Jump to content

духове в ауди 100 аад


audi 100 AAD

Recommended Posts

Отностно ,стойностите за реглажа на четерите дюзи,мерите с шублер или некъв друг ваш метод дълбочината на реглажните болтове.Дълбочината е 13,5мм това е ако искате да върнете така както си е било,но имайте впредвит ,че платното е възможно да е изгубило първоначалната си еластичност!

Реглажния винт на електронния регулатор.Те са два модела черен и сив.Черния е с дълбочина 7,2мм,сив 6,8мм с него регулирате налягането в главата ,то е от 5,5 до 6-6 и малко когато иглата почне да пуска през малките процепи.

Как по Бъкгарски да си настроите електронния регулатор.Сваляте си главата(бензиновата):zustimm: слагате я в джоба и търсите манометър с налягане 6-10бара Може и по бензиностанции ,но ще видите зор там или като за начало може да видете какво налягане става.Следва сваляне въртене на малкия болт,докато стигнете,желания ефект.Трудно ще различите работещ,от неработещ регулатор ако не сте закрепили маркуча Трябва да може да мени налягането между 5,5 и 6 ако седи все на 6 регуратора не работи!.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Реле бензинова помпа,ако има някой информация дали трябва да грее?Моето грее направо си пари и на едното краче има опушено.Когато е без пластмасата не се пипа!

Четох някъде ,че когато се сменя бензинова помпа трябва да се сменят релета и предпазители?

Слагам от друга кола същото реле пак грее.Пръсках с WD знам че бушона е след релето.

Релето се командва от компа!

Релето от къде взима плюс и минус???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Релето се загрява, но не чак толкова. Имаме голяма кореспонденция на ЛС относно тази тема, там ти писах по какъв ред и какво да гледаш, но продължаваш да "гониш духовете" по неправилния начин според мен. Релето грее защото помпите, които имаш може би не са в ред и консумират много ток (както ти писах отдавна на ЛС). Писах ти няколкократно да измериш налягането от бензиновата помпа в двете камери преди да разбъзикваш каквото и да е. И не, не се регулира реглажа на дюзите на главата на инжекциона с шублер, а със специална постановка в която се мери налягане и дебит от главата на инжекциона при различни положения на клапата на дебитомера (симулира се различно натоварване на двигателя). Ще се забатачиш сериозно с тези разглобявания които правиш и "духовете" ще се увеличават... 

 

Иначе самото реле се управлява директно от ЕКУ-то и доколкото си спомням, освен бензиновата помпа захранва и отоплението на ламбда-сондата - може да я откачиш (двойния куплунг) да видиш дали ще спадне консумацията от релето и на предпазителя за бензиновата помпа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля за насока,когато вдигна на ръка клапата ,развия четерите болта за дюзите и се пусне помпата ,бензин тръгва и в четерите в голямо количество.Затегна ли болтовете пусна помпата почва да се връща бензин към резервоара. Развивам четерите болта за проверка налягане.  Няма налягане, в някои съвсем малко.Характерното свистене  на дюзите което се чуваше,май е било само от една.Сега свистене не се чува.Правилно ли съм подходил в опита  за убеждение ,че отива бензин към дюзите?

Ако е правилно означава ли че пак са се запушили?? стана ТРЕТИ КОМПЛЕК:huh:След първите мих резервоар имаше нещо като мазут вътре ,вторите като ги закачих почнаха да пръскат като водно пистолетче,НО поне колата се движеше за кратко на равно, но като видя баира и изгасан.Сега с новата система след като е минало поне пет литра бензин през бензинопроводите ,може ли пак да се запушат?Страх ме е вече да ги вадя ,че ми се изчерпаха бакелитените уплътнители,последно ги начупих всички сега тъкмо съм със здрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ще ви покажа снимки на кабели към компа и някакъв вид бушони на бензинова помпа непознати и не виждани от мен до сега.Компа свалих с цел да сваля от подозрения за нахлуване на влага в него и възможни лоши спойки.За наша радост това възможност за това клони към 0!Предвит пласмасата в която е затворен и положен в нещо като алуминиева кутия добре изолирана.

a2.jpg

a1.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На тези ще ви покажа какво има заложено в платката като за допълнителни екстри.Тук се вижда подготовка за телефон,има снимка за управлението на музиката но е излязла в повече MB и не иска да я качи тук.Тя е с надпис blaupunkt germany въпреки че моите оригинални колони бяха нокиа,сещам се че никога не кривяха,но ги опече слънцето,ето защо е добре да имате задан щора.

a4.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тук стигнахме до коментираните от мен метални бушони,може би не е това наименованието им.Цялата процедура тръгна след желанието ми да проследя зеленожълтия кабел на бензиновата помпа.Чисто зеления така и не разбирам къде отива от бушон 17.Тук се разбира че този кабел не попада в компютара а отива към червения метален бушон .На същия ред има още два подобни метални но различни цветове.От този ред с метални бушони излиза само един по дебел кабел който е поставен на пин14 в компа на колата.Прегледах за видими дефекти по платката но не видях.

a5.jpg

a6.jpg

a7.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго което е възможно да Ви е от полза е мемури батерийката на компа.Тя е тази която е виновна за пазенето на грешки в компа,и за това да ви пребере колата ако има грешка с някой датчик..Тогава влиза в постоянен режим на загрял двигател.За това за по сигурно като искате да чистите грешки изчакайте по дълго от 15мин.без акумулатор.Може да се наложи и денонощие ако е по упорита батерийка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 months later...

Здравейте, проблемите които имах на бензин са решени вече отдавна.

ОКАЗА СЕ ЗАПУШЕНА ТРЪБА НА БЕНЗИНОПРОВОДА.След надуване с компресора излезе мазут от дългата тръба под купето.Сега си паля от раз на бензин и нямам оплаквания.Единствено което ме тревожи са черни песъчинки в бензина преди филтъра.Казаха ми че е възможно да е от бензина в който слагат някакъв ВЪГЛЕН за покачване на октана.От страх почнах да сменям филтъра като вреден навик.Някой тествал ли е бензина си преди филтъра.Дали е в същото положение със песъчинките?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...