Jump to content

Проблем с паленето


JuliePetcoff

Recommended Posts

Здравейте, 

 

преди около месец купих Ауди А6 С4, 1996 година, 2.0 бензин/газ. Трудно палеше (пали само на бензин и след 2000 оборота прехвърля на газ). Закарах я на майстор и той смени дистрибуторната капачка и свещите. Всичко беше наред до следващата сутрин, когато първо запали още по-трудно от преди, второ - светна няколко пъти лампата с внимание в средата, както и тази за ABS, след това запали, но държеше не повече от 500-600 оборота и на светофарите гаснеше. Закарах я пак при майстора и той регулира работата на мотора, когато работи на газ (каза, че на бензин никога повече нямало да заработи).

Днес сутринта запали (трудно). Заработи на 900 оборота (след 15 Мин работа на място) и беше наред. Вечерта обаче отново след 15 Мин работа, пуснах педала на газта за да видя дали се е “закрепила”, не беше, паднаха оборотите, подадох газ и нещо изпука, изгасна и повече не запали. Освен това отново лампата на АВС и символът с внимание светнаха. 

Ако някой има някакви препоръки, ще съм много благодарна! 

Хубава вечер на всички :)

Редактирано от VBI
Заглавие
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1 hour ago, JuliePetcoff said:

подадох газ и нещо изпука, изгасна и повече не запали.

 

предполагам е плювнала маркуча от кутията на филтъра до дросела........

 

И един въпрос......за чии фуй някой си купува такъв тип кърш при условие че дори незнае как се отваря капака на мотора....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

преди 49 минути, PESHO OT MARS написа:

 

 

 

И един въпрос......за чии фуй някой си купува такъв тип кърш ...

На всеки му се кара красива и стилна кола, ноо...не всеки е наясно как се подържа 20 годишна премиум марка!:hilezh:

Моя съвет към колежката: прочети из форума има момчета със сервизи,(доказани тук във форума) много наясно с ВАГ групата...телефон, репатрак, чекова книжка и ...некви нерви! Добре дошла BTW Julie, успех!:zustimm:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, PESHO OT MARS said:

 

предполагам е плювнала маркуча от кутията на филтъра до дросела........

 

И един въпрос......за чии фуй някой си купува такъв тип кърш при условие че дори незнае как се отваря капака на мотора....

Благодаря за предположението. И за любезността :)

 

И един отговор... ча чий фуй щеше да има сервизи на всеки километър, ако всеки знаеше как се отваря капака на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1/9/2018 at 22:21, jery написа:

На всеки му се кара красива и стилна кола, ноо...не всеки е наясно как се подържа 20 годишна премиум марка!:hilezh:

Моя съвет към колежката: прочети из форума има момчета със сервизи,(доказани тук във форума) много наясно с ВАГ групата...телефон, репатрак, чекова книжка и ...некви нерви! Добре дошла BTW Julie, успех!:zustimm:

Да телефони и координати 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл Митко!:zustimm:

ДАЙ ли имаш предвид, колега?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...