ole Публикувано 29 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 И аз знам, че АЕБ е с големите портове за това и такава ще търся. Но при блока не знам кой е за предпочитане. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 За блока не мога да помогна, но ако сетъпа ще се гради около К04 турбо аз бих заложил на глава с малки портове понеже ще ти е напълно достатъчна и като + ще получиш няколко стотин оборота по-ранен спуул (което не знам колко е от значение за толкова малко турбо), но знам ли може пък точно това да целиш (ранен спуул)... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 (Редактирано) За тези 250-300 кс, от GR Turbo могат да ти направят чисто ново хибридче болт он, за стоковия колектор. За блок не знам май с външна ,че се вижда като прокапе. но гледай по възможност да излезе на първи ремонт, никакви набивания на ризи и тн. Преди да купиш мериш задължително . Твоя няма ли да излезне на първи (чел съм темата но не си спомням ) За биели - зависи какво искаш от мотора , Ако мислиш да развивш по-натам с още мощност, няма как слагаш. Иначе има си с по 380-400 мн със сток карантий и няма драми. Има и сгънати от 350мн . Зависи какво искаш и колко разбира мапера. Редактирано 29 Декември 2017 от Момо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 1 hour ago, baagsi said: к04-015/023 Вади до около 300 коня но зависи от портовете на главата K04-015 НЕ МОЖЕ да извади 300коня в стоков вариант, ако ще и само за 500 метра. К04-023 на теория може да ги извади с плетен колектор, читав мотор, читав мапер и пак казвам само на теория. При тези смешни турбини, няма да има някаква осезаема разлика между големи и малки портове на кратуната и всмукателния колектор. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Just now, ghostdog написа: При тези смешни турбини, няма да има някаква осезаема разлика между големи и малки портове на кратуната и всмукателния колектор. преди 50 минути, GTX3071R написа: И трето тая пиклива турбина въобще не я интересува главата дали е с малък или голям порт И аз това се опитах да обясня, но нещо не ми се получи особено... след малко очаквам някой да влети и с предложение за валове от атмосферно 1.8 за К04-ката... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ghostdog Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Да, да. Тия пръдливи турбини дето след 5000 оборота припадат се едно си върнал газта, само атмосферни валове им трябват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Ма тез работи с валовете правихте ли ги, или четохте за тях? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Разглеждах двата блока от гледна точка на помпата и някак си тоя с вградената ми харесва повече като концепция. Липсва една гарнитура между корпуса и блока но пък ако поради някаква причина е прецакано тялото не подлежи на проста смяна като при външната. Но пък предпочитам едно нещо по-малко на аксесоарния ремък. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Те са две неща по-малко, нямаш и шайба за маслената помпа. Но пък има верига за нея в картата. Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
baagsi Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 (Редактирано) да за 300-та коня на к04 023 и дават макс на теория но като гледам чипорете които и дават макса е 275-280 коня сток мотор,варианта е хибрид. Редактирано 29 Декември 2017 от baagsi Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 29 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 За тези 250-300 кс, от GR Turbo могат да ти направят чисто ново хибридче болт он, за стоковия колектор. Това на базата на к04 или друго турбо? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Момо Публикувано 29 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 29 Декември 2017 Just now, ole написа: Това на базата на к04 или друго турбо? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Май е на К04-15 това са промените: -К04 вал с турбинно колело-К04 фрезован компресор с подобрен дизайн-изцяло ново гърло на компресорен корпус-нов турбинен корпус разстърган специално за новия по-голям вал -нов актуатор Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 31 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 Ето причината да сменя сетъпа с К04-ка: А това се случи с притискателя на 228мм и керамика като се позаиграх с полусъединител : 90% от К04-ките се цепят така заради жегата и рестрикцията на топлата част. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Декември 2017 Автор Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 На какво налягане е карана? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoair Публикувано 31 Декември 2017 Доклад Share Публикувано 31 Декември 2017 1.4 260hp 330nm Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 На 12/29/2017 at 16:15, Williams написа: Ма тез работи с валовете правихте ли ги, или четохте за тях? Даже карам с такива, но сетъпа е леко така по-различен от К04 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 преди 3 минути, GTX3071R написа: Даже карам с такива, но сетъпа е леко така по-различен от К04 Чудесно, но пишете че с К04 и атмосферни валове нямало смисъл, а не е така. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 И ще продължавам да го твърдя, понеже смисъла на К04 е да се гони ранен спуул, за което стоковите турбо валове, малкия порт, колектора с тесни рънъри и ел. обтегача на веригата са само в + и помагат за това. Който гони перформънс, резултати, обороти и т.н. не мисля, че ще се насочи към К04 пък даже да мисли и за валове с това турбо... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 аааа всеки си решава към какъв сетъп да се насочва, но има осезаема разлика в перформънса с К04 със сток валове и с атмосферни. За това питах, дали сте го правили с К04 или само предполагате. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 А каква е разликата, за която говориш? Sent from my Nexus 5X using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 И все пак след като явно имаш опит няма да е лошо да споделиш за какъв точно перформънс говорим (в цифри) с К04 преди и след слагането на атмосферни валове, понеже при мен освен леко изместване на power band-a в оборотите, друго не се забеляза. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 В цифри не мога за съжаление, само на гъзомер С две думи е евтина инвестиция, която си заслужава дори и със смешната К04-ка. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 То това с гъзомера е малко спорна работа (и не съм му привърженик въобще), но да не навлизаме в повече подробности и да разводняваме излишно темата на колегата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Marto7777 Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Следях някой да каже каква би била разликата, но нищо конкретно не се каза.Аз ще слагам К04-064 и също се чудех дали има смисъл от атмосферни валове. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 И за по любопитните: http://www.audi-sport.net/xf/threads/1-8-n-a-cams-in-a-1-8t.159131/page-5 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване