JuliePetcoff Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 (Редактирано) Здравейте, преди около месец купих Ауди А6 С4, 1996 година, 2.0 бензин/газ. Трудно палеше (пали само на бензин и след 2000 оборота прехвърля на газ). Закарах я на майстор и той смени дистрибуторната капачка и свещите. Всичко беше наред до следващата сутрин, когато първо запали още по-трудно от преди, второ - светна няколко пъти лампата с внимание в средата, както и тази за ABS, след това запали, но държеше не повече от 500-600 оборота и на светофарите гаснеше. Закарах я пак при майстора и той регулира работата на мотора, когато работи на газ (каза, че на бензин никога повече нямало да заработи). Днес сутринта запали (трудно). Заработи на 900 оборота (след 15 Мин работа на място) и беше наред. Вечерта обаче отново след 15 Мин работа, пуснах педала на газта за да видя дали се е “закрепила”, не беше, паднаха оборотите, подадох газ и нещо изпука, изгасна и повече не запали. Освен това отново лампата на АВС и символът с внимание светнаха. Ако някой има някакви препоръки, ще съм много благодарна! Хубава вечер на всички Редактирано 9 Януари 2018 от VBI Заглавие Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 Провери центровката. Едновременно по всички възможни белези. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
PESHO OT MARS Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 1 hour ago, JuliePetcoff said: подадох газ и нещо изпука, изгасна и повече не запали. предполагам е плювнала маркуча от кутията на филтъра до дросела........ И един въпрос......за чии фуй някой си купува такъв тип кърш при условие че дори незнае как се отваря капака на мотора.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 9 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 9 Януари 2018 преди 49 минути, PESHO OT MARS написа: И един въпрос......за чии фуй някой си купува такъв тип кърш ... На всеки му се кара красива и стилна кола, ноо...не всеки е наясно как се подържа 20 годишна премиум марка! Моя съвет към колежката: прочети из форума има момчета със сервизи,(доказани тук във форума) много наясно с ВАГ групата...телефон, репатрак, чекова книжка и ...некви нерви! Добре дошла BTW Julie, успех! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JuliePetcoff Публикувано 10 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 10 Януари 2018 11 hours ago, PESHO OT MARS said: предполагам е плювнала маркуча от кутията на филтъра до дросела........ И един въпрос......за чии фуй някой си купува такъв тип кърш при условие че дори незнае как се отваря капака на мотора.... Благодаря за предположението. И за любезността И един отговор... ча чий фуй щеше да има сервизи на всеки километър, ако всеки знаеше как се отваря капака на мотора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Митко 123 Публикувано 15 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 15 Януари 2018 На 1/9/2018 at 22:21, jery написа: На всеки му се кара красива и стилна кола, ноо...не всеки е наясно как се подържа 20 годишна премиум марка! Моя съвет към колежката: прочети из форума има момчета със сервизи,(доказани тук във форума) много наясно с ВАГ групата...телефон, репатрак, чекова книжка и ...некви нерви! Добре дошла BTW Julie, успех! Да телефони и координати Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jery Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 (Редактирано) Добре дошъл Митко! ДАЙ ли имаш предвид, колега? Редактирано 18 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване