audiem Публикувано 22 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 Здравейте! Прави ми впечатление, че понякога колата, държи различни обороти на празен ход. Обикновено и при студен и при загрял двигател оборотите са ми към 900 - 1 на снимката ,тоест идея преди дебелата линия 1 на оборотомера, но понякога са с едно деление по-ниски 2 на картинката (някъде на 3-то от четирите деления между 0 и 1) На повечето клипчета, които съм гледал оборотите са именно на тази втората по-ниска позиция Какви са нормалните обороти ? и от какво може да е тази рядка разлика? Сменил съм всички филтри в колата. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiem Публикувано 22 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 22 Януари 2018 След сканиране за грешки, такива, не бяха намерени. Това което ми направи впечатление преди малко излизах с колата. След като запалих оборотите бяха 600-650 и след 30-40 секунди се покачиха до 900 Утре, ще покарам на 4-та с 2000, 2500 оборота, за да се опитам да почистя дпф-а и да видя дали ще има разлика. Единственото замерване на дпф-а, което открих във ВАГ и това на снимката. Не зная показателите в норма ли са или не Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiem Публикувано 23 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 Ето на кратко до къде стигнах. Както congo каза, карането на обороти, не доведе до никъде. Във VCDS успях да открия опция за регенериране на ДПФ-а, но не успях да стартирам сесията успешно. Натисках педали, спирачки, газ по инструкциите, но така и не започна регенерация. В крайна сметка успях да видя някои замервания и ги прилагам тук със снимка, за да ги обсъдим. На прибиране от гаража се замислих над нещата и изключих всички подгреви и парното и след няколко секунди, колата се успа на 600 оборота. Та възможно ли е при липса на грешки всичко да си е ок, а този товар да е нормален при включени консуматори като парно, подгрев и т.н.? Въпреки, че тези близо 53гр. в показателите са притеснителни май. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiem Публикувано 23 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 23 Януари 2018 От София съм. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiem Публикувано 24 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Преди 14 часа, congo написа: М дам. Има още два три показателя които да видиш Time since last regeneration Distance since last regeneration Oil ash level От софия ли си ? Качвам снимка с допълнителните показатели. Само, не можах да намеря Time since last regeneration Сега вече при изгасено парно и фарове оборотите са в норма. Не зная дали е нормално като има консумация от парното и фаровете, оборотите да се покачват. Мисля че е съвсем нормално, но ще кажете. Видях опция за коригиране на оборотите във VCDS, но не мисля, че е редно да се ръчкам там. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
trackersoft Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Хм, oil ash 0.00l, distance since last regeneration - 97k km? Странни показания дава... Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo.petkov Публикувано 8 Април 2018 Доклад Share Публикувано 8 Април 2018 Темата е стара , но да попитам колегата оправи ли си колата :)... Ако ти е слаб акумулатора вдига оборотите така с цел да генерира повече енергия . 0 dp според мен или нямаш или и двете тръбички за диференциално налягане са на атмосфера... Няма как при работещ филтър да има 0 dp. 97k за регенерация са ужасно много километри .. говорим за пасивна такава.. моята най много съм я виждал на 1600км. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kazako Публикувано 29 Март 2022 Доклад Share Публикувано 29 Март 2022 Здравей колега и аз имам същия проблем на А4 Б8 3.0тди автомат има ли някакво развитие по темата при теб? Благодаря! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kpematop Публикувано 12 Август 2022 Доклад Share Публикувано 12 Август 2022 Просто са спрели ДПФ-а без да се забранят термо сензорите и показват температура. На празен ход на загряло на неутрална е 820 оборота CCWA. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване