simoV49 Публикувано 2 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 2 Февруари 2019 Оправих се с кората. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nickgaidarov Публикувано 19 Февруари 2019 Доклад Share Публикувано 19 Февруари 2019 (Редактирано) On 22.01.2019 г. at 7:33 PM, SECURITY said: Не че нещо, ама има и 2мм О-пръстени, да знаеш. Досега канал за О-пръстен в ос не съм виждал, каналът се прави във външното легло на О-пръстена, не в оста. Действително когато диаметъра на оста е 6 мм (а не че 6 мм е вътрешният диаметър на О-пръстена, както е написал Николов) дебелината на О-пръстена може да е 2 мм. Тя обаче може да е и по-малка - например 1 мм, а може да е и по-голяма - например 2,5 мм, 3 мм и т.н. Така че въпросът не е О-пръстени с каква дебелина има, а коя е оптималната в конкретния случай. А в този случай това е 2,5 мм. Ако те интересува защо - на ЛС. Колкото до това, че досега канал за О-пръстен в ос не си виждал - няма лошо, просто малко О-пръстени си виждал. А това е едно от основните им приложения. Дори за размерите на тези канали (които се изчисляват на база основните характеристики на О-пръстените - размери, материал и твърдост) има много удобни не само таблици, но и програми. Аз ползвам и препоръчвам безплатното мобилно приложение "O-ring" на Trelleborg. Наистина друго основно приложение на О-пръстените е, когато каналът е в тялото (капака в случая). Поради спецификата на конкретния случай обаче канал за О-пръстен в капака на мястото на уплътняване няма как да бъде изработен, и като така единствената възможност остава този канал да се направи на оста. При интерес за повече информация - на ЛС. Редактирано 19 Февруари 2019 от nickgaidarov Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zdrash Публикувано 10 Април 2020 Доклад Share Публикувано 10 Април 2020 И моята задна чистачка блокира. Нямам скоба за вадене на рамена и не успях да сваля рамото. Напръсках оста обилно с WD 40 вечерта и на сутринта тръгна чистачката. Работи вече почти година. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никоо Публикувано 13 Април 2020 Доклад Share Публикувано 13 Април 2020 Колеги, някой знае ли къде мога да изпратя моторчето, на здадната чистачка на B6, за рециклиране,ремонт?Sent from my iPad using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aatanasov Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 Здравейте, Да не пускам нова тема искам да попитам. Не мога да извадя пластмасовото колело. Някакви съвети или идея ако може. По принцип лесно ли трябва да излиза? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Никоо Публикувано 28 Април 2020 Доклад Share Публикувано 28 Април 2020 Със скоби се вади.Sent from my iPhone using Tapatalk Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 1 Януари Доклад Share Публикувано 1 Януари Здравейте и за много години! Преди да опра до скоби/специални клещи - има ли някакъв спрей, който би разхлабил рамото от моторчето? Последният път, когато ползвахме клещи за вадене на въпросното рамо, сплескахме дюзата за пръскане, а моторчето при мен работи и не искам да го прецакам... Пръсках с обикновен wd40 и гайката се разви след няколко опита, но рамото ми е счупено и трудно намирам удобен захват, за да го напъна и него.... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jiko58 Публикувано 2 Януари Доклад Share Публикувано 2 Януари Аз отрязах пластмасата на рамото с лист от ножовка може и само от едната страна , металната част минава през дупката и след това два удъра с чука по металната част подложена на нещо твърдо и ново рамо. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kup0nq Публикувано 2 Януари Доклад Share Публикувано 2 Януари Благодаря, май отиват натам нещата. В YouTube видях как го режат с ъглошлайф 😁 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts