Jump to content

Двете десни врати не се отварят отвън при отключване- Плевен


SoulPeace

Recommended Posts

Аз само да се включа в темата -вчера изгледах видеото за ремонта и реших да ... купя нова брава без марка !

£45 струва от Ибей.

Като, че си ми се струваше невероятно да го направя аз особенно с поялника !

Има ли нещо различно за което да внимавам при свалянето на кората ?

Вече почти 7 месеца съм със Б8 ама не съм пипвал нищо освен скоростния лост [emoji56][emoji28]

Sent from my iPhone using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.От скоро съм горд собсвеник на Б8 авант куатро и имах проблем със задната лява врата.Понеже се занимавам с автомобилна сигурност и аудио от доста време реших да се опитам да я поправя.Изгледах в интернет няколко видеота за да придобия представа за устроиството на машинката и се хвърлих в боя.Ако няма механични повреди ремонта е абсолютно възможен. Всичко се разглобява проблема беше лош контакт между ел.моторчетата и пиновете които стърчат от корпуса на машинката и зацапани колектори на ел.моторчетата.При разглобяването трябва да се внимава защото има пласмасови приводчета между електрическата и механичната част щракнати много здраво.За съжаление нямах време да направя снимки. За ремонта се изисква техническа грамотност ако си нямате понятие купете си нова или закарайте колата да ви я поправят.Надявам се да съм бил полезен ако имате бъпроси стреляйте :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Аз съм с такъв дразнещ проблем на шофьорската врата. Дали е по сложно там(все отлагам по тая причина)

Някой справил се сам с това от С.Загора (за консултация)?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Във Велико Търново и околността дали има някой, който го е правил този ремонт. Задна лява и дясна предна ми го правят на произволен принцип. С тази забележка взех колата и се каня тия дни да свалям корите, но машинките леко ме притесняват - най-вече да не ги сглобя грешно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!Не е толкова ,,страшно" разглобяването ,ако можеш снимай за себе си поне кое как е. Жилата няма как да се объркат!Внимавай как разглобяваш и кое от къде е!Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Оказа се доста лесно обаче явно не съм почистил достатъчно добре нагара и проблема отново присъства. Искам не искам пак ще разглобявам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On 30.04.2018 г. at 9:41 PM, Милчев said:

Здравей!Не е толкова ,,страшно" разглобяването ,ако можеш снимай за себе си поне кое как е. Жилата няма как да се объркат!Внимавай как разглобяваш и кое от къде е!Успех!

Здравей колега, къде и за колко ти оправиха проблема с вратите. Аз го имам същия проблем с три от вратите и съм от Стара Загора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Ще ъпна малко темата. След като разглобите и почиститите моторчетата ги закачете на токоизправител за по 1 мин във всяка посока (разменяте полюсите, за да смените посоката), за да могат четките да се изгладят по формата на контактите. Вече 5 месеца проблем не съм имал с вратите. За колеги от Търново предлагам помощ срещу бира и мезе [emoji3]

Sent from my LG-H961N using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо сложно не е ваденето на бравата, трябва да знаеш къде се разглобяват електрическата с механичната част. Правих и четирите си брави, шофьорската не ме затрудни по-вече от другите в свалянето и разглобяването.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ключалката (патрона) е разликата, който допълнително се сваля!Няма нещо за което да внимаваш, просто трябва да го сложиш после с лостчето.Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я правил нея. Иначе механичната от ел частта се отделя лесно. Имаш 3-4 болтчета, които се отвиват. Двете части остават свързани само от повдигащите лостчета, които са пластмасови и трябва да се внимава. Най-добре да се свали, отиваш вкъщи на топло, че от студа може да се счупи някое. Избутваш ги леко с малка отвертка, за да излязат от щипките и си готов. Ел частта е затворена с 10на болтчета и 1 от тях е скрито под металната механична част, за това се вади тя. Освен това самата кутийка е залепена със силиконово упшътнение. Аз я разрязах с макетен нож, за да не се съдере. Отвориш ли ще видиш чернилката излязла от моторчето - по-голямото. То се отваря малко трудно, като внимаваш да не му счупиш ламаринките от 2те страни, които са сплескани за да го държат. Тях ги обърнах с шило, а после ги сплесках обратно с отвертка и гумен чук. Работи внимателно с четките, защото са финни и се кривят при повече натиск. Аз минах всички контактни компоненти с много финна шкурка. На края след затваряне на моторчето задължително 1 мин да върти на токоизправител или директно на акомулатора, или може пак да не тръгне. Моторчето не прави повече от 1 оборот в механизма, за това трябва малко да се разработи и четките да се изтрият и улегнат. Сглобява се по същия ред, по който е разглобена като се внимава позицията на лостчетата да е същата, зъбните колелета в механичната част да са на нач. позиция. Не е сложно само е пипкаво, за по 20-30 мин се правят, след като минеш първата, схванеш как се откачат жилата и уцелиш единствената посока да извадиш ключалката от дупката без да си откачаш цялата рамка на стъклото. В нета има видеа, където вадят цялата рамка с механизма на стъкло и т.н., това не го правете, после няма да успеете да си я настроите добре и ще шуми при висока скорост. Ако ми се прецака някоя врата отново ще запиша видео на интервенцията.

Sent from my LG-H961N using Tapatalk

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

 

Имам същия проблем описан в темата.

 

Задна дясна врата при отключване от централното не се отваря. Ако я отворя от вътре си функционира нормално. Вратата не е ползвана и проблема се появи общо взето когато застудя. Надявам се проблема да е от това.

Може ли да ме ориентирате какви пари ще излезне да я закарам някъде да махнат кората и да погледнат за какво става въпрос. До колкото разбрах от темата може да мине и само с почистване без смяна на части.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега зависи от сервиза. Ако е официален на Ауди или VW ще искат да ти сменят ключалката с нова, която е 100 и нещо лв. Ако намериш сервиз, където им се занимава да я човъркат ще платиш само за труда, може би 30 40 лв, но някой ще ти откажат или ще ти кажат да идеш да търсиш 2ра ръка. След 2010та нямат този дефект/проблем. Тези ключалки се влагат и при шкода, сеат и vw, и се намират лесно, но гледай да е след 2010г. Ако искаш да минеш без пари можеш и сам. Не е трудно. Ето как се сваля кората:

Sent from my LG-H961N using Tapatalk

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Така, и аз търся в София майстор, който може да ми сваля кората на задна лява врата и подмени въпросната брава. или ремонтира, ако прецени ? Има ли колеги, към които може да ме насочите, може и на лично съобщение.  Ще споделя в темата за колегите от столицата къде може да получат тази помощ, ако намеря от друго място майстор, но ми се иска да е някой изпитан колега от форума с опит в  разглабянето на тези детаили. Поздрави ! :unsure: :zustimm:

Редактирано от James
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 21/01/2018 at 19:55, SoulPeace написа:

Ясно. Въпроса е да намеря човек в Плевен който да се навие да ги оправи. Ако някой може да ме насочи, ще съм благодарен.

За Плевен само Добри,поразпитай ето и тел.00 359 88 8556507 не знам дали е още валиден,иначе до сега дано си се справил!

Редактирано от lubolalev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги някой може ли да каже кой е ОЕМ номера на бравата на пасажерската врата? 

Има на добри цени в ибей, но е не е ясно какво имат предвид под лява и дясна. Имам педвид, че при десен волан, лява е пасажирската, а при нормално ляв волан тя се явява дясна. 

 

И втори въпрос този инструмент от клипа по-горе за изваждане на лайсните на вратите как се нарича?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Винаги лявото си е ляво и дясното дясно, гледано по посока на движението. Няма значение дали колата е с лява, или дясна дирекция.

Може да има объркване, ако се ползва като определение "шофьорска" и "пасажерска" врата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

При мен проблъмът се задълбочи и вече не се отварят двете задни врати, а при по дълъг престой не се отваря и шофьорската врата. Може ли да споделитие мнение. Говорех с мой познат и ми каза, че щом алармата работи едва ли са се опитвали да пипат колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...