Jump to content

4.2 BAT 335 к.с. свещи.


maxxuell

Recommended Posts

Здравейте, понеже ми писна на 15к км да сменям свещи за  300лв от Порше, мисълта ми е има ли читава и изгодна алтернатива на оригиналните които са с къс ресурс.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако колата е на газ, свещите се износват много бързо. На мен ми казаха, на 20 хил.км, че трябва да се сменят. Не знаех и на около 28 хил.км., колата почна да претриса на празен ход, а после и при подаване на газ .... в д-брос ми препоръчаха някакви "подсилени" свещи и колата заспа - работи много по-равномерно и нежно в сравнение с препоръчаните заводски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не , аз карам 30хил км вече с некви за по.......пффф, деа знам ....10-12лв бройката?? скоро ше ги сменям

ама защо на толко малко км ти ебава свещите??

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 2.01.2018 г. at 4:06 PM, HannoSLM said:

ако колата е на газ, свещите се износват много бързо.

Това е възможно да е така, донякъде от разликата в октановото число на горивата - газ бензин, от там също така и необходимостта от различни мм между електродите на самата свещ. Ето защо е възможно поставените ви свещи от споменатия от вас сервиз, да е правилното решение при автомобил с газова уредба.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са симптомите колега по които се познава че свещите са за смяна? Понеже при мен се получи едно притрисане на 1000 оборота. Когато оборотите са по-малко - няма проблем. Когато са повече - пак няма проблем. Но точно около 1000-та оборота се получава притрисане и си мисля да не би и аз да съм за свещи. Много гадно се получава защото точно в тези обороти е на празен ход и привключвайки между скоростите се получава едно пробоксуване на място, защото се чуди да изгасне ли, да тръгне ли напред. Същото е и когато съм по баир нагоре - чуди се да подаде ли газ, да върне ли една скорост надолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

свещите  са за смяна когато подадеш газ на празен ход между 1000 и 1700   обороти има претрисане , прекъсване  (ако всичко др. е здраво )

иначе за бензин само 3 полюстни 
за газ едно полюстни 

missfire може да е не само от пробила свещ а също и бобина (а може и от щекера)

 

ако не искаш да даваш много пари тия ще ти свършат работа ,че може и повече от 15к да изкарат все пак са по 8лв.


 


object_5485.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Колеги вчера взех препоръчаните от Аутодата свещи производство на Bosch 7406 ( FGR7KQE0 )

Разстоянието между електродите е 1.6мм.

По ОЕМ номера  101905615A (уж на същият Бош) никъде не пише колко е това разстояние.

Колата дойде с Denso IRIDIUM IK20TT , но на 1500 об. на празен ход претриса много леко, изглеждат като нови.

 

Някой кара ли с Бош 7406 или други с 1.6мм gap и как е?

1FE9495F-CE1A-4D8F-A128-58DDA9D65213.jpeg

094DF213-E532-47E4-BB9A-D54E027E425B.jpeg

87821691-E105-4574-A7E9-F6C7503BD66D.jpeg

Редактирано от krasi85_
Правописна грешка
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко ги сложих, разлика няма никаква, работи си по същия начин, върви си супер, реагира на газта моментално, но пак си претриса на празен ход между 1500-2000 оборота.

В движение не се усеща в тези обороти да претриса купето.

Редактирано от krasi85_
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм пробвал тези свещи - NGK 3199 и Denso iridium ik20 без TT накрая  .

Да ти кажа не останах с добри впечетления и от двата модела двигателят работи неспокойно притриса в оборотите които си споменал . Колата си вървеше добре както ти казваш .

Смених свещите с тези BOSCH 0242245571 разстоянието между полюсите го дават 0,7 мм. и ... Чудо моторът заспа няма и помен от гадното претрисане и имам чувството ,че и колата се ускорява много по добре от преди .Да уточня ,че и двата модела свещи Denso и NGK  съм ги купувал от Норвегия и си мисля ,че не би трябвало да са неоригинални - ментета ... Карал съм доста бензинови коли и не съм имал такива проблеми , не съм и очаквал този мотор да е толкова капризен към свещи...

Нищо лошо не казвам за горните два вида свещи просто не паснаха на моят двигател .

Редактирано от crash77
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обсъждах тема с човек, който разбира доста от двигатели и ми обясни, че двигател с compression ratio 11 не би трябвало да работи добре със свещи 1.6, искрата ще бъде дебела и с по-високо напрежение. Според него към 1мм е най-удачния гап за този мотор. Другият вариант, който коментира е моментът със свещи под 0.9мм, щял да върви повече, но при проблем с някоя от ламбдите (а те май са 4бр) буквално, а не само теоретично имало голяма вероятност да стане “дупка” в буталото.

Не съм учил и не разбирам от това, но го послушах, Струва ми се, че с денсото 1.0 една идея по-добре вървеше

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

19 hours ago, crash77 said:

.Смених свещите с тези BOSCH 0242245571 разстоянието между полюсите го дават 0,7 мм. и ... Чудо моторът заспа няма и помен от гадното претрисане и имам чувството ,че и колата се ускорява много по добре от преди .

  

А промяна в разхода?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С уговорката, че не знам дали конкретния мотор няма някаква особеност:

Когато на фабричен мотор има проблем с фабричния "гап" обикновено проблема е в бобините.

Очевидно по-малкия гап изисква по-ниско напрежение за образуване на искра и това замазва проблема с полуработещи бобини.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, robobug said:

С уговорката, че не знам дали конкретния мотор няма някаква особеност:

Когато на фабричен мотор има проблем с фабричния "гап" обикновено проблема е в бобините.

Очевидно по-малкия гап изисква по-ниско напрежение за образуване на искра и това замазва проблема с полуработещи бобини.

 

Качвам снимка на инфото за подобен мотор на А8 D2, пак 40 клапана, но с друг номер и близки коне...

 

Различните производители дават доста голяма разлика в междуелектродното разстояние, не мисля, че има проблем с бобините.

4CF3A35F-CCFA-4913-B87A-FD462C019388.jpeg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...