Jump to content

Audi A4 1.8T Black Edition


ole

Recommended Posts

Това е клипа са 2 диаграми сравнени със атмосферни валове и фабрични ли ? Едните гледам имат 2 коня повече и 2нм повече въртящ момент ? Ако е така разлика почти няма и никога няма да се усети това.

 

@vermeer За К04-064 има ли смисъл от атмосферни валове ? И каква разлика ще дадат ? Мерси

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Аз и хората около мен сме "олд скуул батки" :) и си мериме пишките /курниците/ "на чертата". Вие си сравнявайте, клипове, дино-бележки, диаграми, фактури.......

И пак твърдя, кола А мерена с кола Б на дистанция Х вървят с разлика 1 кола между тях. На кола Б се слагат атмосферни валове и разликата с кола А се изравнява на същата дистанция. Това е последното ми мнение по темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блок от надлъжен 1.8Т върши ли ми работа? За глава от AGU примерно знам, че става на 058 блок, така ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да знам. Но чета из разни форуми, че слагат блокове от напречни мотори, но не знам дали са болт он с техните тампони или се преправя, ако се преправя, няма да гледам блок от напречен мотор. За главите знам, че са взаимно заменяеми. Искам да разширя малко търсенето, защото питах Спас и няма нито блок 058 нито глава от AEB.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 16 минути, ole написа:

Блок от надлъжен 1.8Т върши ли ми работа?

Поясних заради това, но щом си наясно добре :zustimm: Нямам представа дали на напречно вграждан блок съвпадат тампони и т.н. от надлъжен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Да си пиша прогреса, за няква проследяемост после. Свалил съм цялото окачване от колата отпред/отзад и цялото задвижване скорости, кардан, диф. Целта ми е до няколко седмици да съм сменил течащи семеринги, масла по скорости и диф, тампони/носачи за смяна и като колата стъпи на гуми да се заема с мотора. Вече съм взел блок с бутала и оборудвана глава. Там идеята ще е смяна на всички семеринги, лагери, сегменти, слагане на ковани биели, други инжектори и т.н. защото в началото ще е с к04-ка, но в последствие след време ако реша да сложа по-сериозна турбина да не го отварям пак мотора.

П.С. Един въпрос. Как по дяволите се измъкват жилата за ръчната където минават през долния носач отзад??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление късно прочетох и ме светнаха, че можело да си ползвам блока като взема бутала и вал от 2.0 турбо и да се строукне блока. Ако нямах да оправям хиляда неща освен мотора щях да скачам в джаза. Идеите написани в първия пост ще ги реализирам рано или късно, просто първо искам да имам добра основа, а не всяка седмица имам възможност да работя по колата. А и не бързам особено, имам едно тди да ме вози :hilezh:

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

13 minutes ago, ole said:

 

За съжаление късно прочетох и ме светнаха, че можело да си ползвам блока като взема бутала и вал от 2.0 турбо и да се строукне блока...


Надявам се да знаеш за разликата между информираност и дезинформираност. Ако правиш колата на принципа ЕЖК, гаранция ще строшиш много пари и последните изминати метри на тази кола няма да са в бъдещето, а ще си останат в миналото. За да станат нещата, трябва не да питаш, а сам да генерираш идеи, защото ще имаш пречки на всяка стъпка. Имаш да прекараш поне 1 г. в четене прреди дори да се доближиш до този момент,



Ако не се намеси някой да ти помага ще го закъсаш.

Редактирано от vermeer
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм разглеждал и търсил подробно инфо за този вариант, спрял съм се на нещо сигурно - к04 като за начало.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо ли ми се струва, че информацията ти е наполовина вярна (може и аз да бъркам) :nixweiss: За вала съм съгласен от 2.0Т при строук, но все си мисля, че се ползват афтър маркет бутала с определен размер, а не тези от 2.0Т...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, GTX3071R said:

Защо ли ми се струва, че информацията ти е наполовина вярна (може и аз да бъркам) :nixweiss: За вала съм съгласен от 2.0Т при строук, но все си мисля, че се ползват афтър маркет бутала с определен размер, а не тези от 2.0Т...

 

Той е с АЕВ!!! Не можеш да сложиш вал от TFSI!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Ясно.

Малко прогрес от днес. Сдобих се с комплект спирачки от S4. Дискове, апарати, оборудвани шенкели, карета и правите носачи. Вече са на колата, заедно с почти цялото окачване отзад и отпред.

bc32698e5257851a7fd2232b670dfd0b.jpge3a34d80af395c2f92e4753078363513.jpgdf1c73d509671d6085eebc4a2e2603aa.jpg

Предното окачване е рециклирано, задното е цялото с нови тампони.

Предстои довършване на окачването: остават да сменя 1-2 карета, да се качи задния диф с ново масло и започва интересната част по мотора.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква спирачна помпа да взема? Нова като за моята кола с 1.8Т или такава за S4? В смисъл такъв за тия спирачки трябва ли да ъпгрейдна помпата?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох една тема, колега беше правил конверсията и не беше писал за помпа и за това го питах. В крайна сметка за по-сигурно сигурно ще взема такава за S4 да ми е мирна главата.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...