Jump to content

Ауди А4 Б5 1.9 ТДИ прекъсва в движение


malakie7ca

Recommended Posts

Здравейте колеги, преди да започна темата искам да кажа, че търсих из форума и гугъл за такъв проблем, но повечето са от примерно 2006 година или се отнасят за бензинови мотори и мисля че няма да открия проблема там. Така, колата е А4 Б5 1.9 ТДи 96г. (1Z), от известно време ми прави един номер когато си поиска, прекъсва или придърпва (не съм сигурен точно какво се случва), в движение и го прави когато си поиска. Цялата работа го прави за секунда или част от секундата по време на движение, но няколко пъти подред през интервал пак толкова долу горе. Прави го буквално когато си поиска, но като цяло на обороти около и над 2000, почти на всички скорости. Пали без проблеми, не пуши и мирише на "хубаво" от ауспуха. Маслото е за смяна, но ми го е правило и преди, когато съм го бил сменил (но тогава беше много по- рядко), филтрите са сменени, даже горивния го смених отново преди 500-1000км. Има всички течности, като не знам дали е от значение, но казанчето за антифриза леко капе, което ще сменя понеделник- вторник, слагах добавка към маслото преди 2000 км, за почистване и допълнително смазване на елементите (не помня какво пишеше на него, но беше на Лики Моли). Не съм сменял до сега вакуум тръбичките, ако има някакво значение (които мисля да сменя тия дни, само да се затопли още малко). Някой ако има идея или се е сблъсквал със същия или подобен проблем, нека сподели мнение. Благодаря и поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма заводски сложен,сложи си един прозрачен шлаух от филтъра до входа на помпата и наблюдвай за въздух.Прегледай буксата,която влиза в помпата са лоша връзка.Закачи я на диагностика и виж потенциометъра,който отговаря за подаването на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега, каквото мога ще свърша утре, но за диагностиката ще е в понеделник и след това ще пиша какви са резултатите. Поздрави!

Редактирано от VBI
Цитиране на предходно мнение!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 1з има детска болест на гнп, събира стружки в магнита на потенциометъра. Но като цяло колегата е прав да няма въздух в горивото. Ако пак продължи се насочи към ел. Блок на гнп или авансатора ако задържа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, чак днес успях да направя това, за което беше казал да погледна, колегата Gostrex, тааа махнах пластмасата върху мотора и веднага забелязах скъсан маркуч (около 3-4 мм прорез) към помпата, предполагам същия, за който говореше Gostrex и го смених с нов. Това обаче го направих днес към 16:00 часа, а до преди това съм минал 120-130 км (вчера и днес) и не ми е правило проблем през тези километри и не знам дали съм оправил проблема или още не. Колкото до диагностиката, там където ходих, ми казаха, че трябва да ми го прави тоя проблем, че да могат да го засекат. За сега ще се надявам, че е маркуч за 2лв и ще следя за ново прекъсване, евентуално. Ако има подобрения или отново проблеми ще пиша, с евентуални нови болежки. Благодаря и поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И също от клапанчето над филтъра дърпа въздух, т.е от о-пръстена под него. Аз за по сигурно сложих филтър с два извода(от голф 2) и до сега не съм имал проблем. Иначе щом.си го.сменил няма да имаш ядове. За по сигурно ако нямаш прозрачни маркучи си сложи един за излишното гориво и така ще.се ориентираш за мехури.има ли много от някъде дърпа въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже не съм се заглеждал в клапанчето,даже не помня дали е на обратното или на входящото гориво,някой колега може ли да ме светне какво точно върши.До сега само изкарвам стария филтър и слагам новия,само един път сменях О пръстени на въпросния филтър,но и мен ме влече идеята да сменя филтъра с такъв от голфче.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Just now, Gostrex написа:

 и мен ме влече идеята да сменя филтъра с такъв от голфче.

 

Преди 23 часа, bobitur написа:

И също от клапанчето над филтъра дърпа въздух, т.е от о-пръстена под него. 

 Освен колегата bobitur, да ни запознае повече, ако има желание или възможност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този клапан пуска нафта обратно във филтъра или към резервоара в зависимост от температурата на нафтата. Идеята е помпата да работи с подгрято гориво зимата. Според мен е най-добре да се смени, ако е проблемен, а не да се слага филтър без клапан.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е за по-бързо загряване на нафтата.Иначе рано или късно температурата се изравнява,понеже подкачващата помпа в ГНП-то винаги има дебит в излишък и горивото се върти постоянно.Аз си реших проблема след подмяната на О пръстена,но в бъдеще може да монтирам филтър от голф,понеже наблюденията ми върху голф2ките са че си работят безгрижно макар и с не толкова подгрято гориво.Този филтър съм го виждал монтиран на всичко от голфче до багер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятността да ти замръзне горивото зимата ако не се подгрява е голяма. И по точно замръзва филтъра. Но авточастите в бг са с много ментета и рядко се улучва филтър да пасва добре на клапанчето. И филтъра с два извода е малко по евтин, избрах преди години това решение. Аз лично го сменям с всяка смяна на масло.

 Преди години когато беше с клапанчето пак ми замръзна нафтата, верно че беше минус 20, но карах около 20 км. Извънградско и колата изгасна. Така, че за мен с нашето хубаво гориво не е решение този клапан. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно ти си с другия модел филтър, на който клапана влиза директно във филтъра. При мен е стария модел филтър, който се завива на елемент и клапана си седи в елемента. Никога до сега не ми е замръзвала нафтата, надявам се и за в бъдеще да е така. 

Редактирано от Stoqn.Tumbev
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    • Няма регистрирани потребители разглеждащи тази тема.
×
×
  • Create New...