maxxuell Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Здравейте, понеже ми писна на 15к км да сменям свещи за 300лв от Порше, мисълта ми е има ли читава и изгодна алтернатива на оригиналните които са с къс ресурс. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 е защо ги сменяш на 15к? какво се случва? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HannoSLM Публикувано 2 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 ако колата е на газ, свещите се износват много бързо. На мен ми казаха, на 20 хил.км, че трябва да се сменят. Не знаех и на около 28 хил.км., колата почна да претриса на празен ход, а после и при подаване на газ .... в д-брос ми препоръчаха някакви "подсилени" свещи и колата заспа - работи много по-равномерно и нежно в сравнение с препоръчаните заводски. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 2 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Януари 2018 Няма газ. След 15к почва да трепери на празен ход и се оправя с нови такива. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 3 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Е кво..демек всички караъе със свещи за 40 лв бройката .. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
yavor20v Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 не , аз карам 30хил км вече с некви за по.......пффф, деа знам ....10-12лв бройката?? скоро ше ги сменям ама защо на толко малко км ти ебава свещите?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 BRISK за LPG -цена около 13 лева на бройка. NGK пак за LPG - цена около 24 лв бройка. Цени - клиент. Изкарват около 35 к. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Аз съм без LPG Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
autoasist Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 On 2.01.2018 г. at 4:06 PM, HannoSLM said: ако колата е на газ, свещите се износват много бързо. Това е възможно да е така, донякъде от разликата в октановото число на горивата - газ бензин, от там също така и необходимостта от различни мм между електродите на самата свещ. Ето защо е възможно поставените ви свещи от споменатия от вас сервиз, да е правилното решение при автомобил с газова уредба. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KDebian Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 А какви са симптомите колега по които се познава че свещите са за смяна? Понеже при мен се получи едно притрисане на 1000 оборота. Когато оборотите са по-малко - няма проблем. Когато са повече - пак няма проблем. Но точно около 1000-та оборота се получава притрисане и си мисля да не би и аз да съм за свещи. Много гадно се получава защото точно в тези обороти е на празен ход и привключвайки между скоростите се получава едно пробоксуване на място, защото се чуди да изгасне ли, да тръгне ли напред. Същото е и когато съм по баир нагоре - чуди се да подаде ли газ, да върне ли една скорост надолу. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maxxuell Публикувано 4 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Дава мисфайър на вагком и леко притреперва чат -пат на празен ход Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KDebian Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 Това само като запали или винаги като включиш на N? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Donvankata Публикувано 4 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 4 Януари 2018 свещите са за смяна когато подадеш газ на празен ход между 1000 и 1700 обороти има претрисане , прекъсване (ако всичко др. е здраво ) иначе за бензин само 3 полюстни за газ едно полюстни missfire може да е не само от пробила свещ а също и бобина (а може и от щекера) ако не искаш да даваш много пари тия ще ти свършат работа ,че може и повече от 15к да изкарат все пак са по 8лв. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 1 Август 2020 Доклад Share Публикувано 1 Август 2020 (Редактирано) Колеги вчера взех препоръчаните от Аутодата свещи производство на Bosch 7406 ( FGR7KQE0 ) Разстоянието между електродите е 1.6мм. По ОЕМ номера 101905615A (уж на същият Бош) никъде не пише колко е това разстояние. Колата дойде с Denso IRIDIUM IK20TT , но на 1500 об. на празен ход претриса много леко, изглеждат като нови. Някой кара ли с Бош 7406 или други с 1.6мм gap и как е? Редактирано 1 Август 2020 от krasi85_ Правописна грешка Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 1 Август 2020 Доклад Share Публикувано 1 Август 2020 И като ги смени как е има ли разлика спрямо Дензото ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 1 Август 2020 Доклад Share Публикувано 1 Август 2020 (Редактирано) Преди малко ги сложих, разлика няма никаква, работи си по същия начин, върви си супер, реагира на газта моментално, но пак си претриса на празен ход между 1500-2000 оборота. В движение не се усеща в тези обороти да претриса купето. Редактирано 1 Август 2020 от krasi85_ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 1 Август 2020 Доклад Share Публикувано 1 Август 2020 Газ има ли монтирана колата? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 1 Август 2020 Доклад Share Публикувано 1 Август 2020 Не! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
crash77 Публикувано 5 Август 2020 Доклад Share Публикувано 5 Август 2020 (Редактирано) Аз съм пробвал тези свещи - NGK 3199 и Denso iridium ik20 без TT накрая . Да ти кажа не останах с добри впечетления и от двата модела двигателят работи неспокойно притриса в оборотите които си споменал . Колата си вървеше добре както ти казваш . Смених свещите с тези BOSCH 0242245571 разстоянието между полюсите го дават 0,7 мм. и ... Чудо моторът заспа няма и помен от гадното претрисане и имам чувството ,че и колата се ускорява много по добре от преди .Да уточня ,че и двата модела свещи Denso и NGK съм ги купувал от Норвегия и си мисля ,че не би трябвало да са неоригинални - ментета ... Карал съм доста бензинови коли и не съм имал такива проблеми , не съм и очаквал този мотор да е толкова капризен към свещи... Нищо лошо не казвам за горните два вида свещи просто не паснаха на моят двигател . Редактирано 5 Август 2020 от crash77 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 6 Август 2020 Доклад Share Публикувано 6 Август 2020 Обсъждах тема с човек, който разбира доста от двигатели и ми обясни, че двигател с compression ratio 11 не би трябвало да работи добре със свещи 1.6, искрата ще бъде дебела и с по-високо напрежение. Според него към 1мм е най-удачния гап за този мотор. Другият вариант, който коментира е моментът със свещи под 0.9мм, щял да върви повече, но при проблем с някоя от ламбдите (а те май са 4бр) буквално, а не само теоретично имало голяма вероятност да стане “дупка” в буталото. Не съм учил и не разбирам от това, но го послушах, Струва ми се, че с денсото 1.0 една идея по-добре вървеше Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 6 Август 2020 Доклад Share Публикувано 6 Август 2020 19 hours ago, crash77 said: .Смених свещите с тези BOSCH 0242245571 разстоянието между полюсите го дават 0,7 мм. и ... Чудо моторът заспа няма и помен от гадното претрисане и имам чувството ,че и колата се ускорява много по добре от преди . А промяна в разхода? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 С уговорката, че не знам дали конкретния мотор няма някаква особеност: Когато на фабричен мотор има проблем с фабричния "гап" обикновено проблема е в бобините. Очевидно по-малкия гап изисква по-ниско напрежение за образуване на искра и това замазва проблема с полуработещи бобини. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKO Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 Какво е "гап"? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Georgi.Adamov Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 (Редактирано) разстояние между електродите на свещта Редактирано 10 Август 2020 от VBI Не цитирай предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi85_ Публикувано 8 Август 2020 Доклад Share Публикувано 8 Август 2020 1 hour ago, robobug said: С уговорката, че не знам дали конкретния мотор няма някаква особеност: Когато на фабричен мотор има проблем с фабричния "гап" обикновено проблема е в бобините. Очевидно по-малкия гап изисква по-ниско напрежение за образуване на искра и това замазва проблема с полуработещи бобини. Качвам снимка на инфото за подобен мотор на А8 D2, пак 40 клапана, но с друг номер и близки коне... Различните производители дават доста голяма разлика в междуелектродното разстояние, не мисля, че има проблем с бобините. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване