Jump to content

Теч на масло между главите на А6 4F 225 к.с.


mezan75

Recommended Posts

Колеги, създадох тази тема защото мисля че този проблем е рядкост, доста работа ми се отвори и накрая се оказа мн елементарно нещо. Ако имате такъв проблем, ще споделя как се реши, поне за моя случай. Разбира се всички ми казваха че е от масления охладител, но не беше. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям. Започна се когато забелязах че ремъка ми е омаслен и имаше лека миризма на изгоряло масло.  Малко след това ремъка се скъса и се наложи оглед и ремонт. Приятели ме съветваха какво ли не - Корпус на масления филтър, Семеринг на коляновия вал, Гарнитура на масления охладител и т.н. Понеже всичко беше омаслено и не можех да видя от къде идва теча, почнах подред. Не беше семеринг, нито О-пръстените на масления филтър.  След тежка битка успях да сваля масления охладител, смених му гарнитурата , събрах всичко и .... пак тече. Направо бях бесен. Седнах да мисля , какво може да е . И изведнъж , след като обмислих всичко тотално и огледах, реших да сваля  датчика за маслото, понеже под него бях изпуснал няколко медни дифтунги. Реших да го проверя, тъй като в гнездото на буксата имаше масло. Надух го с малко въздух и  ОПА - изби малко масло и ми стана ясна картината. Купих нов за 10 лв. и готово.  

Но  много труд и време ми отне, а и не бях пипал нищо по двигателя там.  За да е по лесен монтажа, се прави малка преправка на конзолата на егр- а. Видях го от един руски сайт в youtube.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

www.youtube.com/watch?v=LzjMQ6N5Dvo. На клипа е показано как се преправя конзолата за да е по лесен монтажа или ако се налага да се сваля за почистване или друго.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Същия проблем + антифриз и малко акита от мишки. И нищо да не тече за 15 години там кой знае какво се събира и после го дишаме в купето.

 

Нещо което може да се развали от вода между двете глави има ли? Мисля утре да излея 1 литър обезмаслител и да набутам водоструйката пък после благодарение на колегата ще гледам от къде тече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има, охладителя има три гарнитури които струват майка си и татко си, предвид, че са като гумени о-пръстени, има и една голяма ламаринена в основата - тя е евтина и ремонтен комплект за кутията на масления филтър - всичко ми и излиза към 160 лева с отстъпката от Ауто+. Скапана работа е, защото както се сещате през охладителя минава и масло и антифриз.

Редактирано от mili 75
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сваля се ГНП, само се разкача от маркучите за горивото и долу се крепи на 3 болта, шестограм 6. Аз не съм сменял гарнитурите на масления охладител както и голямата метална отдолу. При мен се виждаше че теча не е от тях и само ги намазах тънко с черен силикон Reinz,  и  сглобяване. Смених само О- Пръстените на кожуха на масления филтър че бяха се спекли и се скъсаха.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как може да свалиш толкова неща и да не смениш всички гарнитури  и о-пръстени наоколо. Утре като текне пак висчкия труд наново. За хората, които ще се занимават с този проблем, мога да кажа само, преди да започнат да разглобяват да си купят голямата метална гарнитура в основата на V-то, три о-пръстена под масления охладител, ремонтен комплект за кутията на филтъра и три о-пръстена за местата, в които влиза егр-охладителя в блока - това е нужно, за да стане ремонта както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 months later...
  • 4 months later...

Здравейте Колеги. Карам Ауди а4 б7 3.0тди. Имам следния  проблем, капе ми масло от двете страни на двигателя,ходих на майстор и ми каза че  капе от гарнитурите на главите. Възможно ли е. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е от капачките на дюзите,може да ги намажеш с червен силикон гарнитурките и семерингите покрай дюзите,или да си купиш нови капачки около 25 лева беше бройката оригинални,но ще ти трябват 6 броя,ако искаш да ги смениш всичките,аз така направих,закупих си нови,и става перфектно.Капе си точно оттам ,да така е.Ако ще слагаш нови,трябва да извадиш и дюзите,ако ще ползваш старите-мисля,че може да се завъртят настрани капачките,мажеш с червен силикон и си готов.Успех.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви колеги за бързия отговор. Колата  бе три дни при майстора и я прегледа(така мисля). Ще я закарам на друг майстор да смени капачките. Много ли разглабане трябва за да се сменят капачките. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свалят се маркучетата на дюзите,тръбичките,кабелите ми,и на всяка капачка по 4 болта,мисля че бяха с глава 10,завъртат се капачките на 90 градуса,развиват се още по 2 гайки мисля че бяха на всяка дюза,и дюзата излиза с капачката,сменяш капачката и обратно.Може би към 2 часа да е цялата работа,може и 1 да е,нещо такова беше.От към шофьорската страна по-нямаш достъп до дюзите,там отива повечето време.Ще е хубаво ако го правиш това,да смениш и дехтунгите на дюзите,май към 6 лева едната,може и само да ги отгреете с бензинова лампа,пак става ако са в добро състояние дехтунгите,стават меки след отгряването-нагрявате ги до червено и веднага ги потапяш в вода и стават супер мекички,идеално си пасват после на мястото.Успех.

Редактирано от koceg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да ги смениш тези капачки се свалят дюзите и работата  въобще не е малко и не е лесна. Има и доста рискове от падане на дихтунгата в мотора или двете гайки, които държат дюзата. Така че ако дюзите са ти ок, аз бих ти препоръчал да отвиеш само капачките, които  са със шестограм 5 ако се не лъжа на студен мотор, да ги надигнеш и завъртиш леко и да сложиш малко черен силикон.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И мен ме е яд, че не смених поне най-задното ляво капаче. оттам ми пуска доста. Даже съм го купил, но не ми се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 years later...

Здравейте колеги казам а6 3.0 233 кс имам теч в v-то на масло някои мобе ли да ми кажи какви опрастени и какви гарнитури ми трябват благодаря

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам същия проблем като вашия.

Смених всички уплътнения на масления корпус за филтъра измих изчистих мотора и след 1 седмица всичко беше олято отново.

Уплътненията на маследния филтър бяха като пластмаса но тече явно не е  бил от там.

Някой може ли да обясни къде се намира този датчик за маслото и как става смяната му. 

Предполагам не е датчика който е на картера за нивото на маслото понеже теча е между главите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...