Jump to content

Проблем с газова Заволи


Recommended Posts

Здравейте колеги, имам проблем с газовата уредба на Ауди а4 б6 1.8 т, уредбата е Заволи, с нов испарител и дюзи е, но като дам рязко газ при изпреварване колата превключва на бензин.Днеска я закачиха в един сервиз и компа на газовата няма грешки,налягането на испарител е 1.5 а проблема си стои,някой има ли идеи от какво може да е?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай първо да смениш бензоностанцията. При зареждане обърни внимание на манометъра на колонката на какво налягане пълни. Под 8 бара не е добре.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заволи е,днес я оставих в сервиз да проверят всичко и на газ и на бензин и да видим какво ще излезе,после ще напиша за резултата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

След близо три седмици най после взех колата от сервиза,проблема с газовата си остана същият, сменили са Ланда сондата,която даваше грешка, но след 20 километра чека пак света с грешка р0136. Вече не знам къде да я карам, остана само тръбата по газовата която не е сменена и тези дни ще я сменя с пвц . Някой има ли идея защо и новата сонда дава грешка?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази грешка я записва, ако не се лъжа, за проблем с втората сонда. Възможните причини са лош контакт в куплонга, изпискане в изпускателната система близо до сондата или късо към плюс на сигнала на сондата. Иначе преминаването на бензин след смачкване на газта, може да се дължи на неправилно подбрана сонда в бутилката, сработване скоростния клапан в сондата, замърсяване на клапаните на сондата или този преди изпарителя, запушване на тръбата, проблем в изпарителя, проблем с МАР-сензора на ГИ. Май за това се сещам в момента. Ама 3 седмици да не успеят да го разгадаят ми се струва нереално.

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Днес смених тръбата с 0.8 пвц , също и сондата в бутилката,но ефект никакъв, помагайте, при трима майстори вече съм ходил и нищо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като ходи при тея майстори, в реално време гледахте ли колата, какво се случва?

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да минава на бензин нещо се случва. Няма как всичко да е наред ама на 3000 об/мин да минава на бензин. Като казвам в реално време, возиха ли се с компютъра за да се види какво става в момента на прехвърлянето?

Sent from my BENEFON SIGMA GOLD powered by MOBIKOM

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ицак, че за повечето хора и майстери, реално време е колата да бръмчи на ясто (въобще се не сещат, че се прави друго)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най после сагата с газовата приключи. Оказа се че прехваления испарител който ми монтираха в сервиза на Заволи в Пловдив след 15000 км се е задръстили здраво,а ми гарантираха ,че няма да имам проблем 100000км, яд ме е че ги послушах та смених дюзи,траба,нивомер, а се оказа че проблема е в серпентините на испарителя,махнаха ми ги, в друг сервиз и сега всичко е шест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По руските сайтове пишат, че серпентините се махат предварително :)

Аз карам със Заволи S вече 20-на хиляди километра, но с предварително махнати серпентини.

Проблемът е лекото пикване при връщане на газта, но аз изпарител под 400лв, за който да кажат, че няма този проблем не открих.

Редактирано от robobug
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Туй заволи зета с ,дето го дават за 350 коня неможа да захрани 170 да не говоря ,може и да е било дефекно но само лятото вървеше.Зимата на минус 5 като я натисна на магистралата и тръбата към рейката замръзваше, а мотора искаше да излезе от коша!Изпарителя не се пипаше от жега ,а тръбата замръзваше!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Пак проблем колеги , започна от време на време да не иска да премине на газ, копчето свири продължително и като го натисна минава на бензин,като го натисна пак продължава да свири. Трябва да загася колата и пак да запаля за да превключи нормално, дали може да е от липсата на серпентини в изпарителя?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...