Jump to content

духове в ауди 100 аад


audi 100 AAD

Recommended Posts

Карам от 2003 аудита 100ц4

На това му смених помпа с карантии глава инжектори стъпково моторче гофриран маркуч от ауди нов нос без да е имало газ.Колата бе с лека удар.Запали лесно пред мен и форсираха докато не им кажа стоп.Пред мен сваляха части като дори помагах.

Чета от седмица този форум .Замервах сменях пробвах датчици от другото ми ауди слагах.Докато бях с бензиновата глава от другото ми ауди поне поработи малко на бензин но тресеше.После тотално отказа.Повярвах че като инвестирам едно малко богатство в частите на нов внос колата ще реша проблеам радикално-но неее.Почертавам че чета ден и нощ този форум от една седмица !Тези които са преведени тук от руския форум също!

Четейки виждам че тук има сериозни капацитети.Има ли нещо което да са пропуснали да напишат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какъв проблем конкретно имаш?Какво прави колата?За духовете е ясно........:hilezh:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо ,благодаря че пишеш.Проблема е в опорството на аудито и не желанието му да работи на бензин.Необходим ми е за да овелича пробега с едно зареждане,а и да мога да карам на бензин.

увеличаа да да

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще ида за светена вода.После на врачка.И накрая пак слетобеда под капака ама вече не знам какво да сменя или замеря.

даже клапата за топъл въздух работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пише се слеДобед.:hilezh:

Не става така колега да бърникаш на сляпо.Инжекциона ти трябва да се настрои.

Виж тази тема,интересна е:

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за поправката,забелязвам тук следите внимателно за правописни грешки.Ще пробвам да се съобразя с това.Не обещавам на 100%.

Тук съм се регистрирал за да споделя или получа информация.

Темите са интересни ,но съвета ти е като поправката в правописа ми ,БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ!

Посочих, че системата е свалена от напълно работещ автомобил.

Единственно не пробвах да разкача клема от акумулатора за рестат.

Писах  на VBI защото най често в тази темите за това е вземал очастие. Вярвам ,че е свързано нещо с компа на колата.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,отново днес след като свалих дросела с ТПС-са ,реших да почистя клапите от нагара.

Резултата е повече от задоволителен!

Злия дух на внезапно забиване при загрял двигател придружен с немощ или рязко ускорение след 2800оборота бе прогонен от колата.С такава лекота тръгва от ниски обототи,все едно е кола на 100к.

Друг дух който се сещам че гоних преди 7,8години бе неконтролирания заден прозорец.Той имаше собственно мнение кога да се затвори и понякога не разбирах как съм го отворил.Трябва да си свалите платката на комфорт модула която е под пластмасата до левия Ви крак.После да прегледайте пътечките и препойте прекъснатата.

копчетата на прозорците също правят проблеми.само подмяна решава проблема

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЯКОЙ ЗНАЕЛИ КОЕ РЕГУЛИРА НАЛЯГАНЕТО В ДЮЗИТЕ ясно е че идва от дебитомера той дава сигнал на ЕКУ то ЕКУ то как регулира ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш един сив регулатор с букса с 2 пин-а, стои на главата на инжекциона, до тръбичките за дюзите. Той регулира налягането. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,до тук почвам да схващам.Днес след пореден опит да си монтирам стъпковото моторче,тествано за съпротивление и на акумолатор за щтракане разбирам ,че клемата с която се свързва има 12,5 V но моторчето(ел.маг.клапанче) не работи!

Тествам на клемата на инжекционна за клапана на бензиновите изпарения,закачам моторчето РАБОТИ.

Стигам до мисълта,че някой дето трябва да подава към клемата за стъпково моторче някакъв сигнал ,не го подава,въпреки напрежението отчетено там.

Стигам до извода че  ел.техник който рови под волана и ряза кабели все едно обработва лозята на дядо си е прекъснал връзка с компа.Имам напрежение по клемите ,НО иформацията от тях не стига до компа.

Има ли вероятнос да се е случело това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,днес бях при майстори при ,които е била колата.Ето в какво се убедих.

Кабелите за компа НЕ МИНАВАТ под кормилото.Жичкаджията бе така любезен да ми покаже къде е компа и покаже къде влизат кабелите.Кабелите реално са от страната на пасажера и влизат от лявата странана когато си пред коша!

Ето аз какво правих с моята компетентност.Развих бензиновия филтър марка бош.Взех филтър malle.Почнах да надувам така както  Гъмзата надувай тромпета.Разликата е в полза на malle.BOSH пропуска доста по малко .Не съм запалил все още но налягането в хода ми се струва повиши.Вече освен очите мия и перчама си:magic:Много трудно се обезвъздушава главата.Налягането ту идва ту намаля.Струва ми се че се доближавам до истината.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,новата ми информация е,че инжекторите отварят на по малко от 4bar. Старт дюзата е в горната част на главата . Там винаги има супер налягане .В четерите болта обаче понякога има понякога няма.Преди много години ,когато сядах за първи път на ц4 и си карахме колите само на бензин(1,20-1,40лв) се сещам съветите на майсторите НИКОГА да не я оставям с малко бензин.Сега май разбирам какво са имали впредвид.Единия казваше влезе ли въздух в тази система много трудно ще ти я оправя.Е сега като ме видят с  колата се шегуват че са ми приготвели пари да я купят и върнат в металекс ,че да не ходя повече с такава кола при тях.Няма да ги огрее :razz:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На стотица 2.8 масата беше захваната на пода на багажника, от вътрешната страна, близо до бронята. Махни пластмасовите кори и разгледай по кьошетата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там не бе ли мигачи и стопове.Мисля, защото на предното 100, като натисках спирачка и подавах мигач ,мигача изчезваше докато не ми хванаха нова маса отзад на задния калник.Май нейде другаде ще е освен ако не са обединени,но едва ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да благодаря на колегата който ме насочи правилно относно масата на помпата.БЛАГОДАРЯ!!!

Точно отзад е в багажника но са два кафеви и се разделят. Единия към стопа другия по периферията на багажника към ключалката.Реално кабелите от помпата се разделята точно зад облегалката,до калника.Увити са в изолирбанд .Те са четри в снопа.За бензиномера и помпата.Плюса продължава под задната седалка а минуса назад към багажника.Скоро ще разберем кой  е от двата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Черната кутийка която разделя кабела(зеленожълт) на бензиновата помпа когато имаме газово,знаели някой за какво е пише 30А.Дефектира ли?

Масата в багажника кафевите кабели в самите стопове ли е или е забита някъде че не виждам къде е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таз кутийка някакво реле да не е? Ако те съмнява тока на помпата, пусни две свежи жици да я захраниш и виж дали работи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата се товари от нещо .Изпича кабели!Сега гледах маркучите ,нямат прекъснато..

Масата е закачена до стопа(под стопа).Кабелите на бушона(помпа) са два зелен и жълтозелен.Жълтозеления е плюса и е разделен от някакво рела  30А което води до ключа на газовото.Вобще не намирам къдео отива чистозеления кабел,май е към двигателния отсег или влиза в едни клеми под волана ,наистина очите ми станаха на фльонга:lupe:.Някъде под волана остава проблема.Някой ако знае къде е забит чисто зеления кабел от бушона на помпата?От зеленожълтия с релето на ключето прекъсват плюса газаджиите според мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера махнах бушона,отпусанх налягането в главата на бензина за да се движи свободно дебитомера(без съпротивление).Колата навартя около 60км.

Днес тръгвам да меря по жълтозеления кабел волтажа на помпата,и решавам да развия входа на бензина към главата(за да не нагнетява) и някво супер налягане.Останах втрещен.Как се е вдигнало пак налягането в главата без помпа не мога да си обясня.Махам пак бушона не тече ток!Слагам бушона забивам в кабела сондата тече си ток като завъртя ключа после изключва.Изглежда всичко наред с тока но така и нямам обяснение защо не върви на бензин.Като я слагах помпата в коша бе покрит по дъното с бензин,помпата си легна според мен и в малкия отвор на дъното на коша.Коша малко халтави от смяната на помпи ,но смятам не е проблем това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първата съм Ви представил отвътре механичния инжекцион на ауди 100 ACE или AAD.

Втората съм наблегнал на болта за регурилане налягането на всяка дюза.Да ,можете съвсем спокойно да регулирате натиска на платното чрез тези болтове.Колкото повече натягате,толкова повече се съпротивлява пружинката ,а от там налягането в избрана дюза:)

Третата можеби най важната ,е електронния регулатор налягане!!На снимката се забелязва болт с права отверка.ПОД НЕГО е малко боллтче,което регулира цялото налягане.Освен за главата той пуска налягането и на старт дюзата.Бензина в нея минава по съвсем различни пътища от този който е за четерите дюзи.

На първата снимка ясно се вижда разглобена така наречената игла.Практически нейната значимост опира до това когато дебитомера стои в горна позиция да пуска бензин през едни малки четери процепи ,нейния ход е сравнително малък.Когато падне диска въпросната ос затваря процепите има и филтър върху нея.Това което се случва когато въртите рамото на дебитомера(малкото болтче) е да притиска и директно оставя отворени процепите за към дюзите.Това или ще ви помогне да запалите по бързо ако имате нарушен диск и не подава коректно въздух към двигателя или ще ви мокри свещите поради постоянен достъп на бензин към дюзите.По добре си изправете клапата ,тя е преценена да подава точно количество въздух.

Провокиран да пиша това от легендите които се носят заради майстори които повтарят думи на  свои колеги заради което не желаят да си губят времето с това.Това което се е случило на този инжекцион е, че иглата е останала(залепнала) в горна позиция.Предполагам се е понагорещира.

Най слабото място в тази система е сглобяването .Тогава вече сте загубили интерес поради наученото и не ви се занивава с досадните болтчета :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша идея е да се пипа реглажа на всяка дюза поотделно - това се прави само на стенд за мех. инжекцион или самоделно направен такъв. Така отворена главата на инжекциона е почти за боклука, особено ако са въртяни реглажните болтове на дюзите. Причината да има различно налягане на всяка дюза НЕ е проблем на реглаж, а на пикаещи дюзи в 99.99% от случаите, много рядко се къса самото платно в главата на инжекциона.

Относно винтчето на ЕРН - да има го, но то отново трябва да се регулира изключително прецизно спрямо показания от л-сонда, натиска на плунжера на главата на инжекциона и тока на управлението му от ЕКУ-то. Излишно е да казвам, че от това "винтче" изключително много зависи как ще пали, каква мощност ще има и дали няма да харчи гориво като ЗИЛ двигателя. Затова този реглаж се извършва заводски или само на стенд.

 

С една дума (или повече :hilezh: ) не правете това в къщи ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...