pacco1989 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Привет колеги, Карам Ауди А6 C5 2003, 2.5tdi, AKE 180hp. От както съм закупил колата имам следния проблем с лампата за подгрев на свещите, който не намерих никъде в темите. Лампата не свети никога /не знам каква е вероятността диода да е изгорял/. Проблеми около паленето имам само в студено време при около -10 и надолу. Колата пали след няколко завъртания и по начало се чува и тресе все едно работи на по- малко цилиндри и отзад изпушва много. След около 10-15 секунди започва нормален ритъм на работа и всичко е наред. Подозирам, че имам изгорели свещи, които ще проверя и сменя, но може ли за това да не свети лампата. Трудното палене се случва само ако колата е не е карана по- дълъг период от време в студа /една вечер да речем/. В този случай без лампа изчаквм звука от релето и нормализирането на волтажа и тогава паля. Колкото времетраенето, в което релето прецъква и волтажа се нормализира съм го засичал при други А6ци и е почти идентично. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Независимо дали ти е изгоряла една, повече или всички свещи, лампата на таблото ти трябва да свети. При топъл старт мисля че само за секунда светва и веднага изгасва. Можеш да провериш изправността на тази лампа с диагностичен кабел чрез output test на модула на таблото - 17-Instrument cluster. Много често "апашите" залепват изолирбанд от вътрешната страна на таблото за да прикрият някой проблем на автомобила. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacco1989 Публикувано 24 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Това за instrument cluster е полезно инфо ще тествам. Иначе се съмнявам да е прикривал нещо там продавачът, но е възможно и да си прав. Благодаря за отговора. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ogip Публикувано 24 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 24 Януари 2018 Преди 5 часа, katsi86 написа: Много често "апашите" залепват изолирбанд от вътрешната страна на таблото за да прикрият някой проблем на автомобила. Може и да не е изолирбанд Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 26 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 26 Януари 2018 На 24.01.2018 г. at 22:21, ogip написа: Може и да не е изолирбанд Приемам забележката! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacco1989 Публикувано 28 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 28 Януари 2018 Ще се сваля таблото, за да видя изгорял диод или лепенка. С instrument cluster-a всичко светна освен подгрева. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
katsi86 Публикувано 31 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 31 Януари 2018 (Редактирано) Колега провери ли какъв е проблема? Редактирано 1 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacco1989 Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Да съжалявам ама се бях залисал в търсене на компютър за автоматика и се отплеснах. Някой апаш по незнайна причина беше ползвал метода на изолирбанда Както и да е сега съм мигащ, защото и без лампа усещам, че свещите са заминали и ще ги сменям. В момента си светва заподгрев, загасва палиш и почва да мига след 15тина сек. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KCV Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 А VCDS какво казва като записани грешки? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 По принцип душегуба няма проверка за изгорели подгревни свещи. Лампата мига заради друг проблем. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacco1989 Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) Това не ми харесва и аз знам че не записва грешки на VCDS от свещи, но все си мислех, че може да свети лампата при изгоряла/и свещ/и. В интерес на истината никаква грешка обвързана с това не е записана. Някакви идеи при това положение. Разбира се така или иначе има изгорели свещи и като ги прегледам и сменя ще мога да ъпдейтна по темата дали има връзка с мигането. Редактирано 2 Февруари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Лампата може да мига по много причини. Провери си дебитомера, както и за грешки в ABS. Най-лошото е заради помпата Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacco1989 Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) Пепел ти на устата за помпата (всъщност тя не мре ли от веднъж без признаци преди това). В ABS отдела грешки може да е записала преди да сменя компа на скоростите, защото окъсяваше някъде и даваше две грешки, които сега като почистя няма да ги има. При дебитомера също не съм имал грешни кодове. Кодовете, които ми набива са 01441 Low Fuel Level Sensor и 00522 Engine Coolant Temperature Sensor. Може ли да е от температурния сензор? Редактирано 1 Февруари 2018 от pacco1989 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 По-скоро е заради втората, тия с 005ХХ май са опасните (там е и помпата по спомен). Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miro_audi80 Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 (Редактирано) Лампата мига заради първата грешка. Сензор g210 казва че кошницата в резервоара е празна. Или сензорът е проблемът или някой е ровил в резервоара и е заобиколил кошницата Редактирано 1 Февруари 2018 от miro_audi80 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
loshdancho Публикувано 1 Февруари 2018 Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Както Миро е казал лампата свети заради сензора за нивото в кошницата. Тоя сензор си е едно Ц/К ключе с поплавък. Ама компа знае кога е празна и кога да пуска помпата да я пълни информацията за това му се дава от тоя сензор. Сваляне на кошницата в резервара и проба на сензора и окабеляването му. За паленето сигурно има вина температурния сензор, щото от него компа(едц) взима информация колко е загрял мотора за да знае колко да подгрява и колко гориво и аванс да пусне при палене. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pacco1989 Публикувано 1 Февруари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 1 Февруари 2018 Благодаря момчета. Ще проверя нещата както ги казахте и нато има резултат ще пиша. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване