Jump to content

A5 3.0TDI какви обороти трябва да държи?


audiem

Recommended Posts

Здравейте!

Прави ми впечатление, че понякога колата, държи различни обороти на празен ход. Обикновено и при студен и при загрял двигател оборотите са ми към 900 - 1 на снимката ,тоест идея преди дебелата линия 1 на оборотомера, но понякога са с едно деление по-ниски 2 на картинката (някъде на 3-то от четирите деления между 0 и 1) На повечето клипчета, които съм гледал оборотите са именно на тази втората по-ниска позиция

Какви са нормалните обороти ? и от какво може да е тази рядка разлика?

Сменил съм всички филтри в колата. 

IMG_04971.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сканиране за грешки, такива, не бяха намерени. Това което ми направи впечатление преди малко излизах с колата. След като запалих оборотите бяха 600-650 и след 30-40 секунди се покачиха до 900

Утре, ще покарам на 4-та с 2000, 2500 оборота, за да се опитам да почистя дпф-а и да видя дали ще има разлика. Единственото замерване на дпф-а, което открих във ВАГ и това на снимката. Не зная показателите в норма ли са или не

IMG_0502.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето на кратко до къде стигнах. Както congo каза, карането на обороти, не доведе до никъде. Във VCDS успях да открия опция за регенериране на ДПФ-а, но не успях да стартирам сесията успешно. Натисках педали, спирачки, газ по инструкциите, но така и не започна регенерация. В крайна сметка успях да видя някои замервания и ги прилагам тук със снимка, за да ги обсъдим. На прибиране от гаража се замислих над нещата и изключих всички подгреви и парното и след няколко секунди, колата се успа на 600 оборота.

Та възможно ли е при липса на грешки всичко да си е ок, а този товар да е нормален при включени консуматори като парно, подгрев и т.н.?

Въпреки, че тези близо 53гр. в показателите са притеснителни май.

 

IMG_0504.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 14 часа, congo написа:

М дам.

Има още два три показателя които да видиш

Time since last regeneration

Distance since last regeneration

Oil ash level

От софия ли си ?

Качвам снимка с допълнителните показатели. Само, не можах да намеря Time since last regeneration Сега вече при изгасено парно и фарове оборотите са в норма. Не зная дали е нормално като има консумация от парното и фаровете, оборотите да се покачват. Мисля че е съвсем нормално, но ще кажете. Видях опция за коригиране на оборотите във VCDS, но не мисля, че е редно да се ръчкам там.

IMG_0510.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, oil ash 0.00l, distance since last regeneration - 97k km?

Странни показания дава...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

Темата е стара  ,  но да попитам колегата оправи ли си колата :)...   Ако ти е слаб акумулатора вдига оборотите така с  цел  да генерира повече енергия . 0  dp     според мен или нямаш или и двете тръбички за диференциално налягане са на атмосфера... Няма как при работещ филтър да има 0 dp.  97k за регенерация са ужасно много километри .. говорим за пасивна такава.. моята най много съм я виждал на 1600км. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 years later...
  • 4 months later...

Просто са спрели ДПФ-а без да се забранят термо сензорите и показват температура. На празен ход на загряло на неутрална е 820 оборота CCWA.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...