audi 100 AAD Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Карам от 2003 аудита 100ц4 На това му смених помпа с карантии глава инжектори стъпково моторче гофриран маркуч от ауди нов нос без да е имало газ.Колата бе с лека удар.Запали лесно пред мен и форсираха докато не им кажа стоп.Пред мен сваляха части като дори помагах. Чета от седмица този форум .Замервах сменях пробвах датчици от другото ми ауди слагах.Докато бях с бензиновата глава от другото ми ауди поне поработи малко на бензин но тресеше.После тотално отказа.Повярвах че като инвестирам едно малко богатство в частите на нов внос колата ще реша проблеам радикално-но неее.Почертавам че чета ден и нощ този форум от една седмица !Тези които са преведени тук от руския форум също! Четейки виждам че тук има сериозни капацитети.Има ли нещо което да са пропуснали да напишат? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 А какъв проблем конкретно имаш?Какво прави колата?За духовете е ясно........ Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 16 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Първо ,благодаря че пишеш.Проблема е в опорството на аудито и не желанието му да работи на бензин.Необходим ми е за да овелича пробега с едно зареждане,а и да мога да карам на бензин. увеличаа да да Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 16 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Някой улавял ли е този зъл дух в тез аудита или да почна да изучавам екзорсизъм Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 16 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Утре ще ида за светена вода.После на врачка.И накрая пак слетобеда под капака ама вече не знам какво да сменя или замеря. даже клапата за топъл въздух работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
veselin velchev Публикувано 16 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Пише се слеДобед. Не става така колега да бърникаш на сляпо.Инжекциона ти трябва да се настрои. Виж тази тема,интересна е: Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 16 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 16 Януари 2018 Благодаря за поправката,забелязвам тук следите внимателно за правописни грешки.Ще пробвам да се съобразя с това.Не обещавам на 100%. Тук съм се регистрирал за да споделя или получа информация. Темите са интересни ,но съвета ти е като поправката в правописа ми ,БЕЗ ЗНАЧЕНИЕ! Посочих, че системата е свалена от напълно работещ автомобил. Единственно не пробвах да разкача клема от акумулатора за рестат. Писах на VBI защото най често в тази темите за това е вземал очастие. Вярвам ,че е свързано нещо с компа на колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 17 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 17 Януари 2018 Здравейте,отново днес след като свалих дросела с ТПС-са ,реших да почистя клапите от нагара. Резултата е повече от задоволителен! Злия дух на внезапно забиване при загрял двигател придружен с немощ или рязко ускорение след 2800оборота бе прогонен от колата.С такава лекота тръгва от ниски обототи,все едно е кола на 100к. Друг дух който се сещам че гоних преди 7,8години бе неконтролирания заден прозорец.Той имаше собственно мнение кога да се затвори и понякога не разбирах как съм го отворил.Трябва да си свалите платката на комфорт модула която е под пластмасата до левия Ви крак.После да прегледайте пътечките и препойте прекъснатата. копчетата на прозорците също правят проблеми.само подмяна решава проблема Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 НЯКОЙ ЗНАЕЛИ КОЕ РЕГУЛИРА НАЛЯГАНЕТО В ДЮЗИТЕ ясно е че идва от дебитомера той дава сигнал на ЕКУ то ЕКУ то как регулира ??? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Имаш един сив регулатор с букса с 2 пин-а, стои на главата на инжекциона, до тръбичките за дюзите. Той регулира налягането. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 21 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Благодаря,до тук почвам да схващам.Днес след пореден опит да си монтирам стъпковото моторче,тествано за съпротивление и на акумолатор за щтракане разбирам ,че клемата с която се свързва има 12,5 V но моторчето(ел.маг.клапанче) не работи! Тествам на клемата на инжекционна за клапана на бензиновите изпарения,закачам моторчето РАБОТИ. Стигам до мисълта,че някой дето трябва да подава към клемата за стъпково моторче някакъв сигнал ,не го подава,въпреки напрежението отчетено там. Стигам до извода че ел.техник който рови под волана и ряза кабели все едно обработва лозята на дядо си е прекъснал връзка с компа.Имам напрежение по клемите ,НО иформацията от тях не стига до компа. Има ли вероятнос да се е случело това ? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladi Публикувано 21 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 21 Януари 2018 Зависи колко е бил кадърен "лозаря". Та - има вероятност. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 23 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Здравейте,днес бях при майстори при ,които е била колата.Ето в какво се убедих. Кабелите за компа НЕ МИНАВАТ под кормилото.Жичкаджията бе така любезен да ми покаже къде е компа и покаже къде влизат кабелите.Кабелите реално са от страната на пасажера и влизат от лявата странана когато си пред коша! Ето аз какво правих с моята компетентност.Развих бензиновия филтър марка бош.Взех филтър malle.Почнах да надувам така както Гъмзата надувай тромпета.Разликата е в полза на malle.BOSH пропуска доста по малко .Не съм запалил все още но налягането в хода ми се струва повиши.Вече освен очите мия и перчама сиМного трудно се обезвъздушава главата.Налягането ту идва ту намаля.Струва ми се че се доближавам до истината. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 24 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Здравейте,новата ми информация е,че инжекторите отварят на по малко от 4bar. Старт дюзата е в горната част на главата . Там винаги има супер налягане .В четерите болта обаче понякога има понякога няма.Преди много години ,когато сядах за първи път на ц4 и си карахме колите само на бензин(1,20-1,40лв) се сещам съветите на майсторите НИКОГА да не я оставям с малко бензин.Сега май разбирам какво са имали впредвид.Единия казваше влезе ли въздух в тази система много трудно ще ти я оправя.Е сега като ме видят с колата се шегуват че са ми приготвели пари да я купят и върнат в металекс ,че да не ходя повече с такава кола при тях.Няма да ги огрее Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 25 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Здравейте,някой знае ли къде е закрепена масата на захранващия кабел на бензиновата помпа?? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 25 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 На стотица 2.8 масата беше захваната на пода на багажника, от вътрешната страна, близо до бронята. Махни пластмасовите кори и разгледай по кьошетата... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 25 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 25 Януари 2018 Там не бе ли мигачи и стопове.Мисля, защото на предното 100, като натисках спирачка и подавах мигач ,мигача изчезваше докато не ми хванаха нова маса отзад на задния калник.Май нейде другаде ще е освен ако не са обединени,но едва ли. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 26 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Искам да благодаря на колегата който ме насочи правилно относно масата на помпата.БЛАГОДАРЯ!!! Точно отзад е в багажника но са два кафеви и се разделят. Единия към стопа другия по периферията на багажника към ключалката.Реално кабелите от помпата се разделята точно зад облегалката,до калника.Увити са в изолирбанд .Те са четри в снопа.За бензиномера и помпата.Плюса продължава под задната седалка а минуса назад към багажника.Скоро ще разберем кой е от двата! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 26 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Черната кутийка която разделя кабела(зеленожълт) на бензиновата помпа когато имаме газово,знаели някой за какво е пише 30А.Дефектира ли? Масата в багажника кафевите кабели в самите стопове ли е или е забита някъде че не виждам къде е. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi V6 Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 Таз кутийка някакво реле да не е? Ако те съмнява тока на помпата, пусни две свежи жици да я захраниш и виж дали работи. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 27 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Помпата се товари от нещо .Изпича кабели!Сега гледах маркучите ,нямат прекъснато.. Масата е закачена до стопа(под стопа).Кабелите на бушона(помпа) са два зелен и жълтозелен.Жълтозеления е плюса и е разделен от някакво рела 30А което води до ключа на газовото.Вобще не намирам къдео отива чистозеления кабел,май е към двигателния отсег или влиза в едни клеми под волана ,наистина очите ми станаха на фльонга.Някъде под волана остава проблема.Някой ако знае къде е забит чисто зеления кабел от бушона на помпата?От зеленожълтия с релето на ключето прекъсват плюса газаджиите според мен. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 27 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 27 Януари 2018 Вчера махнах бушона,отпусанх налягането в главата на бензина за да се движи свободно дебитомера(без съпротивление).Колата навартя около 60км. Днес тръгвам да меря по жълтозеления кабел волтажа на помпата,и решавам да развия входа на бензина към главата(за да не нагнетява) и някво супер налягане.Останах втрещен.Как се е вдигнало пак налягането в главата без помпа не мога да си обясня.Махам пак бушона не тече ток!Слагам бушона забивам в кабела сондата тече си ток като завъртя ключа после изключва.Изглежда всичко наред с тока но така и нямам обяснение защо не върви на бензин.Като я слагах помпата в коша бе покрит по дъното с бензин,помпата си легна според мен и в малкия отвор на дъното на коша.Коша малко халтави от смяната на помпи ,но смятам не е проблем това. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 28 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Здарвейте,приготвих няколко снимки които ,ще ви са интересни. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audi 100 AAD Публикувано 28 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 На първата съм Ви представил отвътре механичния инжекцион на ауди 100 ACE или AAD. Втората съм наблегнал на болта за регурилане налягането на всяка дюза.Да ,можете съвсем спокойно да регулирате натиска на платното чрез тези болтове.Колкото повече натягате,толкова повече се съпротивлява пружинката ,а от там налягането в избрана дюза:) Третата можеби най важната ,е електронния регулатор налягане!!На снимката се забелязва болт с права отверка.ПОД НЕГО е малко боллтче,което регулира цялото налягане.Освен за главата той пуска налягането и на старт дюзата.Бензина в нея минава по съвсем различни пътища от този който е за четерите дюзи. На първата снимка ясно се вижда разглобена така наречената игла.Практически нейната значимост опира до това когато дебитомера стои в горна позиция да пуска бензин през едни малки четери процепи ,нейния ход е сравнително малък.Когато падне диска въпросната ос затваря процепите има и филтър върху нея.Това което се случва когато въртите рамото на дебитомера(малкото болтче) е да притиска и директно оставя отворени процепите за към дюзите.Това или ще ви помогне да запалите по бързо ако имате нарушен диск и не подава коректно въздух към двигателя или ще ви мокри свещите поради постоянен достъп на бензин към дюзите.По добре си изправете клапата ,тя е преценена да подава точно количество въздух. Провокиран да пиша това от легендите които се носят заради майстори които повтарят думи на свои колеги заради което не желаят да си губят времето с това.Това което се е случило на този инжекцион е, че иглата е останала(залепнала) в горна позиция.Предполагам се е понагорещира. Най слабото място в тази система е сглобяването .Тогава вече сте загубили интерес поради наученото и не ви се занивава с досадните болтчета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
VBI Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Лоша идея е да се пипа реглажа на всяка дюза поотделно - това се прави само на стенд за мех. инжекцион или самоделно направен такъв. Така отворена главата на инжекциона е почти за боклука, особено ако са въртяни реглажните болтове на дюзите. Причината да има различно налягане на всяка дюза НЕ е проблем на реглаж, а на пикаещи дюзи в 99.99% от случаите, много рядко се къса самото платно в главата на инжекциона. Относно винтчето на ЕРН - да има го, но то отново трябва да се регулира изключително прецизно спрямо показания от л-сонда, натиска на плунжера на главата на инжекциона и тока на управлението му от ЕКУ-то. Излишно е да казвам, че от това "винтче" изключително много зависи как ще пали, каква мощност ще има и дали няма да харчи гориво като ЗИЛ двигателя. Затова този реглаж се извършва заводски или само на стенд. С една дума (или повече ) не правете това в къщи ... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване