Marto7777 Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Това е клипа са 2 диаграми сравнени със атмосферни валове и фабрични ли ? Едните гледам имат 2 коня повече и 2нм повече въртящ момент ? Ако е така разлика почти няма и никога няма да се усети това. @vermeer За К04-064 има ли смисъл от атмосферни валове ? И каква разлика ще дадат ? Мерси Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Williams Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Аз и хората около мен сме "олд скуул батки" и си мериме пишките /курниците/ "на чертата". Вие си сравнявайте, клипове, дино-бележки, диаграми, фактури....... И пак твърдя, кола А мерена с кола Б на дистанция Х вървят с разлика 1 кола между тях. На кола Б се слагат атмосферни валове и разликата с кола А се изравнява на същата дистанция. Това е последното ми мнение по темата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 (Редактирано) Важното е, че на гъзомер има осезаема разлика... Редактирано 3 Януари 2018 от GTX3071R Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Блок от надлъжен 1.8Т върши ли ми работа? За глава от AGU примерно знам, че става на 058 блок, така ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 То при теб (като цяло в B5) е надлъжно разположен мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Да знам. Но чета из разни форуми, че слагат блокове от напречни мотори, но не знам дали са болт он с техните тампони или се преправя, ако се преправя, няма да гледам блок от напречен мотор. За главите знам, че са взаимно заменяеми. Искам да разширя малко търсенето, защото питах Спас и няма нито блок 058 нито глава от AEB. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 преди 16 минути, ole написа: Блок от надлъжен 1.8Т върши ли ми работа? Поясних заради това, но щом си наясно добре Нямам представа дали на напречно вграждан блок съвпадат тампони и т.н. от надлъжен... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Моя грешка, исках да питам за напречен Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 23 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Февруари 2018 Да си пиша прогреса, за няква проследяемост после. Свалил съм цялото окачване от колата отпред/отзад и цялото задвижване скорости, кардан, диф. Целта ми е до няколко седмици да съм сменил течащи семеринги, масла по скорости и диф, тампони/носачи за смяна и като колата стъпи на гуми да се заема с мотора. Вече съм взел блок с бутала и оборудвана глава. Там идеята ще е смяна на всички семеринги, лагери, сегменти, слагане на ковани биели, други инжектори и т.н. защото в началото ще е с к04-ка, но в последствие след време ако реша да сложа по-сериозна турбина да не го отварям пак мотора. П.С. Един въпрос. Как по дяволите се измъкват жилата за ръчната където минават през долния носач отзад?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 За съжаление късно прочетох и ме светнаха, че можело да си ползвам блока като взема бутала и вал от 2.0 турбо и да се строукне блока. Ако нямах да оправям хиляда неща освен мотора щях да скачам в джаза. Идеите написани в първия пост ще ги реализирам рано или късно, просто първо искам да имам добра основа, а не всяка седмица имам възможност да работя по колата. А и не бързам особено, имам едно тди да ме вози Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 26 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 (Редактирано) 13 minutes ago, ole said: За съжаление късно прочетох и ме светнаха, че можело да си ползвам блока като взема бутала и вал от 2.0 турбо и да се строукне блока... Надявам се да знаеш за разликата между информираност и дезинформираност. Ако правиш колата на принципа ЕЖК, гаранция ще строшиш много пари и последните изминати метри на тази кола няма да са в бъдещето, а ще си останат в миналото. За да станат нещата, трябва не да питаш, а сам да генерираш идеи, защото ще имаш пречки на всяка стъпка. Имаш да прекараш поне 1 г. в четене прреди дори да се доближиш до този момент, Ако не се намеси някой да ти помага ще го закъсаш. Редактирано 26 Февруари 2018 от vermeer Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 26 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Февруари 2018 Не съм разглеждал и търсил подробно инфо за този вариант, спрял съм се на нещо сигурно - к04 като за начало. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Защо ли ми се струва, че информацията ти е наполовина вярна (може и аз да бъркам) За вала съм съгласен от 2.0Т при строук, но все си мисля, че се ползват афтър маркет бутала с определен размер, а не тези от 2.0Т... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Възможно е, не споря. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 1 hour ago, GTX3071R said: Защо ли ми се струва, че информацията ти е наполовина вярна (може и аз да бъркам) За вала съм съгласен от 2.0Т при строук, но все си мисля, че се ползват афтър маркет бутала с определен размер, а не тези от 2.0Т... Той е с АЕВ!!! Не можеш да сложиш вал от TFSI! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 @vermeer това поради някаква особеност на стария блок ли или важи за надлъжните мотори? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vermeer Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 058 е различен от 06А. 058 ползва вал от АВА/АВF. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 27 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 27 Февруари 2018 Ясно Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 27 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 Колко км е разработката на нови сегменти и основни/биелни лагери? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 27 Март 2018 Доклад Share Публикувано 27 Март 2018 Около 2000 км. разработвах аз преди да качим колата на диното. Общо взето ще намериш всякакви мнение по този въпрос... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 28 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Март 2018 Ясно. Малко прогрес от днес. Сдобих се с комплект спирачки от S4. Дискове, апарати, оборудвани шенкели, карета и правите носачи. Вече са на колата, заедно с почти цялото окачване отзад и отпред. Предното окачване е рециклирано, задното е цялото с нови тампони. Предстои довършване на окачването: остават да сменя 1-2 карета, да се качи задния диф с ново масло и започва интересната част по мотора. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 30 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Март 2018 Каква спирачна помпа да взема? Нова като за моята кола с 1.8Т или такава за S4? В смисъл такъв за тия спирачки трябва ли да ъпгрейдна помпата? Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbofen86 Публикувано 31 Март 2018 Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Пробвай първо с твоята,ако има проблем ,тогава мисли за друга Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Мисля да проуча малко преди да купувам помпа. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ole Публикувано 31 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 31 Март 2018 Четох една тема, колега беше правил конверсията и не беше писал за помпа и за това го питах. В крайна сметка за по-сигурно сигурно ще взема такава за S4 да ми е мирна главата. Sent from my SM-J730F using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване