coffee Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Здравейте, от около 1 месец имам проблем с дюза номер едно, установих проблема след като закачих колата на компютър. Проблема беше следния до 70 градуса колата работи перфектно и след 70 градуса започва да работи на 3 цилиндъра това беше до преди 2 дена сега проблема се промени още при запалването работи на 3 цилиндъра. Въпроса ми е следния, дали според вас дюзата си замина или е възможно да е кабел или нещо друго? Колата е Audi a4 b6 1.9TDI 101к.с. п.с. знам че трябва да се отиде на сервиз но все пак да питам дали някой е имал подобен проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 3 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Януари 2018 Е как така разбра, че е дюза? Трябвало е веднага на ремонт, че така се пука бутало, и други работи си отиват. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coffee Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 На 3.01.2018 г. at 20:35, coffee написа: Проблема беше следния до 70 градуса колата работи перфектно и след 70 градуса започва да работи на 3 цилиндъра това беше до преди 2 дена Проблема е решен темата може да се трие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
@nTon Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 (Редактирано) Е що да се трие, за да не разберат повече хора какъв е бил проблема и решението му ли? Редактирано 9 Януари 2018 от @nTon Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafeelo Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Е как защо?! То колегата нали е разрешил проблема, пък другите да се оправят! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ZnaMC Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Ааа трябва да се изтрие темата, току виж някой прочел, че 1.9тди има проблем сакън недейте. Аз тука съм прочел проблеми имат само 2.5 ,а 1.9 е неразрушим.... п.п. Майтапя се някой да не го приеме много на сериозно сега. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coffee Публикувано 10 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 (Редактирано) Защо след като написах за проблема никой не предположи даже от какво може да е за да ми помогне поне малко и след като дадох пари на вятъра и написах, че проблема е решен писаха 3ма ? Редактирано 10 Януари 2018 от coffee Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 10 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 Никой не е писал,защото вероятно никой не се е сблъсквал с този проблем,който се е появил при теб.Можеше преди да питаш тук да боднеш една диагностика и да споделиш какво е показало.Така както си попитал в началото на темата можеше само да се гадае какво е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
coffee Публикувано 10 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 (Редактирано) @veselin velchev Май съм описал как съм разбрал за проблема. На 3.01.2018 г. at 20:35, coffee написа: Здравейте, от около 1 месец имам проблем с дюза номер едно, установих проблема след като закачих колата на компютър. Нарочно не съм отговорил и на @sweetlioo и той пита за същото. Редактирано 10 Януари 2018 от coffee Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sweetlioo Публикувано 11 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 11 Януари 2018 Има една приказка "на Сърдитко-Петко, празна му торбата". Е явно твоята е празна, продължавай да се сърдиш. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts