Jump to content

Имобилайзера спря да разпознава ключа, а по-късно се скапа електрониката


hytsk

Recommended Posts

Привет! Първо да кажа, че съм нов във форума и доста форуми изчетох, доста неща погледнах и не мога да намеря идентичен проблем на моя! Карам Audi A4 B6 8E 1.9 TDI 131 PD. Всичко започна когато изгасих колата и секунди по-късно реших да я запаля отново, за да я изместя. При завъртането на ключа започна да мига лампичката на имобилайзера на таблото, като както се сещате - колата пали за секунда и после се изгася сама (както все едно не си разпознава ключа). Решихме да откачим плюса от акумулатора за 5 минути - но това не помогна. Махнахме буксата на дебитомера - не стана. Дадохме ток от друга кола - не стана... не ще и не ще. Палиш я и тя гасне, като лампичката за имобилайзера си премигва. Решихме с баща ми да отворим ключа да видим проблема в ампулката ли е и така го отворихме погледнахме всичко изглеждаше нормално и го затворихме отново... При което копчетата на ключа спряха да работят (червената лампичка светеше, но колата не реагираше на командите зададени от ключа). Отключих колата механично, натиснах бутона във вратата за централно отключване - греда! Не се отключи нито една врата, всички стоят заключени. При вкарване на ключа в контакта започнаха да светят аварийните два пъти по-бързо отколкото трябва и не искат да се спират. Спират единствено, когато откача клемата на акумулатора или след като се насветят след около 10 минути, докато не отвориш вратата отново. Така на следващия ден с ключар отидох, спря ми имобилайзера на колата, взе ми 80 лв и каза, че не може да направи нищо за светещите аварийни и каза, че трябва жичкаджия да го погледне. Качих се в колата, реших да пусна топлото - свети лампичката на бутончето OFF и другите бутони не реагират. Реагира само бутона за духане на предното стъкло (най-долния бутон, против запотяване на стъклото. Дистанционното продължава да си прави чалъми... ВАГКОМ ми отчете една камара грешки с навигацията, с таблото, с някакви иммо модули и т.н. Ако искате мога да постна информация от логовете, ако тази която съм дал не е достатъчна.. Та, какво следва? Някой, който е преживял подобно нещо или си има на идея защо се случват тези аномалии с моята колица...?

Редактирано от hytsk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Chassis Type: 8D - Audi A4/S4/RS4 B5 (1995 > 2002)
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 25 35 37 45 55 56 57 67 75 76 77
 
   Mileage: 100910km-62702miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: 038-906-019-AVF.lbl
   Part No: 038 906 019 FP
   Component: 1,9l R4 EDC 0000SG  1467  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 6A77227EACFC99A8DE-4B18
   WAUZZZ8E32A13****     AUZ6Z0A025****

1 Fault Found:
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-00 - 
Readiness: 0 0 X X X 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 8E0-614-517.lbl
   Part No: 8E0 614 517 
   Component: ABS/ESP front       1726  
   Coding: 04255
   Shop #: WSC 06435  
   VCID: 656A280D98E57F8FA6-515A

1 Fault Found:
01826 - Sensor for Steering Angle (G85); Supply Voltage Terminal 30 
            35-00 -  - 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 8E0-820-043.lbl
   Part No: 8E0 820 043 C
   Component:   A4 Klimaautomat   0712  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 212EB0518849D7AB86-5178

7 Faults Found:
01810 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V159) 
            41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent
00975 - Heated Rear Window (Z1) 
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01172 - Temperature Sensor; Driver's Heated Seat (G59) 
            30-00 - Open or Short to Plus
01171 - Temperature Sensor; Passenger Side Heated Seat (G60) 
            30-00 - Open or Short to Plus
01206 - Signal for Duration of Ignition Off Time 
            27-00 - Implausible Signal
00474 - Control Module for Immobilizer 
            49-00 - No Communications
01794 - Control Module - Incorrect Chassis (VIN) Number 
            35-10 -  -  - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 8E0-959-655-84.lbl
   Part No: 8E0 959 655 
   Component: Airbag 8.4E         3001  
   Coding: 0010602
   Shop #: WSC 63351 000 00000
   VCID: 747D165884AEA5762E-5178

2 Faults Found:
01217 - Side Airbag Igniter; Driver Side (N199) 
            001 - Upper Limit Exceeded - MIL ON
01218 - Side Airbag Igniter; Passenger Side (N200) 
            001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent - MIL ON

-------------------------------------------------------------------------------
Address 16: Steering wheel        Labels: 8E0-953-549.lbl
   Part No: 8E0 953 549 F
   Component: Lenksбulenmodul     0308  
   Coding: 00012
   Shop #: WSC 63351  
   VCID: 363B8A92DCF051C43E-4B32

2 Faults Found:
00888 - Wiper Switch for Intermittent Operation (E22) 
            37-00 - Faulty
00474 - Control Module for Immobilizer 
            49-00 - No Communications

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 8E0-920-9xx-8E2.lbl
   Part No: 8E0 920 930 J
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D26  
   Coding: 00000
   Shop #: WSC 00186  
   VCID: 2E339AAABC08010CFE-5178

   Subsystem 1 - Part No: 38711
   Component: AUZ6Z0A0258481  
   38711     AUZ6Z0A0258481

1 Fault Found:
01128 - Immobilizer Pickup Coil (D2) 
            35-00 -  - 

-------------------------------------------------------------------------------
Address 37: Navigation        Labels: 4B0-035-192-RNSD-37.lbl
   Part No: 8E0 035 192 
   Component: RNS 4.1 H06    BNO 0017  
   VCID: 616E3011880957EB86-4B00

1 Fault Found:
00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52) 
            44-00 - Short Circuit


Това са абсолютно всички грешки от VCDS... Да спомена, че преди този проблем с имобилайзера нито една грешка нямаше и всичко си бачкаше повече от перфектно. И колата е А4 Б6 8Е не знам защо излиза B5 на диагностиката...

 

Редактирано от hytsk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започни с проверка на релетата които се намират отпред под еку-то,дали не са под вода.

И на менми е странно защо излиза за б5 на модула на мотора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв е начина за достъп до тези релета? Еку-то се маха и под него са релетата или няма нужда еку-то да се повдига? А за модула... не знам... С AWX съм

 

Редактирано от hytsk
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваляш пластмасовият капак на кутията екуто се вижда,държи се на една скоба,,откопчаваш я,повдигаш екуто и релетата са отдолу,трудната част е развиването на вътрешните винтове на капака,ако пластмасовата решетка е залепена към стъклото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...