Jump to content

Audi A4 1.8T Black Edition


ole

Recommended Posts

И аз знам, че АЕБ е с големите портове за това и такава ще търся. Но при блока не знам кой е за предпочитане.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

За блока не мога да помогна, но ако сетъпа ще се гради около К04 турбо аз бих заложил на глава с малки портове понеже ще ти е напълно достатъчна и като + ще получиш няколко стотин оборота по-ранен спуул (което не знам колко е от значение за толкова малко турбо), но знам ли може пък точно това да целиш (ранен спуул)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези 250-300 кс, от GR Turbo могат да ти направят чисто ново хибридче болт он, за стоковия колектор. 

За блок не знам май с външна ,че се вижда като прокапе. :)  но гледай по възможност да излезе на първи ремонт, никакви набивания на ризи и тн. Преди да купиш мериш задължително . Твоя няма ли да излезне на първи (чел съм темата но не си спомням )

За биели - зависи какво искаш от мотора , Ако мислиш да развивш по-натам с още мощност, няма как слагаш. Иначе има си с по 380-400 мн със сток карантий и няма драми. Има и сгънати от 350мн .

Зависи какво искаш и колко разбира мапера.

Редактирано от Момо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, baagsi said:

к04-015/023 Вади до около 300 коня но зависи от портовете на главата

K04-015 НЕ МОЖЕ да извади 300коня в стоков вариант, ако ще и само за 500 метра. К04-023 на теория може да ги извади с плетен колектор, читав мотор, читав мапер и пак казвам само на теория.

При тези смешни турбини, няма да има някаква осезаема разлика между големи и малки портове на кратуната и всмукателния колектор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ghostdog написа:

При тези смешни турбини, няма да има някаква осезаема разлика между големи и малки портове на кратуната и всмукателния колектор.

:zustimm:

преди 50 минути, GTX3071R написа:

И трето тая пиклива турбина въобще не я интересува главата дали е с малък или голям порт

И аз това се опитах да обясня, но нещо не ми се получи особено... след малко очаквам някой да влети и с предложение за валове от атмосферно 1.8 за К04-ката...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, да. Тия пръдливи турбини дето след 5000 оборота припадат се едно си върнал газта, само атмосферни валове им трябват.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разглеждах двата блока от гледна точка на помпата и някак си тоя с вградената ми харесва повече като концепция. Липсва една гарнитура между корпуса и блока но пък ако поради някаква причина е прецакано тялото не подлежи на проста смяна като при външната.

 

Но пък предпочитам едно нещо по-малко на аксесоарния ремък.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те са две неща по-малко, нямаш и шайба за маслената помпа. Но пък има верига за нея в картата.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да за 300-та  коня на к04 023  и дават макс на теория но като гледам чипорете които и дават макса е 275-280 коня сток мотор,варианта е хибрид.

Редактирано от baagsi
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За тези 250-300 кс, от GR Turbo могат да ти направят чисто ново хибридче болт он, за стоковия колектор.

Това на базата на к04 или друго турбо?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, ole написа:

 

Това на базата на к04 или друго турбо?

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

 Май е на К04-15 :nixweiss:  това са промените:

-К04 вал с турбинно колело
-К04 фрезован компресор с подобрен дизайн
-изцяло ново гърло на компресорен корпус
-нов турбинен корпус разстърган специално за новия по-голям вал
-нов актуатор

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето причината да сменя сетъпа с К04-ка: 

1381425_176638865862158_1452620054_n.jpg

1390653_176638809195497_2005375404_n.jpg

1378402_176638835862161_141460240_n.jpg?

 

 

А това се случи с притискателя на 228мм и керамика като се позаиграх с полусъединител :

10354605_356024251256951_250628076716047

10986667_356024224590287_880913841029333

 

90% от К04-ките се цепят така заради жегата и рестрикцията на топлата част.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 12/29/2017 at 16:15, Williams написа:

Ма тез работи с валовете правихте ли ги, или четохте за тях?

Даже карам с такива, но сетъпа е леко така по-различен от К04 :nixweiss:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 3 минути, GTX3071R написа:

Даже карам с такива, но сетъпа е леко така по-различен от К04 :nixweiss:

Чудесно, но пишете че с К04 и атмосферни валове нямало смисъл, а не е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И ще продължавам да го твърдя, понеже смисъла на К04 е да се гони ранен спуул, за което стоковите турбо валове, малкия порт, колектора с тесни рънъри и ел. обтегача на веригата са само в + и помагат за това. Който гони перформънс, резултати, обороти и т.н. не мисля, че ще се насочи към К04 пък даже да мисли и за валове с това турбо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа всеки си решава към какъв сетъп да се насочва, но има осезаема разлика в перформънса с К04 със сток валове и с атмосферни. За това питах, дали сте го правили с К04 или само предполагате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак след като явно имаш опит няма да е лошо да споделиш за какъв точно перформънс говорим (в цифри) с К04 преди и след слагането на атмосферни валове, понеже при мен освен леко изместване на power band-a в оборотите, друго не се забеляза.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това с гъзомера е малко спорна работа (и не съм му привърженик въобще), но да не навлизаме в повече подробности и да разводняваме излишно темата на колегата :zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Следях някой да каже каква би била разликата, но нищо конкретно не се каза.Аз ще слагам К04-064 и също се чудех дали има смисъл от атмосферни валове.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...