Jump to content

Високи обороти.


dorsy

Recommended Posts

 Здравейте и честита Коледа на всички! Проблема е, че колата от самосебеси вдига оборотите на празен ход при ненатиснат педал на газта до около 2500-3000 об., понякога дори повече. Най-често това става при паркиране, понеже се работи на полусъединител. Оправя се с едва доловимо натискане на газта за момент, но не всеки път. По някога още с паленето на студено скачат, друг път не. Изключвам възможността да смуче въздух, понеже нямаше да се влияе от докосването на газта, а щеше да е постоянно. Тествана с Vag Com отчита грешка във MAF сензора, но не всеки път. Грешката е следната:1 Fault Found:16486 -  Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-00 -   -

 Пробвал съм с разкачена буска на MAF сензора с и без изчистване на грешката и симптомите са същите т.е. не се влияе от разкачането на буксата.

Други грешки не дава. Тествал съм MAF сензора и дроселната клапа по всички описани в Autodata начини с мултицет и всички стойности са в нормите и за двете. Сега съм в безизходица, дайте някакъв съвет от какво може да е, само не хаотично да сменям част след част докато проблема се реши.

 Колата е А4 quattro, 1995г. 1,8 ADR двигател, 125к.с.

 Забравих да напиша, че дроселката е изчистена много добре механично от налепите, но те и без друго симптомите са различни.

 Поздрави!

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да я мериш, чистиш и дори да я оближеш "дроселката", се тая, свършила е, зоната на празния ход е изтрита.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Добре, а защо не ми  го отчита като грешка с Vag Com? Освен  това съм я проверил с мултицет по начините, описани в Autodata и всички стойности са в нормите!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Добре, кои точно живи данни, на кой канал? Проверката с мултицет е на съпротивлението м-у отделни пинове при различно положение на клапата, най-общо казано. В този ред на мисли би трябвало да може да се хване с мултицет. Остава обяснението, че когато меря с мултицета дв. не работи и тогава всичко е ОК. Както писах в първия си пост проблема не е перманентен и вероятно когато пробвам с мултицета на неработещ двигател стойностите са в норма. Но пък от друга страна защо не се натрупва като грешка? 

 Както и да е, ако е дроселната клапа целия блок ли трябва да сменя или може само електронния компонент, че цените са сериозни?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...