sho07 Posted January 18, 2018 Report Share Posted January 18, 2018 Здравейте може би малко глупав въпрос но какво правят двете стрелки и бутона между тях на климатроника на А3? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeRRaNoiD Posted January 18, 2018 Report Share Posted January 18, 2018 Посоката от където да духа. Преден прозорец, централни, крака. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sho07 Posted January 18, 2018 Author Report Share Posted January 18, 2018 Благодаря а по default(когато не е натиснати нито едно) ми духа на предния прозорец и на крайните врътки към вратите нормално ли е ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfgar Posted January 18, 2018 Report Share Posted January 18, 2018 Слагаш го на AUTO и не го мислиш . То си знае къде да си духа Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeRRaNoiD Posted January 18, 2018 Report Share Posted January 18, 2018 Е ако почне да се запотява зверски не знае къде да духа и на ауто. Когато не светят стрелките, мисля че е в автоматичен режим. Ако е натиснато да е Стрелка на горе, духа стъклото и двете странични духали + двете дупки за шофьорското и пасажерското стъкло. Но да, като цяла си натискаш Auto, и автоматичната рециркулация и си караш. При автоматичен режим например както е сега, и духа топло, централните две или не духат или духат много много слабо. На топло духа оредимно стъкло и крака. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sho07 Posted January 19, 2018 Author Report Share Posted January 19, 2018 Благодаря за отговорите още един въпрос ... когато карам в трафика и съм пуснал и двете страни на 28 градуса да духа на 5-6 чертички от вентилатора , колата започва да си смъква температурата си на двигателя малко преди 90 градуса, ако няма трафик си ги държи 90 градуса, а на вън е -1, 0 градуса от какво може да е ? Сменен е антифриза, термостата и водната помпа. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfgar Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Еми така си го прави. Аз съм с бензинов мотор и дори пада на 75 някъде, ако съм го сложил на max. Link to comment Share on other sites More sharing options...
den4cho Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 При мен нищо не пада Link to comment Share on other sites More sharing options...
suggar Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Да попитам и аз... като разбутам двете температури после как да управлявам двете заедно с шофьорската врътка? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bsdnikolov Posted January 19, 2018 Report Share Posted January 19, 2018 Закържаш бутонът Auto за 3-4 секунди. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sho07 Posted January 19, 2018 Author Report Share Posted January 19, 2018 3 hours ago, Wolfgar said: Еми така си го прави. Аз съм с бензинов мотор и дори пада на 75 някъде, ако съм го сложил на max. Доста хора са така и си карат така и казват, че е нормално а всъщност нормално ли е ? Не смятам че двигателя трябва да си мени така температурата ? През топлите месеци или време не го прави само когато е студено не ми се мисли ако стане -10 -15 тя няма да загрява никога ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
den4cho Posted January 20, 2018 Report Share Posted January 20, 2018 Ами аз лично не мисля че е нормално за съвременен автомобил. Казвам го по скоро от опита ми с вече 3 различни модела ауди с 3 различни бензинови мотора стрелката винаги е била на 90. За дизела нямам наблюдения но ако е наред не би трябвало да мърда с повече от милиметър над или под 90 градуса в зависимост от условия и натоварване. Това е оптимален работен режим на двигателя. 75 градуса на бензинова кола... нещо не е наред. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfgar Posted January 20, 2018 Report Share Posted January 20, 2018 Ами наред е. Нямам каквито и да е проблеми с колата. Просто пада стрелката на малко над второто деление, когато седя на 1 място и съм надул парното. Ако го изключа, колата забива на 90 след около 30 секунди. Преди падаше в движение при 90-100 км/ч, но това беше от термостатите. Подмених тях и антифриза (водната помпа не е сменяна). Всичко след това се оправи. Все пак го има и факторът, че моторът събира едва 3.2 литра масло. Имам Поло 9N бензин и там никога не мърда стрелката, веднъж стигнала 90. Ладата също си държи градусите. В началото и аз се притеснявах за аудито, но явно си е нещо нормално Link to comment Share on other sites More sharing options...
audibluesky Posted January 24, 2018 Report Share Posted January 24, 2018 Какъв термостат сложи? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wolfgar Posted January 24, 2018 Report Share Posted January 24, 2018 Valeo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now