятно са извадени и двете букси за да не точат акумулатора. Това към мен ли е или към Зъбаря? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krassi_110 Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 В началото съжалявах, че нямам keyless ама като чета какви болежки имате и започвам май да се радвам. Няма ли читави майстори за тези "проблемчета"... че така си е живо стреляне на посоки Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 On 27.12.2017 г. at 1:22 AM, yavor20v said: имам вързана камера (видеорегистратор) с моушън детектор, ама тя харчи ли толко, та да го бута тоя акумулатор бе дееба???? Средна консумация на подобни устройства по време на запис около 1000mAh, а в режим на изчакване 300mAh. Смятате колко часа не се кара колата, ако записва постоянно регистратора, а вашият по спомен записва и ако акумулаторът не е първа младост, то той може и да кляка. Ако например имаме консуматор, който употребява 3A (три ампера) ток, свързан към акумулатора, без да имаме работещ двигател и алтернатор, който да го зарежда, то минава време и напрежението на акумулатора спада до стойност, от която нататък е вредно да го разреждаме, това обаче при здрав и изправен акумулатор не се изразява в 12 часа. Времето, за което акумулаторът е бил способен да захранва 3А консуматор е примерно 20 часа. Умножаваме едното по другото и получаваме капацитет от 60 амперчаса. Ако същия акумулатор го заредим и го натоварим с 2А консуматор, той ще го захранва 30 часа (60Ah / 2A = 30h). С 1А консуматор - 60 часа. С 10А консуматор - 6 часа. Изобщо, (капацитет, амперчасове) = (ток, ампери) X (време, часове), а ако смятаме обратно, (време) = (капацитет) / (ток). Следователно, ако вашият акумулатор е 100 Ah, но вече е старичък, имаме консумация от 1А само от регистратора, без да броим останалата електроника на този автомобил, която и без това си черпи прилично. (Повече от последната здрава, това е сигурно), което значи, че приблизително около 1,5А изчезват на час от вашия акумулатор. Ако карате на кратки разстояния (алтернаторът няма необходимото време да възстанови изразходваното при паленето, което е около 2Аh на всеки опит) и имате включени прекомерно много консуматори (подгрев, парно, радио, фарове, радиомаяк, радар за нисколетящи голфове, минометен гранатомет с бутилки минерална вода и др.), в добавка - акумулаторът е стар, то нищо не пречи индикацията на стрелките да показва, че е време за нов акумулатор. Поздрави! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mshbul Публикувано 28 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 28 Декември 2017 Със сигурност е проблем. И без това са толкова бъгави тия китайски боклуци и моушъна им е 2/3 непредизвикан. А какво остава, ако е на улицата и си има наистина движение. Някой път може и да не запалиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
llinuxx Публикувано 25 Юли 2021 Доклад Share Публикувано 25 Юли 2021 (Редактирано) Малко ъп на стара тема. И аз имам подобни грешки и тепърва ще ги оправям. Винаги съм на принципа, че си има хора за това и това. За съжаление попаднах няколко поредни пъти на некадърни "механици" и се наложи сам да се уча, кое как да фиксна/и с помощ на хора от този форум/, а то не е сложно, когато знаеш къде да четеш и да гледаш, а този клас кола не е само за чук и подмяна на нещо което е дало грешка. anyway в следващ пост ще пусна грешките и техния фикс, но пиша предимно заради поста на autoasist Ако вашата кола разполага със соларен люк: --- Тагове за търсачките: зареждане на акумулатора от соларния люк #audia8d3 #a8d3 Във видеото са показани стойностите, обяснено е да не очаквате чудеса, но в крайна сметка, може и да е в плюс за някого. Сложил съм си този ъпгрейд в wish листата и ще му дойде времето. Редактирано 25 Юли 2021 от llinuxx Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване