tonko2.0T Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Разликите са,че 90/110 коня са с роторна помпа,а 101/131 са помпа дюза. Ако се търси А3/8L/ с автоматична кутия-5 степенния типтроник е за предпочитане.Монтира се на фейслифта. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Не всички фейсове са с 5 степенна. И защо е за предпочитане. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Вярно е,че не всички фейсове са с 5 степенна автоматична.Само помпа дюза моторите. Казах за предпочитане,защото стария 4 ст.автомат убива от динамиката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiF@n Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Моя съвет е варианта 1.8т да се размени с 1.8 без турбо.Все пак колежката е млад шофьор,а 1.8 с или без турбо е доказал се здрав мотор,лесен за газифициране. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
robobug Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 За градско каране 1.6 е един приятен мотор. 1.8 е сравнително сложен, без да дава голямо предимство - със сигурност е с по-здрава скоростна кутия. 1.8т на тия години няма смисъл, освен ако не се има нещо конкретно предвид. Дизелите са здрави, но на много километри и много шумни в купе с напречен мотор. Има ли наистина фейсови А3-ки без климатик? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiloverka Публикувано 29 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Преди 10 часа, robobug написа: Аз споделям виждането, че градският автомобил трябва да е автомат. За съжаление производителите не слагат хубави автомати на малки градски автомобили. Много време търсих А3 1.8Т с автомат. Този конкретно може да те откаже от шофирането, а 5-степенния типтроник е истинска рядкост и на друга цена. Колата от първата обява изглежда много добре. Салонът трябва да е много удобен. Благодаря ти, наистина се насочвам към нея, и да, има климатик и изглежда удобна. В момента я карат с транзитни номера, сложени са чисто нови гуми и след един преглед преди покупката вероятно ще се престраша да я купя. Преди 4 часа, simoV49 написа: 1.8T може спокойно да си се кара без да се надува на 1000 нютона и да се слагат правозъби скорости и Халдекс контролери. Познавам няколко момичета, които си го карат градско и не коват бутала и биели. Към авторката: Ако искаш да си по-спокойна си вземи quattro, но имай предвид, че трябва да се обслужва Халдекса (Масло и филтър = 150 лева) и са по-скъпи от тези на предно, но това вече си е твое решение. Благодаря ти за съвета Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Audi_FeN_1 Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 В обявата никъде не пише че има климатик, нито пък на таблото не виждам поне бутонче със снежинка. Най-обикновено парно си е това. https://www.mobile.bg/11515057287357393 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiloverka Публикувано 29 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) Накара ме да се замисля, да, не пише в обявата никъде, а и щом не виждаш такъв бутон, може и да лъжат Редактирано 30 Януари 2018 от VBI Цитиране на предходно мнение! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 (Редактирано) Само парно си е това. Не знам Ауди да слагат климатик с врътки.. Или е климатроник или парно. Поне аз никога не съм виждал. Аз като купувах моята съм гледал емнайсе А3-ки от 1.6 до 1.8T BAM. Редактирано 29 Януари 2018 от simoV49 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Iven Публикувано 29 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 29 Януари 2018 Има фейсови с климатик и без, като по горната. Разлика в 4/5 степенен можеш да я усетиш, най вече при ТДИ, защото единия мотор е помпа PD, а другия с стария немощен тракалник. А при бензин конкретно 1.8 моторите било то с и без турбо, ако не си по-тесен специалист, разликата си е никаква. И както казах, който е карал някой от моторите с 4/5 степенен 1.8 би ме разбрал, че 5 степенната не е непременно по добрата за карана е в градски условия, а уви по неадекватната от старата 4. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiF@n Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 16 hours ago, robobug said: За градско каране 1.6 е един приятен мотор. 1.8 е сравнително сложен, без да дава голямо предимство - със сигурност е с по-здрава скоростна кутия. 1.8т на тия години няма смисъл, освен ако не се има нещо конкретно предвид. Дизелите са здрави, но на много километри и много шумни в купе с напречен мотор. Има ли наистина фейсови А3-ки без климатик? И кое му е сложното на атмосферния 1.8? И к'во ще рече "1.8т на тия години няма смисъл" ,не вървят ли ,трошляци ли са ? Почваме да си чешим езиците ,а така само пречиш на избора на момичето. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vonko Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 21 minutes ago, AudiF@n said: И кое му е сложното на атмосферния 1.8? И к'во ще рече "1.8т на тия години няма смисъл" ,не вървят ли ,трошляци ли са ? Почваме да си чешим езиците ,а така само пречиш на избора на момичето. Абсолютно. За мен 1.8т топ мотор за това купе. Върви страхотно, харчи малко, става на газ, евтина подръжка и здраво. Къде е проблема? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Passi Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Проблема е,че няма живи а тези дето все още мърдат са на сериозни пари като за нашия стандарт. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiF@n Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Дефинирай ми сериозни пари.Или моя 1.8т е умрял? Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 За 2500 ако го даваш.. аз ще го взема. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Каквото и да вземеш гледай да има бутон ESP. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AudiF@n Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Хаха, давай да правим бартер с 2500 доплащане от моя страна ? Иначе ок,ако 1.8т не влиза в бюджета на момата,1.8 не е по-лош избор?! Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lo_Ridah Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 (Редактирано) точно това имах предвид, в прилично състояние а3 1.8Т за 2.5-3 никой няма да даде. А вече 4-5к са си доста прилична сума за 15-20 годишен хечбек. Редактирано 30 Януари 2018 от Lo_Ridah Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonko2.0T Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Фейсовите А3-ки с 1.8Т мотор 150/180 к.с. си държат висока цена на пазара,няма значение,че станаха над 15 годишни.И има причина,здрави коли са. Сега ако попаднеш на кола от мърляшки собственик-ще наливаш пара. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Wolf1 Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 (Редактирано) През годините съм имал А3 1.8 (125 к.с. 1997 г.), после А4 1.8Т куатро (150 к.с. 1999 г.), а сега Сеат Леон 1.8Т (180 к.с. 2003 г.). Смело мога да кажа, че 1.8Т е железен мотор и ако се кара кротко е доста икономичен като за бензинов мотор. По-здрав е от 1.8 и 1.6 (концептуално е заздравен заради турбото - така знам от професионални техници). Може да бъде дори по-икономичен от този без турбото (при определени обстоятелства) - това съм го изпитал лично и гарантирам :-) Не бих препоръчал 1.6 мотора пред 1.8 или 1.8Т. От различни хора знам, че няма особени предимства и че това купе му тежи доста, в смисъл, че не е много в хармония купето с този мотор.. но ако има хора с опит могат да споделят. Аз препоръчвам смело 1.8Т - супер надежден и относително евтин за поддръжка (ако не е издухан от предишният собственик, разбира се). За мен това е един от най-успешните и добре балансирани мотори в историята на Ауди изобщо. Идеалният вариант е модификацията на колата да е с куатро и ESP (но трудно се намират запазени такива коли). Редактирано 30 Януари 2018 от Wolf1 Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simoV49 Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 То тука и пре-фейсови не се продават много 1.8Т quattro. Има някакви дето са внос от преди 2 месеца с чип от някъде си и 6 реда обяснение с ГЛАВНИ БУКВИ за екстри, които е чекнал продавача като е пускал обявата. Ама ги пише още 1 път за всеки случай. Но 1.8Т си е един от най-добрите бензинови VAG двигатели, не е идиотоустойчив като 1.9TDI, ама пак си е много здрав. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJANO Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 2 hours ago, Wolf1 said: Не бих препоръчал 1.6 мотора пред 1.8 или 1.8Т. От различни хора знам, че няма особени предимства и че това купе му тежи доста, в смисъл, че не е много в хармония купето с този мотор.. но ако има хора с опит могат да споделят. До 130 си върви повече от добре, нагоре вече се усеща, че малее. Ако гоним рейсърски постижения и 1.8Т ще малее, но автора си преценява. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GTX3071R Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 АКБ в пълния си блясък... Авторката си търси автомобил, който ще и е първи, а вече започнаха да се грижат дали ще и малее, ще става ли за рейсърски изпълнения и даже имаше аутопсия, на която се установи от професионални техници, че единият бил концептуално заздравен (сигурно с евро субсидии) Да не съм офф моя съвет е да се вземе по-запазеният екземпляр и на по-малко километри. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
audiloverka Публикувано 30 Януари 2018 Автор Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Преди 1 час, GTX3071R написа: АКБ в пълния си блясък... Авторката си търси автомобил, който ще и е първи, а вече започнаха да се грижат дали ще и малее, ще става ли за рейсърски изпълнения и даже имаше аутопсия, на която се установи от професионални техници, че единият бил концептуално заздравен (сигурно с евро субсидии) Да не съм офф моя съвет е да се вземе по-запазеният екземпляр и на по-малко километри. Благодаря на всички, това е доста важно, аз също гледам на едно от първите места да е километража. Ето още някои обяви ,които гледам: https://www.olx.bg/ad/audi-a3-ID7aRuh.html https://www.cars.bg/offer/c2044781 (знам, че доста хора намират А2 за грозна, но на мен си ми харесва, приемам още мнения и за нея ) Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
martinich Публикувано 30 Януари 2018 Доклад Share Публикувано 30 Януари 2018 Какви отпадъци гледаш не е истина. Ще намразиш марката. Адрес на коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Recommended Posts
Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате
За да коментирате, трябва да имате регистрация
Създайте акаунт
Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!
Регистрация на нов акаунтВход
Имате акаунт? Впишете се оттук.
Вписване