Jump to content

Проблем с дисплеия на управление за климатроник


iliqn_93

Recommended Posts

Добър Вечер на всички, от заглавието се подразбира какво не работи правилно.
Изчетох тоста теми в форума, но не откривам лек за моят проблем.
А тои се изявява в това че копчетата на управлението на климатроника светят при габарит и се управляват от димера, Но
като дам на контакт подсветката на дисплея светне за 1 сек и огасне .
Свалих управлението и съм презапоил всички конектори + конекторите на лентовият кабел и от страната на платката 
и от страната на дисплея, резултат нулев.
След това гледах схемата от Аутодата за моята си кола "Ауди А3 8Л; 1997г; 1.8Т; АГУ мотор ... 
Проверени са всички бушони, няма изгоряли.
Гледах схемата и подсвеката отива на конектор "А", от 4-те конектора като извада конектор "А" и дисплеят започва да свети силно но копчетата ги няма
Затова измерих пин 1 от букса А към МАСА и имах 10 волта и малко. След това пробвах да извада даденият кабел и започна да мигат и копчетата и дисплеят и даденият кабел си го върнах на мястото.
След това На 5-ти пин пак на букса "А", ми е подсветката която идва от димера извадих кабелчето и воала дисплея свети и не мига но пък копчетата не светът.
И се чудя защо има конфликт между тях.... Меря 5-ти пин с маса дава около 3.4 ком. 
Меря 5-ти пин с + 12 волта след контакт и каквоо.... 10 волта и малко..... и измерените стойности са мерени без да се вкл габарит за да няма ток по кабелите на подсветката.
Накрая направих, така меря Маса спрямо подсветката на радиото без да съм вкл габарит малко над 2 волта, пусна ли габарит падат на 0 волта.
След това меря маса спрямо подсветката на климатроника и имам 0 волта, като пусна габарит и скача на тези 2 волта и малко ????

Нещо и аз не мога да си го обясна защо така става, но дано вие сте ме разбрали.
Да нямам късо към маса и тази подсветка само с километража ли е свързана ?
Защото по схема е така но дефакто може да е и с радио, бутон за размразяване на задното стъкло.

https://ibb.co/hhXXWw

https://ibb.co/ntaKBw

 

S3 - headlamp switch 

X96 - Fascia lamps illumination connector 

X1 - Data Link Connector (DLC)

 

Редактирано от iliqn_93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес започнах да оглеждам и да меря. И останових че като махна синята букса на километража и управлението грейна , гледам схемата на букса B 20-ти пин е за подсветката махнах го но пък изгубих цялата подсветка на колата, но управлението си работи ? Тръгва от километража от букса B 14-ти пин минава през ключа за фаровете и се връжа в букса B 20-ти пин.... ? 

Но по скоро има нещо друго защото това го прави когато дам на контакт, мигне за 1,2 сек и огасне ..

А за контактният ключ тръгва от него, минава през бушон номер 37 - 10 ампера и отива на  букса B 30-ти пин на километража?

Според вас дали имам късо между ключа за фаровете и букса B 20-ти пин на километража?

Или между контактният ключ и букса B 20-ти пин на километража?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да допълня че пробвах със старият километраж и при него мигне за момент и спре да свети? Пробвах и с друго управление със същият номер,  и пак на камък ударих. Утре съм почивка и ще я бишкам пак да меря и да търся проблема,  не съм проверил ключа за светлините,  димера на подсветката и не ми работи копчето за заключване което се намира от вътрешната част на шофиорската врата.... Някви предложения?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май си пиша само аз, никои ли не е имал такъв проблем или поне подобен.... Преди малко пробвах с друг димер от А6 пак си е така,  даже свалих и ключа за светлините пак на КАМЪК!!!!!! остана само ключа за заключване на шофиорската врата не знам и аз вече направо ме разби тва нещо.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, явно само ти пишеш. Преди години Иван Баев имаше подобен проблем (или май направо си беше същия). Намери темата му и ако проблемът и при теб е 1:1 ще ти кажа как му помогнах да го оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще срежа кабелът на 20-ти пин на синята букса и ще премеря за късо към маса...  Но колега,  забелязах че вътрешното копче за заключване на габарит не свети,  а на контакт свети и не иска да заключва и отключва... Но на него паралелно съм свързал алармата,  но пък тя си работи.

Редактирано от iliqn_93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нямам късо към маса, нито към километража нито към Ел.инсталацията на колата.  А като меря волтаж на 20-ти пин на километража към маса 1.28 волта и като започна да регулирам с димера пада до 0,78 волта значи всичко си е ок...  Качих колата на диагностика на канал 08 - Auto HVAC показа всички сензори, и датчици short to plus изтрих грешките остана само един 

01296 - Sensor for Vent Temperature ; Center (G191) 

30-30 - Open or  Short to Plus...  

А като влезна в Measures Blocks на 07 канал Central Outlets показва -53.0C. 

Ако подам 12 волта след контакт към срезаният кабел на километража 20-ти пин НО към Ел.инсталацията на колата не към километража пак дисплей не иска да свети махна ли 12 волта свети, но като съм срезал кабела нямам подсветка в цялата кола.. 

 

Редактирано от iliqn_93
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои нещо да предложи, не е от управлението на климатроника.  Пробвах с друг,  пак е така.  ще премеря на кабела на 20 пин на километража на синята букса към Ел.инсталацията за късо към към +12 волта след контакт.

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и колежки май открих ключа от бараката..... за мен лично проблема не е в управлението на климатроника и ми дойде идеята за софтуерното кодиране на модула. Затова качих колата с  VAG-COM 17.1.3 и на HVAC беше с кодиран с код: 04142 а намерих един стар лог файл на лаптопа и какво да видя на него кода беше различен код: 03140 . Това е за модул с номер 8L0 820 043 B а на името на компонента беше нещо А4 KLIMAVOLLAU..... и накрая завършва на D73.Записах си и двата кода и го прекодирах и за сега няма проблеми.... работи , но аз ли си втълпявам или така прави като запаля и постепенно си качва яркостта, до тук е ок но после като карам примерно с ниски обороти свети по слабо като ускоря и свети по силно ???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...