Jump to content

Audi A4 1.8T Black Edition


ole

Recommended Posts

Ще е глупаво да си купиш помпа,без да видиш как е с твоята,просто защото и s4  е с помпа 25,4 мм. ,която се слага и при А4.

Помпите са с 23.8мм. бутало и 25,4 ,предимно на фейсовите с "двойното серво".

Минал съм и през двете и разликата не беше голяма.

Сега съм с помпа с 27мм .  бутало от А8 D3,която също става с малко заигравка.

 

 

Редактирано от turbofen86
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 201
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Ясно. Да разбирам, че аз като съм фейслифт и съм с двойното серво помпата е същата като на S-ката?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно обаче ще трябва да търся други карета, понеже тези, които дойдоха с комплекта спирачки не стават за моите полуоски, с по-голям диаметър са. До колкото разбрах трябва да търся карета от A6 2.5TDI . Ще взема да ида с моите си карета + каретата от комплекта спирачки в магазина за части и да мериме и поръчаме правилните.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се получат нещата като си запазиш твойта кутия без стругари и прочие варианта е с полуоски от AJL.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. колегата дето му гледах темата е с AJL а не AEB и на AJL-а са му е по-голям диаметър полуоските ли?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изказах се малко неадекватно. Колегата дето е правил конверсията ако е с AJL за това да не му се е наложило да сменя полуоски, взел е карета за А6 2.5 тди 180кс от последните години, това ми е казал.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@more Той ми каза, че е с APU. Аз намерих, че ми вършат работа карета от 2.8 . Поръчал съм ги нови и другата седмица ще докладвам дали всичко пасва, би трябвало да стане.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Каретата които гледах от 2.8 не стават, смисъл стават на моите полуоски, стават на шлиците към главната, но диаметъра на самото каре е по-малък. Продължавам да си търся полуоски от А4 2.8 quattro. Иначе успях малко да напредна тия дни. Сложих нови спирачки отзад, дойдоха ми фланците с които успях да сложа едни 16-ки.

0a05268126b4e1a5a7fc0699ed2bf5ea.jpg

Чакам един семеринг за ск. кутия от към кардана, меткам кутията и почвам мотора.. to be continued

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 4.05.2018 г. at 12:10, ole написа:

Каретата които гледах от 2.8 не стават, смисъл стават на моите полуоски, стават на шлиците към главната, но диаметъра на самото каре е по-малък. Продължавам да си търся полуоски от А4 2.8 quattro...

 

Не издържам психически ...:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хаххаха :)) По ваг номерата, които намерих за тия полуоски, ми намериха на много интересни цени 2-те полуоски, едната на 130лв комплект с карета, а другата за малко над 200лв и се чудех втф. Отделно чаках един колега от форума да ми даде номерата на каретата, които е взел, които стават за тоя шенкел и моите полуоски, ама нещо не влиза във форума. Проучвам всички варианти и за това не съм дошъл да взема твоите, ама явно ще трябва да дойда, ако стоят още разбира се.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чака инфото.. ама го нЕма и се стиска за нещо тънко
Прогнозирам, че до 5-6 години ще е готов проекта (при теб Спасе)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано (Редактирано)

Колеги помагайте, че не мога да намеря подходящи полуоски/карета. С алуминиевите шенкели съм от S4. Четох в американски форуми, че ставало с полуоски от 2.8 quattro 5 степенна кутия, колегата Атанас Велчев ми намери полуоска от 2.8-ца, обаче каза, че С-ковото каре не влизало на тая полуоска, а в няколко американски форуми четох за този вариант. Полуоски от 1.8T AJL също не стават. Един колега ми беше пратил едни полуоски от Пасат 2.8-ца, те ставаха за С-ковото каре, обаче са за по-голямото вътрешно каре, моето е 100мм и не влизаше на тези полуоски. @gamepoint ми беше казал, че ставало с външи карета от 2.5 тди, обаче не намерих такива, които да стават на полуоските от 1.8Т AEB.

Редактирано от ole
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение дали е AJL тръца, важното е да е >2001.

 

Цитат

To swap to front B5 S4 calipers and rotors you need the following...

1. B5 S4 Front Brake Calipers (w/ Carriers)
2. B5 S4 Front Brake Rotors
3. B5 S4 Front Brake Pads
4. B5 S4 or B6 A4 Front Suspension Uprights (aka Spindles)

However, there can potentially be more...

1. If you picked up either B5 S4 Front Suspension Uprights that are Cast Iron you're fine, however, if you picked up either B5 S4 Front Suspension Uprights that are Aluminum or B6 Front Suspension Uprights you will also need 4 new Front Lower Control Arms (they have different taper sizes on their ball joints than the ones for Cast Iron Front Suspension Uprights).

2. If your car is a 2.8l V6 or a 2001 1.8t you're fine, but if not you will need new Front Axles and new Front Axle Boltsfrom either a B5 2.8l V6 or 2001 1.8t (the S4, V6 A4s, and 2001 1.8ts all have 82mm Front Axle Hubs where as the pre-2001 1.8ts had 75mm Front Axle Hubs).


So, between all of the B5 cars there are 4 different Front Suspension Uprights...
1. Pre 2001 1.8t - Cast Iron - 75mm Cast Iron Upright Bearing - A4 Brake Caliper Carrier Mount - Cast Iron Lower Control Arms
2. 2.8l V6 & 2001 1.8t - Cast Iron - 82mm Cast Iron Upright Bearing - A4 Brake Caliper Carrier Mount - Cast Iron Lower Control Arms
3. S4 - Aluminum - 82mm Aluminum Upright Bearing - S4 Brake Caliper Carrier Mount - Aluminum Lower Control Arms
4. S4 - Cast Iron - 82mm Cast Iron Upright Bearing - S4 Brake Caliper Carrier Mount - Cast Iron Lower Control Arms

and a 5th possible one if you want to include the B6 A4 Front Suspension Upright...
5. B6 A4 - Aluminum - 82mm Aluminum Upright Bearing - B5 S4 Brake Caliper Carrier Mount - Aluminum Lower Control Arms

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, написал съм, че не става с полуоски от AJL. И да точно тая тема четох, както и в много други чужди форуми. Пише и за полуоски от 2.8-ца, но човека каза че е пробвал с-ковото каре и не става на полуоска с номер 8D0 407 271AH която намерих в нета че е лява за 2.8 quattro ръчна кутия. Има ли някакъв сайт в който мога да потърся всички номера на полуоски за конкретна модификация, понеже сигурно има няколко варианта на номерата?

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, написал съм, че не става с полуоски от AJL.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Коя година е бил тоя AJL?

Виж catcar.info, дали няма да ти свърши работа.

Изпратено от моят мобифон помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, по-късно обърнах внимание, че стават полуоските от 1.8Т включително AJL стига да е 2001г, защото Ауди тогава почвали да слагат на всички 1.8Т големите карета. Благодаря много на Спас (@more) че намери такива полуоски, тия дни колата ще стъпи на гуми :D

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо прочетох за полуоски от 2.8-ца, първо пробвахме с такива от пасат, ама явно човеко леко беше излъгал за някое от условията да е ръчна 5-степенна кутия куатро и вътрешните карета бяха по-големите. После един колега провери с други от 2.8-ца каза че не стават. И се поразчетох повече и намерих тва инфо за 1.8Т 2001г че ставали. Се тая, важното че се намериха такива които стават.

Sent from my SM-J730F using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...