Jump to content

A3 2003 Sportback 2.0 TDI - проблем с омасляване по блока


sho07

Recommended Posts

Здравейте, Имам въпрос по един възможен проблем или не проблем чух всякви мнения за това пиша. Колата има омасляване по блока което всякъш е от гарнитура на глава. Не яде масло(5в40) изобщо, не бута и антифриза въобще, работи много равномерни и тихо, няма проблем и при каране върви си все така задоволително, турбото е сухо. Ходих в 3 сервиза вече, във всеки получих различни мнения, че нямало никъв проблем и да си я карам така, друг казаха че гарнитурите на главата и на капака на клапаните са за смяна и на някъв вакум също, в третия ми казаха че било нормално с времето да се омазнява. НО все пак на мен не ми се струва нормално и реших да се допитам до вас. Благодаря предварително :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не е нормално това омасляване. Т.е. нова гарнитурка най-вероятно, ти си избираш дали ще я караш така или не. Ако не ти прави сериозен харч на масло от смяна до смяна не я пипай. Като я продадеш следващият ще си я смени.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измии си двигателя и следи от къде тече! При мен се оказа една букса която влиза в главата, уплътнителите остаряват...

Ама чак  гарнитура на главата... под капака на клапаните омаслено ли е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли да покажеш на снимка за къде точно питаш и къде е тая букса където е било при теб да проверя и при мен ще съм ти благодарен. За измиване ми предлагаха с някви спрейове но не вярвам нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на ВММ мотор имаше подобно омасляване на блока отзад, без харч на масло и без проблеми с работата. Оказа се гарнитура на капака на клапаните. Колата работеше супер, но при отварянето се оказа, че повдигачите и валът са износени, та и те бяха подменени.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, plamenbv said:

При мен на ВММ мотор имаше подобно омасляване на блока отзад, без харч на масло и без проблеми с работата. Оказа се гарнитура на капака на клапаните. Колата работеше супер, но при отварянето се оказа, че повдигачите и валът са износени, та и те бяха подменени.

Знам че е по-нов двигател, но колко ти излезе целият ремонт. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се сетя точно, защото при този ремонт смених още куп неща и излезе доста на края. Но помня, че валът оригинален беше около 1 000 лв, но аз взех някакъв заместител за около 600. На 16v мотора, доколкото знам, не са толкова кекави валовете, но си заслужава да се провери състоянието им и това на повдигачите, ако ще се отваря капака.

 

преди 49 минути, venomcorp написа:

Смятай за какъв пробег и как е карана за да се износят.

Изпратено от моят LG-D855 с помощта на Tapatalk

Аз я карах що-годе внимателно и винаги съм я обслужвал добре, но преди това - никой не може да каже.. :D А пробега - 100% над 300k+. Но като цяло, според майстора, на този мотор валът и повдигачите са по-скоро консуматив. При BKD май-май са по-добре нещата.

 

 

Редактирано от plamenbv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 1 час, sho07 написа:

Може ли да покажеш на снимка за къде точно питаш и къде е тая букса където е било при теб да проверя и при мен ще съм ти благодарен. За измиване ми предлагаха с някви спрейове но не вярвам нещо.

Ако си с два вала, едва ли ще има нещо общо с разположението на буксата! Намира се на главата най в дясно! До тази букса се събират

два или три:nixweiss: снопа кабели, те се омасляват и цапат блока, то и 20 гр масло са достатъчни за мацаницата!

За измиване автомивка, те си знят как!

Дай малко повече инфо за колата, така фъргаме боб:wall:

преди 28 минути, venomcorp написа:

... как е карана за да се износят.

 

точно и как не е поддържана:stupid:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е 2.0 ТДИ с БКД мотор 2003 година на 200к километри (уж) . при първа диагностика преди 3 месеца някъде от както я имам не излезе нищо. Гледа врях отдолу отгоре да гледам хубаво.. ще се измие двигателя и ще следя а и ще влезе да се провери дали е от капака на клапаните. Все още не съм на пълно запознат с колата... не успях да си намеря точно за тоя модел някво user manual в нета и още се уча коя част ква е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почети из форума, най-отгоре под камбанката има търсачка, пишеш какво те интересува и :magic:

@sho07 ти май не живееш в БГ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента съм извън БГ да. Ровя яко из форума и чета доста но има много мнения и много объркваща информация за това си търся user manual пълно с подробно обяснено кое къде е по колата какво прави, каква му е целта и такива неща. Преди тази кола имах форд за него имах такова и ми беше по-лесно, а по преди бмв и беше още по-лесно можех сам да си правя бая ремонти ама там нямаше толкова електроника. Благодаря за помощта :zustimm:

Редактирано от sho07
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...