crash77 Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 (Редактирано) ГАП- Gap ... чуждица дума... буквално - празнина ,пролука ,процеп ,междина ,празно място и тн. или по просто казано разстояние между електродите ,между което прескача искрата ,за да запали гориво-въздушната смес в цилиндъра. Бобините са чисто нови BERU сменени са и 8-те със свещите ,старите всички работеха с изключение на една поради счупен щекер -букса на кабелния сноп ,не бе правила добър контакт на едното от 4-те пинчета на буксата на бобината и тя изгоря. Тези свещи ги дават за моят двигател ,а разстоянието което е посочил производителят на свещите е 0.7мм. Не виждам причина да има проблем .На Дензото е посочено 0.8мм. и съответно така ги карах ,но 0.1мм.е толкова минимално ,че проблема клони към - 0... Редактирано 8 Август 2020 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 29 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2020 Тази таблица тотално не важи при този мотор. На А8 и на А6 4.2 335 коня са тотално различни мотори. Нищо еднакво нямат. При А6 гап дават 0.8, а при газифициране 0.7. Данни от БОШ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 29 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2020 Последния път сложИх denso iridium ik20tt. Уж ги дават точно за този отпадък и то за газ. Гледам, че имат gap = 1 мм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Evgeni K. Публикувано 29 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2020 За бош съм сигурен, че свещите се регулират преди монтаж. Гледаш таблицата, за конкретния автомобил, и дават и гап-а. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
royce Публикувано 29 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2020 45 minutes ago, kurty said: Последния път сложИх denso iridium ik20tt. Уж ги дават точно за този отпадък и то за газ. Гледам, че имат gap = 1 мм. Бях слагал такива на А4 3.0i и се оказа, че са с по-ниско топлинно число от необходимото за мотора. 2000 км и ги разкарах. После ги подарих на приятел с Пасат 1.8Т ... още ги кара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kurty Публикувано 29 Септември 2020 Доклад Share Публикувано 29 Септември 2020 Е то кат се кара на газ...не е ли баш т'ва изискването ? Да са "по-студени" ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 4 Януари 2021 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2021 (Редактирано) Това тресене между 1500-2000 оборота е най-силно към 1700... Забелязах, че във VCDS knock sensor voltage на един от цилиндрите е с 1волт повече от останалите. Дали самият сензор отчита тресенето в мотора, което е по-забележимо когато е студен? Интересно е как в движение на скорост не се усеща... Редактирано 4 Януари 2021 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване