Jump to content

Лампа за подгрев на свещи не свети.


pacco1989

Recommended Posts

Привет колеги,

 

Карам Ауди А6 C5 2003, 2.5tdi, AKE 180hp.

От както съм закупил колата имам следния проблем с лампата за подгрев на свещите, който не намерих никъде в темите. Лампата не свети никога /не знам каква е вероятността диода да е изгорял/. Проблеми около паленето имам само в студено време при около -10 и надолу. Колата пали след няколко завъртания и по начало се чува и тресе все едно работи на по- малко цилиндри и отзад изпушва много. След около 10-15 секунди започва нормален ритъм на работа и всичко е наред. Подозирам, че имам изгорели свещи, които ще проверя и сменя, но може ли за това да не свети лампата. Трудното палене се случва само ако колата е не е карана по- дълъг период от време в студа /една вечер да речем/.

В този случай без лампа изчаквм звука от релето и нормализирането на волтажа и тогава паля. Колкото времетраенето, в което релето прецъква и волтажа се нормализира съм го засичал при други А6ци и е почти идентично.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Независимо дали ти е изгоряла една, повече или всички свещи, лампата на таблото ти трябва да свети. При топъл старт мисля че само за секунда светва и веднага изгасва. Можеш да провериш изправността на тази лампа с диагностичен кабел чрез output test на модула на таблото - 17-Instrument cluster. Много често "апашите" залепват изолирбанд от вътрешната страна на таблото за да прикрият някой проблем на автомобила.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за instrument cluster е полезно инфо ще тествам. Иначе се съмнявам да е прикривал нещо там продавачът, но е възможно и да си прав. Благодаря за отговора.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Преди 5 часа, katsi86 написа:

 Много често "апашите" залепват изолирбанд от вътрешната страна на таблото за да прикрият някой проблем на автомобила.

 

Може и да не е изолирбанд :hilezh:

 

8896990k.jpg

8896991x.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега провери ли какъв е проблема?

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да съжалявам ама се бях залисал в търсене на компютър за автоматика и се отплеснах.

Някой апаш по незнайна причина беше ползвал метода на изолирбанда :D 

Както и да е сега съм мигащ, защото и без лампа усещам, че свещите са заминали и ще ги сменям. В момента си светва заподгрев, загасва палиш и почва да мига след 15тина сек.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не ми харесва и аз знам че не записва грешки на VCDS от свещи, но все си мислех, че може да свети лампата при изгоряла/и свещ/и. В интерес на истината никаква грешка обвързана с това не е записана. Някакви идеи при това положение. Разбира се така или иначе има изгорели свещи и като ги прегледам и сменя ще мога да ъпдейтна по темата дали има връзка с мигането.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата може да мига по много причини. Провери си дебитомера, както и за грешки в ABS. Най-лошото е заради помпата :unsure:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пепел ти на устата за помпата :D (всъщност тя не мре ли от веднъж без признаци преди това). В ABS отдела грешки може да е записала преди да сменя компа на скоростите, защото окъсяваше някъде и даваше две грешки, които сега като почистя няма да ги има. При дебитомера също не съм имал грешни кодове.
Кодовете, които ми набива са 01441 Low Fuel Level Sensor и 00522 Engine Coolant Temperature Sensor. Може ли да е от температурния сензор?

 

Редактирано от pacco1989
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лампата мига заради първата грешка. Сензор g210 казва че кошницата в резервоара е празна. Или сензорът е проблемът или някой е ровил в резервоара и е заобиколил кошницата

Редактирано от miro_audi80
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както Миро е казал лампата свети заради сензора за нивото в кошницата. Тоя сензор си е едно Ц/К ключе с поплавък. Ама компа знае кога е празна и кога да пуска помпата да я пълни информацията за това му се дава от тоя сензор. Сваляне на кошницата в резервара и проба на сензора и окабеляването му. За паленето сигурно има вина температурния сензор, щото от него компа(едц) взима информация колко е загрял мотора за да знае колко да подгрява и колко гориво и аванс да пусне при палене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...