tokaii Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Здравейте колеги, имам проблем с газовата уредба на Ауди а4 б6 1.8 т, уредбата е Заволи, с нов испарител и дюзи е, но като дам рязко газ при изпреварване колата превключва на бензин.Днеска я закачиха в един сервиз и компа на газовата няма грешки,налягането на испарител е 1.5 а проблема си стои,някой има ли идеи от какво може да е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 8 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 8 Януари 2018 Смени газаджията! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Пробвай първо да смениш бензоностанцията. При зареждане обърни внимание на манометъра на колонката на какво налягане пълни. Под 8 бара не е добре. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Изпарителя заволи ли е? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 9 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Заволи е,днес я оставих в сервиз да проверят всичко и на газ и на бензин и да видим какво ще излезе,после ще напиша за резултата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 2 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2018 След близо три седмици най после взех колата от сервиза,проблема с газовата си остана същият, сменили са Ланда сондата,която даваше грешка, но след 20 километра чека пак света с грешка р0136. Вече не знам къде да я карам, остана само тръбата по газовата която не е сменена и тези дни ще я сменя с пвц . Някой има ли идея защо и новата сонда дава грешка? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 3 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 3 Февруари 2018 Тази грешка я записва, ако не се лъжа, за проблем с втората сонда. Възможните причини са лош контакт в куплонга, изпискане в изпускателната система близо до сондата или късо към плюс на сигнала на сондата. Иначе преминаването на бензин след смачкване на газта, може да се дължи на неправилно подбрана сонда в бутилката, сработване скоростния клапан в сондата, замърсяване на клапаните на сондата или този преди изпарителя, запушване на тръбата, проблем в изпарителя, проблем с МАР-сензора на ГИ. Май за това се сещам в момента. Ама 3 седмици да не успеят да го разгадаят ми се струва нереално. Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 14 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 Днес смених тръбата с 0.8 пвц , също и сондата в бутилката,но ефект никакъв, помагайте, при трима майстори вече съм ходил и нищо Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 14 Март 2018 Доклад Share Публикувано 14 Март 2018 Като ходи при тея майстори, в реално време гледахте ли колата, какво се случва? Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 15 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Гледаха я на едното място и всичко било наред,но като стигне три хиляди оборота и минава на бензин. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 За да минава на бензин нещо се случва. Няма как всичко да е наред ама на 3000 об/мин да минава на бензин. Като казвам в реално време, возиха ли се с компютъра за да се види какво става в момента на прехвърлянето? Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Ицак, че за повечето хора и майстери, реално време е колата да бръмчи на ясто (въобще се не сещат, че се прави друго) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 15 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Водихме се в движение, нищо не разбраха,ако някой може да ми препоръча сервиз,да пише Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eic-idimitrov Публикувано 15 Март 2018 Доклад Share Публикувано 15 Март 2018 Сервиза и човека е в по- горното мнение- Ицака Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 22 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 Най после сагата с газовата приключи. Оказа се че прехваления испарител който ми монтираха в сервиза на Заволи в Пловдив след 15000 км се е задръстили здраво,а ми гарантираха ,че няма да имам проблем 100000км, яд ме е че ги послушах та смених дюзи,траба,нивомер, а се оказа че проблема е в серпентините на испарителя,махнаха ми ги, в друг сервиз и сега всичко е шест. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Муцев Публикувано 22 Март 2018 Доклад Share Публикувано 22 Март 2018 С махането на серпентините се появява друг проблем. Няма се пУашиш... Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 (Редактирано) По руските сайтове пишат, че серпентините се махат предварително Аз карам със Заволи S вече 20-на хиляди километра, но с предварително махнати серпентини. Проблемът е лекото пикване при връщане на газта, но аз изпарител под 400лв, за който да кажат, че няма този проблем не открих. Редактирано 23 Март 2018 от robobug Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 Туй заволи зета с ,дето го дават за 350 коня неможа да захрани 170 да не говоря ,може и да е било дефекно но само лятото вървеше.Зимата на минус 5 като я натисна на магистралата и тръбата към рейката замръзваше, а мотора искаше да излезе от коша!Изпарителя не се пипаше от жега ,а тръбата замръзваше! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 С такова Заволи съм на турбо кола над 250кс. За другата кола мисля да взема едно КМЕ за сравнение. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 23 Март 2018 Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 И при мен вървеше но само лятото.След смяната, вече и зимата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 23 Март 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Март 2018 За сега ще го карам без серпентините,ако се появи друг проблем ще сменям марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 1 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Април 2018 Пак проблем колеги , започна от време на време да не иска да премине на газ, копчето свири продължително и като го натисна минава на бензин,като го натисна пак продължава да свири. Трябва да загася колата и пак да запаля за да превключи нормално, дали може да е от липсата на серпентини в изпарителя? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
anto1 Публикувано 2 Април 2018 Доклад Share Публикувано 2 Април 2018 Може да е паднало налягането,закачия на газаджия! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tokaii Публикувано 3 Април 2018 Автор Доклад Share Публикувано 3 Април 2018 Оказа се датчик на водата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване