Jump to content

Audi A4 1.8T Black Edition


ole

Recommended Posts

Здравейте колеги. Дойде време и аз да пусна тема за проект по Б5 с 1.8Т. След събитията от тази тема колата седя пред нас почти 1 година и преди няколко дни я вкарах в гараж за да започвам лека по лека работата по нея. За сега съм си поставил следните цели, като може и да се променят с времето, но като цяло очаквам до половин година да е готова:

Външен вид

- нов преден капак

-боядисване на детайлите със забележки

- джанти, не съм се спрял на конкретен модел, но те ще са едни от последните неща така че има време

- премахване на лайстните в долната част на вратите

- нова решетка на капака, с-кова затъмнена

- много леко затъмняване на фаровете, след като се рециклират

Двигател

- Ребилд на +90% на мотор, като мисля да взема блок с бутала и глава по отделно, вместо цял неотварян мотор

- Крайна (за момента :hilezh:) мощност ~200кс на колела

- турбо неизвестно за сега, знам, че първо то се избира и после всичко останало около него

- дюзи??

- кулер??

- турбо пътища??

- съединител??

- изпускателен колектор??

Спирачки

- ъпгрейд към, мисля че 312 или 320, не знам все още, ще чета по въпроса

- нова спирачна помпа

- ако трябва ремонт абс модул или смяна с друг

- спирачни маркучи навсякъде смяна с нови

- задните спирачки не знам дали да ги сменям с по-големи дискове?

Окачване

- пълна ревизия на всичко де е тампон/шарнир

- регулируемо окачване отпред/отзад

Други

- Смяна масла по скорости и дифове

- всякакви други дреболии

 

В момента разглобявам все още, имам да свалям окачването отзад, отпред е почти свалено. Малко снимки

1lYWD1Br4rECga1ToUwdxJ8hxKwki_aHe8FoRRDF

XnfaMbwrIazaa1Cp-Yuq6CNBSwlzeXD1I8v4sUBi

 

В този албум ще качвам снимки от прогреса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Предлагам първо да дискутираме въпроса с турбото. Понеже не търся повече от 220-230кс на мотор, или маааксимум 250 от всичко дето съм чел, макар и да има доста противници на К04 турбините, мисля че такава, за конете които търся ще свърши работа. Не знам обаче какъв гарет или друго турбо също би свършило работа за тези коне. Идеята е да се търси читаво турбо втора ръка. Понеже има значение целта на цялото упражнение е колата да е евридейка с една идея по-добро представяне на писта (съвсем аматьорско). Съответно не искам да имам пълен бууст на 4к оборота, а да е нещо използваемо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

к04-015 е това което имаш предвид. Само че то е само ново или китайско, щото не се вгражда серийно.
Мартин има предвид К04-023 от S3, на което се преправят дупките за фланеца или се прави нов фланец на колектора ти.
Освен ако не намериш абсолютно всичко втора ръка, не мисля че тоя диапазон 250кс е адекватен. Смисъл - пак ще е хубаво да ребилднеш мотора, можеш да метнеш едни биели за 400-500лв и да вземеш турбина за 350-400кс. Все ще ти трябва кулер, все ще ти трябва генерация, дюзи. Евент само помпа може да спестиш (не съм сигурен) при 250кс. Дебитомер хаузинг пак ще ти трябва.

250кс обаче не са особено задоволителни. Ще вървиш като някоя чипната 3.0 печка. Преко сили ще стигнеш заводския перформънс на S4. Ако се наложи да рециклираш турбината пък ... съвсем се обезсмисля.
Единствения смисъл който виждам от тоя сетъп е ако ще правиш хибрид от К04-023 така че пак да имаш ранен спуул и як торк-кик, ама тогава ще ти трябват биели 100%.
Отделно за писта ... +100/200Нм за 200-300 оборота изобщо няма да е яко за каране.
За евридейка евентуално ОК.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах впредвид К04-023 от С3 да.Незнаех че има разлика в захващането.

Отностно биелите те са 500 лева да, ама като тръгне да ги сменя трябва да направи и много други работи и сметката излиза дебело.В добрия случай ако всичко е перфектно, трябват сегменти, лагери, напасване на клапани, челосване и нещо друго дребно, но това с работата е 1000+.Само лагери и сегменти са 250 лева, ако имаш човек с добри отстъпки.Ако не са 400 лева.Кулер и генерация при всички положения да.За Дюзите не съм наясно, ама и те няма да стигнат май за К04ка.Дебитомер хаузинг не му трябва.Аз с който и от маперите да говорих каза че заводския при мен е достатъчен, а аз гона 350кс.

Иначе 250 писват бързо да.Преди карах чипнато С3 което се води да е 250кс. и в началото е голям кеф ама не държи дълго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чакайте, не ме хвърляйте направо на 350++ коне :hilezh: Като за първи проект, мисля да го карам по-скромно и да не ходя над 250кс на мотор. Нека писнат :D . Има ли някой проект във форума с К04-ка на надлъжен 1.8Т? Интересен ми е и варианта за хибридна к04-ка, която да спуулва от по-ниски обороти, но без да гоня над 300кс. Има ли такъв вариант?

Иначе другата причина, поради която не искам да се изхвърлям с 300++ коня, освен финансова, е че не искам да загробвам огромни суми в тази кола за момента.

Точно въпроса с мощността и избора на турбина искам да избистря, защото ми е най-важен. Не съм си фиксирал 250кс като крайна цел, честно казано, всичко между 200 и 250 би ме задоволило като за начало. Защото по-важната, за момента, цел е, не мощността, а добрата основа, която може и в последствие и най-вероятно ще се надгражда.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има кола с К03с надлъжен и 165 коня 4х4 - мойта :D Настройвана е в хеед и там е и мерена.Инжекторите са си заводските за тая кола - Б7, колата е с катализатор и след него права тръба.Към 200 и малко са конете на мотор.К03с съм чел, че не е с много по-малка от К04, та може и с хибрид на К03с да бутнеш 250коня, но по запознатите да кажат.С хибрид на малко турбо, обаче си увеличаваш риска за биелите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи първо: за кованите биели нищо допълнително не се прави при положение , че ще се прави ревизия(основен ремонт) на мотора и мисля, че са задължителни на фона на предстоящо засилване, защото  и с чипнат тръц може да станат биелите на лък в заовисимост от карането.

Второ: К03 или К04 втора употреба е почти невъзможно да намериш без спукана топла част и да намериш след не много каране ще се спука заради рестрикцията на турбото(моята изкара няма и 6 месеца), а и  генерацията се обезмисля при положение , че стесняваш нейното начало.

Аз минах през К04-023 - 260к.с. на мотор , Гарет ГТ2560 - 250к.с. на колела куатро, и сега съм с Гарет ГТ2871 300к.с. на колела. Според мен по-добре вземи ГТ2560 за 250-300 коня - турбината не е никак лагава, и трите сетъпа са карани на кола евридейка А6 С5 1880кг куатро, че и на газ. Няколко човека от форума могат да потвърдят, че колата е екстра за всекидневно каране.

За съединителя те съветвам от сега да минеш на плътен маховик и 240мм феродо, защото първо карах с 228мм керамика с усилен притискател и не става за всеки ден, особено, ако се заиграваш с полусъединител.Кулер 550х180х65 за момента ще ти свърши работа, както и за по-натам до към 350к.с. 

Дюзите ми са 550сс БОШ от някакъв мустанг с преходи на буксите и се справят отлично(даже смятам,че ако Келеша  Бог да го прости не беше настройвал на газ можеше да бутна 400к.с. с тях). Друг вариант са ти дюзи от С3 с 4 баров регулатор(до към 300к.с. ще държат) , но при повече засилване ще издишат, за това по-добре отначало да си сложиш 550сс-овите.

Моите спирачки са 312мм отпред с 4-бутално Брембо от  БМВ 7-ца Е38, отзад - 269мм от ЕС6 .Добър варианте при положение, че за 321мм отпред трябва да смениш и шенкелите с такива от ЕС4. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ценна информация, благодаря Иво! Тази стъпка която описваш, ми се вижда идеална за моето развитие на проекта, к04 -> гарет 2560. Явно е добра идея още от сега да се сложат по-усилени биели, ще помисля и по този въпрос. При ревизия на мотора и смяна на биелите, ще имам добра основа и след време доста по-лесно ще се мине на истинска турбина и мисля да се спра на този вариант. За сега обаче ме чака още разглобяване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом ще отваряш мотора, задължително биели. Защо ще сменяш блока и буталата?

- Турбо според бюджета. Личен съвет, от турбо не се пести, вземи си най-доброто турбо за бюджета на Т25 фланец, директно пропускай К04-ките. Ако имаш парички, скачай на ЕФР 6258, ако не Гарет 2554, 2560. Колектор, чугунен китаец, за тия коне е супер.

- Колектор, чугунен китаец, за тия коне е супер.

- Дюзи има много варианти, бош EV14 всичко над 380цц на 3 бара ще ти бъде достатъчно

- Кулер, ако нямаш пари за марков, мятай се на китаец 550х240

- Съединител, както е писал ivoair твърд маховик и 240мм, на какво ще се спреш като сетъп зависи от бюджетът ти. Може да се вземе поръчков маховик от TTV Racing за 1.8Т за съединител от RS4 B7 и комплект съединител за към 1200-300лв.

Спирачки:

- двойно серво с помпа от S4 B5

- сетъпът на ivoair е супер и не е скъп за изпълнение

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж снимките от линка в първия пост и ще си отговориш защо търся блок с бутала :D За блока не знам, носих го на едно място с буталата да го мерят и ми казаха, че цилиндрите имали "ръбове" и бил за 2-ри ремонтен комплект. Бутала така или иначе трябва да взимам, а блока ако кажете някво място в София да го занеса за второ мнение преди да взимам друг няма ядове.

За турбото не е решено нищо още, чета и събирам мнения. 

За спЕрачките, тя колата е фейсова и е с двойно серво, варианта за 312 явно си заслужава като ъпгрейд така, че най-вероятно ще се спра на него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За блока съм ходил в бившия гараж на СОМАТ  Хаджи Димитър  Има шлайф база.

Сега е Балкан Стар.

Влиза се през пряката на светофара ул Безименна.

https://www.google.de/maps/@42.7113064,23.3537949,17z?hl=bg

N42.7113064

E23.3537949

Редактирано от loshdancho
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах некъв линк с четири снимки, там мотор няма. Нямам нито желание, нито намерение да се ровя по някакви теми и да чета какво е станало с мотора, щом не ти се пише, дрее ми. Успех с проекта.

Данчо, няма Балкан Стар вече, купиха го чалми, вече е Силвър Стар.

Редактирано от ghostdog
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че не ми се пише или е няква тайна. Главата е на салата, за блока написах какво ми казаха, буталата са с наранени чела, всичко следствие на развила се шайба на коляновия вал.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оле, тоя филм съм го играл преди 3 години. Става и с К04-023 и дава радост колата. Не съм я мерил на дино, но резултата си струва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това търся и аз, малко повече коне от преди (бях с ремап и к03-029) да стане една идея по-приятна с лек бюджет за турбо защото има много други неща които ще глътнат пари: окачване, спирачки, външен вид. От четене из нета к04-015/023 може да избута 250кс на мотор което е което искам за сега за да мога да обърна внимание и на други неща. От седенето една година много неща са се скапали :(

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

к04-015/023 Вади до около 300 коня но зависи от портовете на главата /ауди тт 1.8т 225 и 240 кс както и s3 s4 са с големия порт,при другите макса е около 250 кончета/,ф- на генерацията,спортен филтър,дюзи,интеркулер.Моята с читав комп извади Max. Leistung Ps/Umin 175/5500  Max. Drehmoment Nm/Umin 370 .Но ми се приеба компа смених го и сега прави проблеми.

И да вметна извън темата;

/////Колата е Ауди тт 1.8т 225кс  с ремап на чип 275кс и 350 нм/Ремап на MPPS/ .

Оригиналния ми компютър изгоря и го смених със друг със същите номера,адаптираха го в сервиз на Ауди, и колата започна да прави проблеми.Предърпва на 3000 об/м и след 4000об/м забива.Колата е със спортен филтър/нов вътрешен на KN/,Спортна генерация на 60мм/нова със един спортен катализатор/,нови :свещи    -   ngk bkr7e/регулирани на 0,6мм/, нови бобини,нови МАП и  МАФ сензори,нов N75,всички маткучета са нови,има буст контролер но е сложен на 1,2 бар/занулен/,нова ламбда сонда,нова горивна помпа/оригинална на 4 бара/.При тестовете не ми дава никакави грешки.

  Днес направих тест,в движение: STFT в движение  от   0 до -17, на място 0 до +6, LTFT -7.5;
предварение ъгъла на запалване /: на празен ход -8,9 при натискане на педала на газта +28 +30:
MAF сензор +5 до +150: Буст 1,4 бара
След 4000 оборота,  дроселовата  клапа се затваря и налягането пада и колата забива при припомпване на газта ту се изстрелва ту забива.

Всичко друго е в норма и не натрупва грешки.

Ще съм благодарен за някакви идей........./////  вече мисля за нов комп

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да си търся глава от АЕБ, а за блока приемам съвети какъв да търся, от по-новия тип с вътрешна водна помпа или от стария тип?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 25 минути, baagsi написа:

к04-015/023 Вади до около 300 коня но зависи от портовете на главата /ауди тт 1.8т 225 и 240 кс както и s3 s4 са с големия порт,при другите макса е около 250 кончета/

До тази глупост стигнах и спрях да чета :steinigung:Първо моторите с К04-020/022/023 са с малкия порт на главите (ТТ/S3) и второ S4 е с 2.7ТТ V6, освен ако ти не си измислил някое ново S4 с 1.8Т :nixweiss: И трето тая пиклива турбина въобще не я интересува главата дали е с малък и голям порт и за протокола ще спомена, че стокова глава с малкия порт си бута без проблем 400++ к.с. :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

главата от е със АЕБ с малки портове.При 1.8т моторите има 2 модела колектори с тесни и широки отвори сътветно и 2вида глави, при малкия порт максимума е 360кс, при големия 420кс а за по сериозни мошности трябва увеличаване на обема на колектора като рънърите при големия колектор са достатъчни за количеството въздух.

Редактирано от baagsi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да ти обясня, че си в голяма заблуда? AEB (надлъжен мотор) и АGU (напречен) главите са с възможно най-голямите портове от слаганите на 1.8Т г-н спец. Проверявай си инфото преди да се изказваш неподготвен. Ако искаш мога да ти покажа и графика с 500+ коня със сток глава от AGU, със сток колектор с широки рънъри...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мисля, че има нужда (и че искам де) да ти отварям очите. Явно и с четенето се оправяш трудно, така че си свободен да си мислиш/вярваш в каквото искаш. По Коледа стават чудеса :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...